Blekkulfina Skrevet 11. november 2022 #1561 Del Skrevet 11. november 2022 De er ikke sultne nok når det å boikotte ukesoppdrag fremstår som det beste alternativet! Det er ikke realistisk hvis målet er å spole 100 år tilbake i tid, at de frivillig takker nei til mer mat på bordet bare for å unngå finalekniv til en motstander!! Synes det har blitt litt for lettvint og komfortabelt å være med på Farmen i det siste, tror de kunne vunnet mye på å stramme inn på reglene litt, minske tilgangen på mat, gi deltakerne mer tidstypiske klær og kanskje kjøre en vinter/ tidlig vår utgave av det hele. Dette kosemose, plaske rundt i vannet opplegget med leirskolegjengen begynner å bli litt kjedelig sånn i lengden… 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. november 2022 #1562 Del Skrevet 11. november 2022 Mon tro om det ikke blir mer farmen etter dette, de bruker vanligvis å reklame for påmelding til ny sesong på denne tid i sesongen men det har de ikke gjort enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 11. november 2022 #1563 Del Skrevet 11. november 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Mon tro om det ikke blir mer farmen etter dette, de bruker vanligvis å reklame for påmelding til ny sesong på denne tid i sesongen men det har de ikke gjort enda Jeg blir ikke overrasket om dette er slutten. Makan til kjedelig sesong har jeg ikke sett. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. november 2022 #1564 Del Skrevet 11. november 2022 Turkis Sau skrev (4 minutter siden): Jeg blir ikke overrasket om dette er slutten. Makan til kjedelig sesong har jeg ikke sett. Snakk om å gi seg på bunnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 12. november 2022 #1565 Del Skrevet 12. november 2022 Cid skrev (1 time siden): Mon tro om det ikke blir mer farmen etter dette, de bruker vanligvis å reklame for påmelding til ny sesong på denne tid i sesongen men det har de ikke gjort enda Tror det hadde gjort seg med mer konsekvenser, bla ved regelbrudd og ved ikke bestått ukes oppdrag, slik at det faktisk blir kampen for tilværelsen. 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 12. november 2022 #1566 Del Skrevet 12. november 2022 Apis skrev (14 minutter siden): Tror det hadde gjort seg med mer konsekvenser, bla ved regelbrudd og ved ikke bestått ukes oppdrag, slik at det faktisk blir kampen for tilværelsen. Eller at man fikk penger basert på hvor bra man har gjort det, alt fra 0 til 20kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 12. november 2022 #1567 Del Skrevet 12. november 2022 Apis skrev (22 minutter siden): Tror det hadde gjort seg med mer konsekvenser, bla ved regelbrudd og ved ikke bestått ukes oppdrag, slik at det faktisk blir kampen for tilværelsen. Cid skrev (7 minutter siden): Eller at man fikk penger basert på hvor bra man har gjort det, alt fra 0 til 20kr Her er dere inne på noe bra. Jeg tenker at et mer individuelt fokus på innsats og premiering kunne vært gøy. De som jobber og får ting gjort får mat og goder til seg selv, og motsatt for de som ikke jobber. Da hadde det blitt mer kniving innad, mer spenning, og ikke minst mer rettferdig. Tenk en situasjon der Henrik ikke gidder å jobbe og må spise kokt potet, og så sitter det andre rundt bordet med biff og saft 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 12. november 2022 #1568 Del Skrevet 12. november 2022 (endret) Blekkulfina skrev (8 timer siden): De er ikke sultne nok når det å boikotte ukesoppdrag fremstår som det beste alternativet! Det er ikke realistisk hvis målet er å spole 100 år tilbake i tid, at de frivillig takker nei til mer mat på bordet bare for å unngå finalekniv til en motstander!! Såklart er de ikke sulten nok, produksjonen legger jo til at de "tilfeldigvis" kan synge en sang, selge et skjerf eller gjøre en dugnad - vips fikk de plutselig "gratis" bygg og annet. Konseptet 100år bak i tid er jo bare tull. Vanlige klær, får gratis mat, blir ikke diskvalifisert ved juks/smugle inn ting eller når de sniker seg inn på storbondehuset eller tvekamphyttene. Latterlig. Endret 12. november 2022 av Hjertestein Skrev svaret i boksen til svaret 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 12. november 2022 #1569 Del Skrevet 12. november 2022 Cid skrev (7 timer siden): Eller at man fikk penger basert på hvor bra man har gjort det, alt fra 0 til 20kr Ja!! Individuell belønning!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 12. november 2022 #1570 Del Skrevet 12. november 2022 Spørst om det ikke kommer frem at de har fått smuglet inn mat og drikke på et eller annet vis? Derfor er de ikke sultne nok? No offence, men det skjer vel hver eneste Farmen? Ordføreren fra Nord har jo innrømmet at han besøkte nabohytter og fikk rødvin. Blant annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 12. november 2022 #1571 Del Skrevet 12. november 2022 Jeg håper Bente vinner, likt henne fra dag 1 Andrea var ganske bra lenge,men etter Lasse kom inn igjen har hun forandet seg veldig,men håper en av de 2 vinner. av de utgående likte jeg veldig godt Einar og Stine. altså ser mange klager sånn på Niklas, han er da ikke så ille? passer kanskje ikke som programleder,men han er ikke ille,men ja savner Gaute selv. og for og være ærlig er det nok dessverre Henrik som vinner, få tar han der inne, hvis han ikke driter seg ut i matlaging og kunnskap da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sciurus Skrevet 12. november 2022 #1572 Del Skrevet 12. november 2022 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sciurus, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 12. november 2022 #1573 Del Skrevet 12. november 2022 Turkis Sau skrev (21 timer siden): Jeg blir ikke overrasket om dette er slutten. Makan til kjedelig sesong har jeg ikke sett. Ja, enormt kjedeligt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Travel-edderkopp Skrevet 12. november 2022 #1574 Del Skrevet 12. november 2022 drivhus skrev (10 timer siden): Spørst om det ikke kommer frem at de har fått smuglet inn mat og drikke på et eller annet vis? Derfor er de ikke sultne nok? No offence, men det skjer vel hver eneste Farmen? Ordføreren fra Nord har jo innrømmet at han besøkte nabohytter og fikk rødvin. Blant annet. Fant et smutthull "Istedenfor å kjøpe mat på markedet, klarte deltakerne å ta såpass godt vare på grønnsakshagen at de kunne leve av maten derfra." https://www.tv2.no/underholdning/farmen/satte-historisk-farmen-rekord-spillet-gikk-til-hodet-pa-alle/15245857/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 13. november 2022 #1575 Del Skrevet 13. november 2022 Spoiler FOR EN MANN TORE ER!! Veldig syns Lasse viste seg som en jævla feiging i tvekampen. Den ørlille respekten jeg hadde for han er totalt borte. Håper Lasse ryker på målstreken i finalen. Av de som er igjen nå har jeg ingen favoritt. 8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 13. november 2022 #1576 Del Skrevet 13. november 2022 Spoiler Glemte en ting. Det er helt utrolig hvor mye de fikk med seg fra markedet i dag. Faktisk en hel sjokoladekake. Jeg er 100% sikker på at noen styrte det hjulet når det gikk rundt. Noen som satt under hjulet som vi ikke fikk se. En del av hjulet så vi jo ikke og der satt det nok en barmhjertig samaritan. Med så mange ukesoppdrag som har gått til helvete fortjener de absolutt hverken mat eller kake. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 13. november 2022 #1577 Del Skrevet 13. november 2022 Spoiler Lasse måtte vel føle seg skikkelig dum med den «tvekampen». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 13. november 2022 #1578 Del Skrevet 13. november 2022 Adobyen skrev (2 minutter siden): Skjul innhold Lasse måtte vel føle seg skikkelig dum med den «tvekampen». Spoiler Hva skjedde? Slutta å følge med for en uke siden , og begynte og kun følge med her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 13. november 2022 #1579 Del Skrevet 13. november 2022 Dagens episode Spoiler Jeg ser på deltakerne på markedet og jeg merker jeg blir nesten sint. De får sinnsyke mengder godt og mat for ingenting, og de har spist opp maten i ukesoppdraget. Dette blir for dumt! 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 13. november 2022 #1580 Del Skrevet 13. november 2022 Prelunia skrev (3 minutter siden): Skjul innhold Hva skjedde? Slutta å følge med for en uke siden , og begynte og kun følge med her. Du må nesten se søndagens episode selv og få med deg detaljene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå