Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sambo sto overraskende utenfor jobben min med Yarisen min når jeg kom ut klokka 17!!

Så da fikk jeg øvelseskjøre hjem :) Vel, på veien var vi innom og kjøpte kylling rullekebab da... Nammenam! :sikle: Var også innom et apotek hvor jeg skulle hente ut noen medisiner. Kjøpte også en pakke med 7 eggløsningstester ;) Men jeg skjønner ikke helt når jeg skal teste...? Skal jeg liksom teste i de 7 dagene som er aktuelle da... Blir dyrt å bruke 265 kroner på det hver måned... Hm...

Også hadde jo pakken min fra Victorias Secret kommet. Sambo hadde jo tatt imot den, men han sto lenge på at "neida, det hadde ikke kommet noe bud med pakke!" Og jeg var helt desperat og maste og maste. Han greide nesten å overbevise meg om at det ikke hadde kommet noe. Når vi kom hjem var jeg helt febrilsk og lette rundt etter pakken. Sambo sto fortsatt på sitt - det hadde ikke kommet noen pakke, det måtte jeg bare forstå! :overrasket: Men til slutt fortalte han at den sto på gjesterommet :)

Det ble imidlertid en skuffelse...

Dongeribuksa bestilte jeg i en størrelse mindre enn jeg hadde planlagt og jeg tenkte at jeg skulle slanke meg inn i den. Men den var for stor! :overrasket: Både for vid og for sid. Ikke noe fin i det hele tatt! Nå må jeg virkelig forstå at det ikke går an å bestille dongeribukser på nettet, og aller minst fra USA!!

I tillegg fikk jeg en hvit kosebukse i frotte i capri-fasong. Den var også kjempevid og alt for kort. Den gikk bare litt nedenfor knærne :overrasket:

Babydoll-toppen som matchet skal jeg imidlertid beholde. Den var fin.

Bestilte også en cardigan i rosa mohair. Den var helt grei, men siden jeg nå skal sende tilbake begge buksene, sender jeg med den også.

Har laget en egen tråd om retur til USA nå, for det har jeg aldri prøvd før.

Huff... :tristbla:

MEN - det er endelig HELG!!!! Gleder meg til Idol!

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiiiiiiiiiiik - Idol begynte kl. 19.30!! :overrasket:

Det visste vi ikke! Da blir det Beat for Beat isteden - og Idol i reprise på søndag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

God helg ephemera!!!

Jeg har alltid hatt lyst til å kjøpe undertøy fra Victorias secret.... Hvordan er det med toll? betaler du det?

Jeg visste heller ikke at Idol starta halv, så jeg lå og slumra på soffan mens jeg så på ekstrem oppusning på tv3 :forvirret: Men jeg ser på det nå likevel jeg da.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til deg også, Vampyra :klem:

Forrige gang jeg bestilte fra Victorias Secret, fikk jeg en toll-regning i posten lenge etter at jeg mottok pakken. Så, ja, du må dessverre betale toll... Skulle virkelig ønske at vi kunne hatt en norsk Victorias Secret, jeg... Det har jo mye fint!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest 0

Ja det hadde vært noe...

hmmm

Kanskje det hadde vært en forretningside til meg.... Jeg utdanner jo meg i faget....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt med helg!!

Har vært ute og kjørt litt idag også da :reise: Bare kjøring mellom endel butikker. Har vært ute og handlet mat med sambo.

Også returnerte jeg pakken til Victorias Secret. Måtte betale 350 kroner i porto på den :overrasket: Og det kommer til å bli det styret når tollregninga kommer. Dette skal jeg aldri gjøre mer!! Skal aldri mer bestille klær fra USA! Jeg får greie meg med det jeg finner i butikkene og evt. i norske nettbutikker. Ba først sambo sperre alle amerikanske nettbutikker på nettet vårt, men jeg tror både han og jeg vet at jeg ikke kommer til å gjøre det der mer nå...

Ellers tok jeg min første eggløsningstest idag, men den var negativ :tristbla: Da får vi prøve igjen imorgen. Jeg tror det er litt for tidlig ennå. Litt greit å vite hvor mye man skal stå på med :humpe: om dagene! :ler:

Ifølge Babyverden skal jeg ha EL 7. mars, med fruktbar periode fra idag til og med 9. mars, hvis syklusen min er på 28 dager.

Vet dere hva jeg skal nå? Skal se barnedåpen til prins Sverre Magnus på video :ler: Ja, jeg var da ute når den var på TV... :sjenert:

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chica

Nå har jeg 0 peiling på eggløsningstester etc, men blir det ikke litt stress? Skjønner det for folk som har prøvd lenge, men dere har vel nettopp begynt å prøve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg 0 peiling på eggløsningstester etc, men blir det ikke litt stress? Skjønner det for folk som har prøvd lenge, men dere har vel nettopp begynt å prøve?

Joda, det er første måneden vi prøver. Og jeg angrer allerede litt for at jeg begynte med denne testingen, for nå blir jeg redd for at jeg ikke skal få positiv test osv. :forvirret: Men jeg tenkte det kunne være lurt for å vite når vi virkelig skulle stå på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Ephemera!

Er bare inne og hilser på i det nye nabolaget.

Lykke til med prøving og el-testing. :) Kommer til å gå bra.

God dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charmina og Freyja: :klem:

Idag måtte vi ut og øvelseskjøre etter middag også. Siste ukesinnspurten... Huff... Håper virkelig at jeg står på oppkjøringa neste mandag!! Men vi må prøve å få kjørt hver dag denne uka. Måtte fylle bensin på bilen min igjen også.

Ellers var jeg en snartur innom en butikk i byen idag og kjøpte et undertøysett (også jeg som har tusen sett fra før...).

Nå er det TV-kveld: Har sett BigBrother, siste halvtimen av Shopaholic (dårlig!) og nå TopModel (kjempebra!). Når det er ferdig skal jeg krype til sengs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...