Gå til innhold

Hadde du mye tilfeldig sex da du var singel og yngre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke noe særlig tilfeldig. Få one night stands. Har hatt lange forhold, og utenom det har det ofte vært faste venner jeg møter for sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det har jeg aldri hatt mulighet til. Absolutt ikke noe tap i seg selv da jeg ikke kunne tenke meg det, men uten den teoretiske muligheten er det også hundre ganger vanskeligere å havne i et forhold ettersom fellesnevneren er at man blir funnet seksuelt attraktiv. Når jeg er singel er jeg altså veldig singel og må jobbe hardt og lenge for å komme meg på en date.

Anonymkode: 38e6c...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og nå sitter jeg igjen med herpes og dårlig selvtillit for jeg ble brukt som bruk og kast. Angrer på hele sexlivet mitt. 

Anonymkode: 1ee37...ce9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kobler sex veldig sterkt til kjærlighetsforhold og følelser, så har bare hatt sex når jeg har vært i forhold. 

M49

 

Anonymkode: ca021...ef1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet ut at som ung var jeg pen nok til å prate med 60% få danse med 30% av disse og ha sex eller forhold med 2/3 av disse igjen. Problemet var de 40% som jeg ikke var pen nok for så da ble de litt i veien og da ble det ikke noe før internettet kom. Da ble det vel en helg eller to eller noen uker eller to tre måneder. Eller ekteskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.1.2022 den 21.46):

Ja, det har blitt en del i perioder av livet. Roet meg kraftig ned etter fylte 40, da :P 

Anonymkode: c9c4d...84a

Jeg roet meg kraftig ned etter 75. Kan telle på på mine ti fingre de jeg har hatt etter det.

Anonymkode: 6ce97...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS: Jeg hadde utrolig mye tilfeldig sex i 20-årene, og det ble veldig mye god sex av dette. Jeg ser mange fremstiller tilfeldig sex som noe negativt, da vil jeg si; bra sex er subjektivt, og bra sex er man to om. Tar man ansvar for eget sexliv, så vil mye av tilfeldig sex være veldig bra, men det krever at man tar ansvar og sier hva man ønsker seg. 

Mine erfaringer er kjempegode. Jeg vanket i et biker + fest miljø i de årene, og der er det lett å møte andre som ikke er så opptatt med at sex skal bety stasjonsvogn. Det var mye kink, de fleste traff jeg mange ganger men jeg gikk ofte videre, fordi jeg syntes det var gøy å bytte ofte. Jeg så noe sexy og herlig i så mange, og forskjellige jenter hadde forskjellig å tilby, og jeg er en ja takk begge deler type fyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aldri. Kan telle antall partnere på en hånd. Kjenner meg selv såpass godt at jeg vet at tilfeldig sex ikke hadde gitt meg noe. Elsker sex og har hatt mye og spennende sex, men da kun med de jeg har hatt sterke følelser for.

Anonymkode: 0d444...c5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke "mye", men mer enn jeg er stolt over mellom 18-22. 

Anonymkode: ffe73...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dessverre.  Var 17 år første gang og har hatt sex med flere enn jeg kan telle, angrer helt vanvittig på det . Men tingen for meg var at jeg ikke hadde lyst på all denne sexen , jeg turte bare ikke nei, for jeg var redd de skulle bli sint på meg.
Jeg var umoden og kan ikke huske å ha vært kåt engang.. 
Det har ødelagt mye for meg i voksenlivet og jeg har ikke klart å få til et stabilt varig kjærlighetsforhold.
I dag er jeg 47 og har levd i sølibat i snart 10 år. 

Anonymkode: 691d2...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 25 år, kjæresten er den eneste jeg har hatt sex med. 

Anonymkode: aa0cd...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, absolutt ikke. Det var ikke naturlig slik jeg vokste opp og det var heller ikke naturlig med den vennegjengen jeg hadde størst tilhørighet til.

Endret av AliceNextDoor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...