Elise93 Skrevet 19. mars 2022 Forfatter #101 Del Skrevet 19. mars 2022 (endret) PP8, cd1 Da var tanta her igjen 😔 ble ikke så veldig skuffet, hadde ikke de største forventingene denne syklusen. For noen dager siden delte noen bekjente på sosiale medier at de venter barn med en ukes mellomrom termin. Tenk å planlegge at man skal bli gravid samtidig også blir man faktisk det og det går bra for begge? Inne i midt hode er det helt utenkelig 😂 Nå er det straks 6 måneder siden vi mista og kjenner litt på at vi ikke har blitt gravide igjen. Hadde ikke trodd det skulle ta så lang tid og kjenner at jeg begynner å tvile på om det kommer til å gå igjen 😢 selv om vi holder motet oppe og prøver hver måned så blir forventingene lavere for hver gang det ikke går.. Jeg vet at det ikke har noe å si, men tar meg selv i tenke om det er fordi jeg drakk det vinglasset eller fordi jeg spiste litt usunt den dagen at det ikke gikk. Det har selvfølgelig ingen betydning tror jeg, men når det gang på gang ikke går så begynner man jo å tenke om man har gjort noe feil. Neste gang jeg er hos gyn skal jeg ta opp hvor lenge vi skal holde på med hormonkurer osv før man tar neste steg. Ikke fordi jeg har gitt opp ellernoe, men syns det er greit med et tidsperspektiv og en plan siden vi har tross alt prøvd i over et år nå. Men ny pp, nye muligheter 🙌 God helg til alle ❤️ Endret 19. mars 2022 av Elise93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katrin94 Skrevet 19. mars 2022 #102 Del Skrevet 19. mars 2022 Så dumt det ikke gikk denne gangen! Skjønner det er vondt å føle på at det går så «enkelt for andre».. din tur kommer snart ❤️🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 19. mars 2022 Forfatter #103 Del Skrevet 19. mars 2022 Katrin94 skrev (29 minutter siden): Så dumt det ikke gikk denne gangen! Skjønner det er vondt å føle på at det går så «enkelt for andre».. din tur kommer snart ❤️🤞 Håper det 🥰❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 19. mars 2022 #104 Del Skrevet 19. mars 2022 Så trist det ikke gikk denne gangen. Forstår godt det gjør vondt å høre om andre, for det er fryktelig vondt ❤️ Håper dere kan få litt mer hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 19. mars 2022 #105 Del Skrevet 19. mars 2022 klem til deg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisa Skrevet 19. mars 2022 #106 Del Skrevet 19. mars 2022 Stor klem ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 19. mars 2022 #107 Del Skrevet 19. mars 2022 Forstår så godt den følelsen du sitter med. Den følelsen av at det som går så lett for andre føles umulig for oss. Likevel har jeg troa 🥰🥰 Håper og tror at vi begge er gravide i løpet av våren!! Høres lurt ut å ta opp veien videre. Om så bare for å vite og bli trygg på at det finnes muligheter ❤️ God helg til deg!! Ny syklus betyr heldigvis nye sjanser ✨ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 20. mars 2022 Forfatter #108 Del Skrevet 20. mars 2022 Ruskemor skrev (På 19.3.2022 den 9.41): Så trist det ikke gikk denne gangen. Forstår godt det gjør vondt å høre om andre, for det er fryktelig vondt ❤️ Håper dere kan få litt mer hjelp. Ja, vi får hjelp allerede men mulig vi må enda mer ❤️ 89jenta skrev (På 19.3.2022 den 16.11): klem til deg ❤️ ❤️ Mallisa skrev (På 19.3.2022 den 17.02): Stor klem ❤️❤️ ❤️ Prøver2021 skrev (På 19.3.2022 den 17.21): Forstår så godt den følelsen du sitter med. Den følelsen av at det som går så lett for andre føles umulig for oss. Likevel har jeg troa 🥰🥰 Håper og tror at vi begge er gravide i løpet av våren!! Høres lurt ut å ta opp veien videre. Om så bare for å vite og bli trygg på at det finnes muligheter ❤️ God helg til deg!! Ny syklus betyr heldigvis nye sjanser ✨ Håper det!! 🥰❤️ Ja, ny sjanse denne syklusen heldigvis! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 29. mars 2022 #109 Del Skrevet 29. mars 2022 Hvordan går det med deg? ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 29. mars 2022 Forfatter #110 Del Skrevet 29. mars 2022 Tessiekd skrev (12 timer siden): Hvordan går det med deg? ☺️ Takk som spør ❤️ skal på ultralyd idag for å sjekke forholdene (om jeg har noen modne follikler). Er alltid så spent og nervøs før disse timene, for hvis jeg har modna for mange må jeg avbryte syklusen. Hvis alt går som planlagt har jeg EL ca torsdag 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 29. mars 2022 #111 Del Skrevet 29. mars 2022 Elise93 skrev (Akkurat nå): Takk som spør ❤️ skal på ultralyd idag for å sjekke forholdene (om jeg har noen modne follikler). Er alltid så spent og nervøs før disse timene, for hvis jeg har modna for mange må jeg avbryte syklusen. Hvis alt går som planlagt har jeg EL ca torsdag 🥰 Krysser fingrene for deg at alt går som planlagt! 🤞🏼😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 29. mars 2022 Forfatter #112 Del Skrevet 29. mars 2022 (endret) PP8, cd11 Idag er det masse som har skjedd på ultralydtimen. Siden jeg nå har tatt over 7 kurer letrozol siden vi startet prøvingen så fikk jeg beskjed om at dette blir siste.. De vil helst ikke at man skal gå over 6 kurer for da øker risikoen for kreft i eggstokkene 🤯 Neste steg for oss blir da IVF. Så dette er siste forsøket vi har "naturlig".. Litt vemodig å tenke på, samtidig så er det godt at vi har en plan. Jeg får jo nesten ikke EL av meg selv så vi må jo ha hjelp. Jeg er usikker på om vi skal gå privat eller offentlig, evnt ta privat mens vi venter på offentlig. Ellers hadde jeg en tynn livmorslimhinne, dette har jeg hatt de siste gangene men det er vanskelig å vite om den tykner mye i lutealfasen, så derfor har vi ikke gjort noe med det (Altså?? Ikke nok med at kroppen min ikke klarer å lage eggløsning liksom, nå klarer den ikke lage tykk nok slimhinne heller?? 😤😤 Må nesten le av dette her). Siden dette er siste forsøk så skal jeg prøve å ta en medisin som tykner livmorslimhinna (østrogen). Jaja, vi får se hva denne runden bringer 🤞 hadde vært så utrolig bra om det gikk denne gangen 😭❤️🤞 Endret 29. mars 2022 av Elise93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angeleye Skrevet 29. mars 2022 #113 Del Skrevet 29. mars 2022 Huff da, så vanskelig det skulle være da 😢 Det må være utrolig tungt! Men godt dere får oppfølging, og at dere har en plan! Får håpe at det sitter nå denne runden da 😍 det hadde jo vært fantastisk! Men du får ha masse lykke til med alt sammen. Krysser fingrene for deg 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katrin94 Skrevet 29. mars 2022 #114 Del Skrevet 29. mars 2022 Åj, da krysser vi fingrene ekstra mye denne gangen 🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 29. mars 2022 #115 Del Skrevet 29. mars 2022 Forstår at det er vemodig, men må være godt å ha en plan fremover ❤️ Krysser imidlertid fingrene for at det går denne runden 🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 30. mars 2022 #116 Del Skrevet 30. mars 2022 (endret) Elise93 skrev (20 timer siden): PP8, cd11 Idag er det masse som har skjedd på ultralydtimen. Siden jeg nå har tatt over 7 kurer letrozol siden vi startet prøvingen så fikk jeg beskjed om at dette blir siste.. De vil helst ikke at man skal gå over 6 kurer for da øker risikoen for kreft i eggstokkene 🤯 Neste steg for oss blir da IVF. Så dette er siste forsøket vi har "naturlig".. Litt vemodig å tenke på, samtidig så er det godt at vi har en plan. Jeg får jo nesten ikke EL av meg selv så vi må jo ha hjelp. Jeg er usikker på om vi skal gå privat eller offentlig, evnt ta privat mens vi venter på offentlig. Ellers hadde jeg en tynn livmorslimhinne, dette har jeg hatt de siste gangene men det er vanskelig å vite om den tykner mye i lutealfasen, så derfor har vi ikke gjort noe med det (Altså?? Ikke nok med at kroppen min ikke klarer å lage eggløsning liksom, nå klarer den ikke lage tykk nok slimhinne heller?? 😤😤 Må nesten le av dette her). Siden dette er siste forsøk så skal jeg prøve å ta en medisin som tykner livmorslimhinna (østrogen). Jaja, vi får se hva denne runden bringer 🤞 hadde vært så utrolig bra om det gikk denne gangen 😭❤️🤞 Åå! Krysser alle fingrer og tær for at det går for dere denne gangen 🤞🏼 kanskje hjelper østrogen medisinen også! ❤️ Men er utrolig godt å ha en plan og i tilegg få hjelp hvis ikke! Vi har oppstart med ivf til høsten og jeg er veldig på at jeg aller aller helst vil bli gravid før da. Men går det ikke, så er jeg ihvertfall takknemlig for at vi får hjelp! Husk at du får hver gang er et skritt nærmere drømmen ☺️ utrolig tøff og vanskelig situasjon og så urettferdig det føles noen ganger. Jeg heier på deg ❤️❤️ Endret 30. mars 2022 av Tessiekd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 31. mars 2022 Forfatter #117 Del Skrevet 31. mars 2022 Angeleye skrev (På 29.3.2022 den 17.55): Huff da, så vanskelig det skulle være da 😢 Det må være utrolig tungt! Men godt dere får oppfølging, og at dere har en plan! Får håpe at det sitter nå denne runden da 😍 det hadde jo vært fantastisk! Men du får ha masse lykke til med alt sammen. Krysser fingrene for deg 🤞 Ja, det hadde vært helt fantastisk om det gikk denne runden! Selv om vi nå er forberedt på ivf ❤️ tusen takk 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 31. mars 2022 Forfatter #118 Del Skrevet 31. mars 2022 Katrin94 skrev (På 29.3.2022 den 19.53): Åj, da krysser vi fingrene ekstra mye denne gangen 🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞❤️ Krysser alt jeg har!! 🤞❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 31. mars 2022 Forfatter #119 Del Skrevet 31. mars 2022 Prøver2021 skrev (På 29.3.2022 den 21.05): Forstår at det er vemodig, men må være godt å ha en plan fremover ❤️ Krysser imidlertid fingrene for at det går denne runden 🤞🏻 Håper virkelig det 😭❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 31. mars 2022 Forfatter #120 Del Skrevet 31. mars 2022 Tessiekd skrev (23 timer siden): Åå! Krysser alle fingrer og tær for at det går for dere denne gangen 🤞🏼 kanskje hjelper østrogen medisinen også! ❤️ Men er utrolig godt å ha en plan og i tilegg få hjelp hvis ikke! Vi har oppstart med ivf til høsten og jeg er veldig på at jeg aller aller helst vil bli gravid før da. Men går det ikke, så er jeg ihvertfall takknemlig for at vi får hjelp! Husk at du får hver gang er et skritt nærmere drømmen ☺️ utrolig tøff og vanskelig situasjon og så urettferdig det føles noen ganger. Jeg heier på deg ❤️❤️ Håper den hjelper! 🥰 Leser mye forskjellig på nettet om den så jeg er veldig spent. Får jo ikke sjekket om den faktisk virker da jeg ikke skal på noe ny UL. Jeg er veldig glad vi bor i et så fint land med mange muligheter om man sliter med å få barn (eller andre ting)! Vil jo helst slippe ivf, men hvis det må til for å få barn så går jeg jo gledelig gjennom det. Håper det lykkes for dere før evnt ivf oppstart!! ❤️🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå