Gå til innhold

Venninne synlig beruset med lite rbarn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

at man drikker ett par bokser øl, eller ett par glass vin, betyr selvfølgelig ikke at de faktisk drikker seg absolutt snydens full hver eneste kveld.            

Anonymkode: 11009...8a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 23.1.2022 den 0.50):

Flere som drikker med barn tilstede. På nyttårsaften ble jeg invitert over til em nabo. Jeg jobbet til kl 22, så jeg kom dit kl 23. Der var det 2 familier med 2 barn hver. Barna var vel fra 9-13  år. Fedrene var beruset og mødre ikke mye bedre. De snakket og lo veldig høyt. På bordet stod det vin, øl, akevitt og vodka. Barna holdt på med sitt, så kanskje de ikke merket det. Men jeg ble uvel. 

Anonymkode: 32d37...086

Synes det er stor forskjell på store barn på 9-13 år, og en 3-åring som denne diskusjonen handlet om. Ganske vanlig at barn i den alderen ønsker å være sent oppe på nyttårsaften, sannsynligvis hadde de det helt fint sammen. Litt uheldig om foreldrene var fulle, men ikke sammenlignbart synes jeg. En 3-åring trenger foreldrene på en annen måte, og tåler dårligere å være lenge oppe. 

Anonymkode: 670a4...b3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.1.2022 den 19.40):

Snakk med henne. Hørtes ut som det ble altfor mye. 

Men jeg hadde litt dårlig samvittighet etter nyttårsaften, følte det ble for mye alkohol med barn tilstedet. Jeg snakket forsiktig med datteren min om dette et par dager etterpå. Jeg sneik det inn i samtalen når vi så en full person på tv. Jeg spurte om hun syntes vi voksne var "rare" på nyttårsaften eller om hun syntes det var ekkelt at vi drakk alkohol. Jeg sa at hun kan snakke med meg om alt. Hun så forundret på meg, "nei mamma, det er den beste kvelden jeg har hatt i hele mitt liv, du og pappa var jo akkurat som vanlig". Så jeg tror at selvom jeg drakk tre 0,5 øl og ett glass vin på 8 timer, merket ikke barna det. De andre voksne drakk det samme, tre kjørte. 

Anonymkode: c8980...8fd

3 øl og 1 glass vin på 8 timer er jo knapt merkbart… 

Anonymkode: 06a3f...d7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...