Gå til innhold

Hadde du mye tilfeldig sex da du var singel og yngre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Eller har du stort sett ligget med dater/kjærester?

Anonymkode: b0d2d...043

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja. Ekstremt mye. Savner det ikke 🤔 

Anonymkode: 5ef88...3b0

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Ja dessverre. Hadde jeg ikke vært ung og dum så hadde jeg satset på noe mer med han som tok jomfrudommen min. For han ville ha et forhold med meg etterpå (han var også jomfru). Har aldri glemt han. 

Anonymkode: 61772...252

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Ja, når jeg var singel etter skilsmisse så var det en periode som var litt heftig. Ikke alt var like gjennomtenkt. Noen affærer var meget heftig, andre ble ONS som er ekstremt kleint sett i ettertid. 

Hadde bla en affære med en supersexy kollega som var 15 år eldre. Hennes mann arbeidet turnus og var vekk 3 uker av gangen. Aldri hatt sånn sex hverken før eller etter 😋

Anonymkode: a9103...66b

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Nei. Hatt 1 ons, og resten har vært folk jeg datet eller var i forhold med. Singel frem til jeg var 23. 

Anonymkode: 7e1b3...38e

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Gjenferdet

Nei. Jeg har aldri hatt sex, og kommer ikke til å ha det med mindre jeg havner i et langvarig forhold eller ekteskap.

Endret av Gjenferdet
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Nei, aldri hatt ons. Vil bare ha sex med noen jeg er trygg på. 

Anonymkode: dec50...7d1

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MarianneE

Nei. Jeg var jomfru da jeg ble sammen mez mannen min som 18 åring. Jeg er 43 nå og fremdeles sammen med ham.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Nei, aldri hatt ONS. Aldri ligget med noen jeg ikke var forelsket i. Kan telle antall partnere på én hånd. Hadde mine kåtere perioder, men turte aldri ta steget og ligge rundt fordi jeg var redd for sykdommer og fordi jeg hadde mye skam knyttet til seksualitet. Redd for at menn skulle dømme meg som ekkel og oppbrukt om jeg hadde ligget med for mange.

Anonymkode: f32de...e80

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Ja, hva kan jeg si, jeg både er og var glad i sex. Angrer ikke på det i det hele tatt

Anonymkode: c8c27...caa

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Det ble noen ONS og en del FF relasjoner. Sex er jo spennende og godt så hvorfor ikke nyte så mye som mulig med flere forskjellige kvinner!?

Anonymkode: 3bcd7...bb0

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Fra jeg var 14 til18 var det stort sett kun kjærester. Fra 18-21 var det heftig, et par var kjærester, men mest ons og ff 🙄 

Siste 25 åra har det vært temmelig rolig siden jeg har vært gift.

Anonymkode: 687c9...8a2

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bullehurk
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hadde bla en affære med en supersexy kollega som var 15 år eldre. Hennes mann arbeidet turnus og var vekk 3 uker av gangen. Aldri hatt sånn sex hverken før eller etter 😋

Nei, nemlig.  Som jeg alltid har sagt, den beste kombo for sex er moden kvinne/yngre mann.  Mange tror det ikke før de har opplevd det, både kvinner og menn.  Men da blir de "omvendt"  😁

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Oh  yeah!! 

Anonymkode: 652cb...5ea

Lenke til innlegg
Del på andre sider
celmarith

Nei, jeg er av den typen som må være trygg på partner først.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Ja, masse. Skuffende alt sammen. 

Anonymkode: b5526...1a7

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mæn40

Å si at jeg var verst i gjengen vil være å overdrive, men det ble en god del til tider. 

Savner det virkelig ikke. Bare stress egentlig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Ja, det har blitt en del i perioder av livet. Roet meg kraftig ned etter fylte 40, da :P 

Anonymkode: c9c4d...84a

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...