Elise93 Skrevet 31. mars 2022 Forfatter #121 Del Skrevet 31. mars 2022 Idag våkna jeg med sår hals, forskjølelse i kroppen og rævva form 😭 og idag har jeg EL!! Kjempedårlig timing!! Håper virkelig ikke det har noe å si for en eventuell graviditet.. Har lagt inn aksjer i forgårs og igår, skal også ha litt kos senere idag❤️ Ellers har vi forberedt oss litt på ivf-prosessen ved å søke politiattest. Man må visst ha det ved ivf 🙈 men krysser alt jeg har for at det går denne gangen så vi slipper det 🤞🤞🤞❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisa Skrevet 31. mars 2022 #122 Del Skrevet 31. mars 2022 Får håpe at det er denne ganga det skal sitte, til tross for at det kanskje ikke virker som det🥚🤩 Masse lykke til denne pp, blir spennende å se hva som skjer 🤞 Og skulle det ikke gå denne ganga er det vel en god trygghet med ivf i bakhånd 🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 31. mars 2022 #123 Del Skrevet 31. mars 2022 Elise93 skrev (7 timer siden): Idag våkna jeg med sår hals, forskjølelse i kroppen og rævva form 😭 og idag har jeg EL!! Kjempedårlig timing!! Håper virkelig ikke det har noe å si for en eventuell graviditet.. Har lagt inn aksjer i forgårs og igår, skal også ha litt kos senere idag❤️ Ellers har vi forberedt oss litt på ivf-prosessen ved å søke politiattest. Man må visst ha det ved ivf 🙈 men krysser alt jeg har for at det går denne gangen så vi slipper det 🤞🤞🤞❤️ Uff så kjedelig 🥺 får satse på at det går fint trossalt! Dere har ihvertfall lagt inn godt med aksjer ☺️ Jaa, vi fikk også litt sjokk at vi måtte ha politiattest 😅 men var heldigvis ganske lett å få tak i! Ååå, jeg krysser så og håper så det går for dere denne gangen ❤️🤞🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 31. mars 2022 #124 Del Skrevet 31. mars 2022 Lykke til med aksjene Tror ikke formen din har noe å si på om det går eller ikke. Jeg tenker at folk har jo blitt gravide i langt dårligere helseform enn forkjølelse. Men håper det går fort over. Uansett kjedelig med sykdom 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 1. april 2022 #125 Del Skrevet 1. april 2022 Lykke til!! Tror ikke det har noe å si. God bedring 🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 2. april 2022 Forfatter #126 Del Skrevet 2. april 2022 Kakaoen skrev (På 31.3.2022 den 22.07): Lykke til med aksjene Tror ikke formen din har noe å si på om det går eller ikke. Jeg tenker at folk har jo blitt gravide i langt dårligere helseform enn forkjølelse. Men håper det går fort over. Uansett kjedelig med sykdom 🤞 Tusen takk 🥰 håper ikke det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertespar Skrevet 5. april 2022 #127 Del Skrevet 5. april 2022 Elise93 skrev (På 31.3.2022 den 12.48): Idag våkna jeg med sår hals, forskjølelse i kroppen og rævva form 😭 og idag har jeg EL!! Kjempedårlig timing!! Håper virkelig ikke det har noe å si for en eventuell graviditet.. Har lagt inn aksjer i forgårs og igår, skal også ha litt kos senere idag❤️ Ellers har vi forberedt oss litt på ivf-prosessen ved å søke politiattest. Man må visst ha det ved ivf 🙈 men krysser alt jeg har for at det går denne gangen så vi slipper det 🤞🤞🤞❤️ Hvordan gikk det? Fikk dere prøvd noe når du ble syk? Håper du er bedre nå🤞🏻💕 Jeg følger med og er innom her nå og da, selv om jeg ikke alltid skriver 😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 5. april 2022 Forfatter #128 Del Skrevet 5. april 2022 (endret) Hjertespar skrev (4 timer siden): Hvordan gikk det? Fikk dere prøvd noe når du ble syk? Håper du er bedre nå🤞🏻💕 Jeg følger med og er innom her nå og da, selv om jeg ikke alltid skriver 😌 Hei, hyggelig at du titter innom! 😍 Ja, vi fikk lagt inn aksjer 3 dager på rad så det burde hvertfall være nok. Leste litt om det å være forkjøla osv når man prøver og det burde ikke ha noe innvirkning så lenge man ikke har feber. Er mye bedre nå da! 🥰 Mistenker selv at grunnen til at det ikke har gått enda er tynn slimhinne. Vi så gjennom og den gangen jeg ble gravid var den ganske tykk. Så føler at mitt eneste håp nå er at østrogentilskuddet hjelper, men begynte jo på det litt sent (2 dager før el). Så håpet mitt er begrenset. Håper mensen dukker opp for deg snart så det ikke blir så mye forsinkelser i prosessen! 🤞❤️ Endret 5. april 2022 av Elise93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 5. april 2022 #129 Del Skrevet 5. april 2022 Håpet mistet man ikke🤞 Krysser fingrene for at det ikke var for sent å begynne på østrogen tilskudd, og at det sitter en spire❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertespar Skrevet 5. april 2022 #130 Del Skrevet 5. april 2022 Elise93 skrev (4 timer siden): Hei, hyggelig at du titter innom! 😍 Ja, vi fikk lagt inn aksjer 3 dager på rad så det burde hvertfall være nok. Leste litt om det å være forkjøla osv når man prøver og det burde ikke ha noe innvirkning så lenge man ikke har feber. Er mye bedre nå da! 🥰 Mistenker selv at grunnen til at det ikke har gått enda er tynn slimhinne. Vi så gjennom og den gangen jeg ble gravid var den ganske tykk. Så føler at mitt eneste håp nå er at østrogentilskuddet hjelper, men begynte jo på det litt sent (2 dager før el). Så håpet mitt er begrenset. Håper mensen dukker opp for deg snart så det ikke blir så mye forsinkelser i prosessen! 🤞❤️ OK, så nå skal du ta østrogentilskudd hver dag fram til mens eller positiv test? Håper det hjelper!!🤞🏻😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_lurepave Skrevet 6. april 2022 #131 Del Skrevet 6. april 2022 Håper formen din er bedre nå og at spira sitter denne gangen!❤️ Når skal du teste evt.? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta1983 Skrevet 6. april 2022 #132 Del Skrevet 6. april 2022 Hei ❤️ jeg selv har pcos men også tette eggledere så ble ivf for 2 år siden, var nå gjennom mitt 6 uttak og skal ha fryseforsøk i mai. Hadde fryseforsøk i januar og, mitt 3 innsett. Ble gravid men kjemisk. Leste så på nett at det er større sjanse for oss med pcos å miste, klinikken sa det og men ikke hvorfor så venter på svar fra dem nå om hvorfor det er større sjanse ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 7. april 2022 Forfatter #133 Del Skrevet 7. april 2022 Hjertespar skrev (På 5.4.2022 den 21.11): OK, så nå skal du ta østrogentilskudd hver dag fram til mens eller positiv test? Håper det hjelper!!🤞🏻😊 Ja, eller jeg tenker at hvis testen er negativ 12 dpo så slutter jeg å ta den 😄 håper jeg også 🤞❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 7. april 2022 Forfatter #134 Del Skrevet 7. april 2022 Frøken_lurepave skrev (På 6.4.2022 den 11.52): Håper formen din er bedre nå og at spira sitter denne gangen!❤️ Når skal du teste evt.? 😊 Formen er mye bedre, takk som spør! 😄 Var nok bare en forbigående forkjølelse☺️ Har så vidt begynt å teste for å sjekke når Ovitrelle er ute av kroppen. 9 dager siden sprøyta idag og en svak strek fortsatt. Sprøyta bør være helt ute av kroppen 10-12 dager etter. Så nå håper jeg streken blir sterkere etterhvert! 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 7. april 2022 Forfatter #135 Del Skrevet 7. april 2022 jenta1983 skrev (På 6.4.2022 den 12.06): Hei ❤️ jeg selv har pcos men også tette eggledere så ble ivf for 2 år siden, var nå gjennom mitt 6 uttak og skal ha fryseforsøk i mai. Hadde fryseforsøk i januar og, mitt 3 innsett. Ble gravid men kjemisk. Leste så på nett at det er større sjanse for oss med pcos å miste, klinikken sa det og men ikke hvorfor så venter på svar fra dem nå om hvorfor det er større sjanse ❤️ Hei 🥰 Så trist å høre at dere hadde en kjemisk. Er så vondt uansett hvor tidlig det er 😭 man begynner jo å håpe og går helt opp i himmelen når man får positiv test. Det visste jeg ikke, er også nysgjerrig på hvorfor 🤔 gi gjerne en oppdatering når du har fått svar 😊 Lykke til med fryseforsøk, håper den sitter da 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 7. april 2022 #136 Del Skrevet 7. april 2022 Krysser fingrene for deg i disse dager 🤞🏻❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlilleflokk<3 Skrevet 9. april 2022 #137 Del Skrevet 9. april 2022 Hei:) Har tittet innom her tidligere, men nå leste jeg igjennom alt. Veldig trist å høre om MA og de kjemiske som du har opplevd. Visste ikke at det var økt risiko for kreft ved å gå for mange ganger på Letrozol, og skjønner godt at dere forbereder dere på IVF. Vi har selv snakket om at det blir et alternativ for oss hvis vi ikke får det til i år. Krysser fingrene for at du snart blir gravid❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_lurepave Skrevet 9. april 2022 #138 Del Skrevet 9. april 2022 Elise93 skrev (På 7.4.2022 den 20.49): Formen er mye bedre, takk som spør! 😄 Var nok bare en forbigående forkjølelse☺️ Har så vidt begynt å teste for å sjekke når Ovitrelle er ute av kroppen. 9 dager siden sprøyta idag og en svak strek fortsatt. Sprøyta bør være helt ute av kroppen 10-12 dager etter. Så nå håper jeg streken blir sterkere etterhvert! 🤞 Godt å høre at du er bedre❤️ Da håper vi virkelig at streken blir sterkere og sterkere! Så spennende🤞🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 9. april 2022 Forfatter #139 Del Skrevet 9. april 2022 Minlilleflokk<3 skrev (2 timer siden): Hei:) Har tittet innom her tidligere, men nå leste jeg igjennom alt. Veldig trist å høre om MA og de kjemiske som du har opplevd. Visste ikke at det var økt risiko for kreft ved å gå for mange ganger på Letrozol, og skjønner godt at dere forbereder dere på IVF. Vi har selv snakket om at det blir et alternativ for oss hvis vi ikke får det til i år. Krysser fingrene for at du snart blir gravid❤️ Hei 🥰 jo, det er visst det etter 6 ganger. Jeg visste det ikke selv før de plutselig sa det sist jeg var der 🤷♀️ litt dumt, men kan jo ikke la dette gå utover helsa så man risikerer kreft heller. Takk, håper det klaffer for dere også snart ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 9. april 2022 Forfatter #140 Del Skrevet 9. april 2022 9 dpo Jeg håper at vi får startet opp med ivf i mai hvis det ikke går denne runden. Problemet er at jeg ikke aner hvordan syklusene mine er uten letrozol, før jeg startet på det hadde jeg ikke ordentlig mensen fra januar - juni (og da fikk jeg det kun pga piller som framprovoserte det). Håper bare syklusen min kan være nogenlunde grei. Vær så snill kropp, spill litt på lag med meg! 🤞 Blir litt deilig å slippe alle hormonpillene en måned også. Selv om jeg sikkert skal begynne på det dobbelte når jeg starter ivf 😂😭 men hva gjør man ikke for å oppfylle barnedrømmen? ❤️ Enn så lenge ser det ikke lovende ut på testene jeg har tatt, men det er jo fortsatt tidlig. Hvis jeg ikke ser noe imorgen så kan jeg begynne å miste håpet litt mer kjenner jeg 🤷♀️ Skal på afternoon tea snart, noe jeg elsker!! Syns det er så koselig å spise småkaker og drikke te 😍 skal også ta meg et glass champagne, orker ikke la prøvingen styre hele livet mitt. Hun jeg skal med er gravid og jeg er veldig glad på hennes vegne! 🥰 Jeg har vært åpen med henne om situasjonen min og det er utrolig deilig å ha noen å snakke med om alt dette. Det gjør at jeg føler meg veldig avslappet og ikke trenger å komme på unnskyldninger for hvorfor vi ikke har startet barneprøvingen enda osv. God påske til alle, håper dere koser dere masse med venner og familie, god mat og påskeegg 🐣💛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå