Gå til innhold

Hadde du mye tilfeldig sex da du var singel og yngre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke det når jeg var ung, men når jeg ble skilt for snart 10 år siden så hadde jeg en periode på noen år hvor det gikk litt for seg. Da ble det mange ons og en god del ff's. Hadde det godt med de aller fleste av dem så angrer ikke. Følte jeg fikk tatt igjen for en lang tørkeperiode på flere år i ekteskapet og for lite gøy når jeg var ung. 

Anonymkode: 9f580...0ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var tenåring på 90-tallet med sinnsykt mye tilfeldig sex, ikke samleie nødvendigvis, men man ble jo sugd på nesten hver fest eller filmkveld med venner. Første gang jeg som voksen hørte om Adidas, All Day I Dream About Sex holdt jeg på å le meg hjel. For det var jo hva vi alltid hadde på. Og hadde sex i. Var tider det! 

Anonymkode: dcef6...f4d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet jomfrudommen i mitt første forhold. Var rett før jeg ble 18. Var sammen med henne i litt over 2 år. Møtte en annen dame noen måneder etterpå, ble sammen med henne og vi var sammen i nesten 8 år. Når det ble slutt og jeg var 28 så hadde jeg kun hatt sex med de to. Hadde sex med en dame jeg møtte første gangen jeg var ute etter bruddet. Så holdt jeg meg hjemme en stund. Et halvt års tid senere slo jeg meg litt løs. Var på byen hver fredag og hver lørdag og det ble 12 damer på 12 helger. Jeg fikk lekt litt, men jeg fant ut at det å pule rundt ikke var noe for meg. Nå er jeg i et forhold igjen og håper hun er den siste jeg skal stikke pikken i.

Anonymkode: 620f9...ac4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var flere jenter som fikk kjenne pikken min i yngre dager.  Knuste mange pikehjerter 😂😂😂😂.

Nå er jeg godt gift og trofast.

Anonymkode: 8103e...596

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som yngre hadde jeg ikke tilfeldig sex i det hele tatt, det var først i min andre ungdom som nyskilt 40-åring jeg slo meg løs, men da gjorde jeg det til gangs også :)

 

Anonymkode: b12dd...5b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, har hatt sex med utallige menn, og en del kvinner. Jeg er kjent i byen for å være ei som har pult "alle". Nå er jeg 38 år, og det er ingen menn som vil ha meg som kjæreste fordi jeg er "hun som alle har pult". Har datet litt, men enten har jeg ligget med dem før (husker ikke alle), eller så vet de hvem jeg er. Har lyst til å si opp jobben, og flytte til en annen by. Problemet er at jeg har tre barn med tre forskjellige menn. Alle tre mennene har barna 50%, heldigvis samme uke. Så er nok stuck her i mange år. Men slutter jo ikke med det jeg driver med. En sjelden gang får jeg napp hos noen som ikke vet hvem jeg er, og da blir han eller hun med meg hjem. Men stort sett så dingler jeg hjem med noen faste som jeg har hatt før. Men de vil ikke bli sammen med meg, bare knulle og stikke. Har liksom ingenting å tape lenger i denne byen. 

Anonymkode: 828bc...aef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men ikke tilfeldig som i møte noen den kvelden. Snakket på nett først, fortrinnsvis Gaysir (er dame). Og det var da date, med middag eller lignende, ikke møtes for å ha planlagt sex. Eller 1 gang var det det, ikke ellers.

De aller fleste jeg hadde sex med før jeg møtte kjæresten min var kun ett møte. Ikke ekstreme mengder folk, men 8-10 stk fordelt på seks år eller noe. Kjæresten er mitt første og eneste forhold, møttes da jeg var 29, er 41 nå.

Anonymkode: f009d...1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt det som godt voksen også. Har gitt mange hyggelige stunder og også en del opplevelser jeg gjerne skulle vært foruten.

Det oppleves likt uavhengig av alder, vil jeg si. 

Anonymkode: 2c002...266

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Ja, har hatt sex med utallige menn, og en del kvinner. Jeg er kjent i byen for å være ei som har pult "alle". Nå er jeg 38 år, og det er ingen menn som vil ha meg som kjæreste fordi jeg er "hun som alle har pult". Har datet litt, men enten har jeg ligget med dem før (husker ikke alle), eller så vet de hvem jeg er. Har lyst til å si opp jobben, og flytte til en annen by. Problemet er at jeg har tre barn med tre forskjellige menn. Alle tre mennene har barna 50%, heldigvis samme uke. Så er nok stuck her i mange år. Men slutter jo ikke med det jeg driver med. En sjelden gang får jeg napp hos noen som ikke vet hvem jeg er, og da blir han eller hun med meg hjem. Men stort sett så dingler jeg hjem med noen faste som jeg har hatt før. Men de vil ikke bli sammen med meg, bare knulle og stikke. Har liksom ingenting å tape lenger i denne byen. 

Anonymkode: 828bc...aef

Hahaha troll. Jeg kjenner til endel sånne jenter men de har ikke tre barn med tre menn🤣🤣

de dukker opp på tinder med jevne mellomrom på jakt etter en ny som skal nedlegge de å klager ofte på menn🤣🤣

Anonymkode: 7f94b...c86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hahaha troll. Jeg kjenner til endel sånne jenter men de har ikke tre barn med tre menn🤣🤣

de dukker opp på tinder med jevne mellomrom på jakt etter en ny som skal nedlegge de å klager ofte på menn🤣🤣

Anonymkode: 7f94b...c86

Spør heller deg selv hvorfor du «kjenner en del sånne». 
Det forteller kun noe om deg og dine holdninger.

Anonymkode: 2c002...266

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, gjett om jeg hadde.

 

Har vært i noen forhold av og på, innimellom der, hatt noen faste og sånt, men det var i noen år etter fylte 20 hvor det ble en del. Angrer ikke på det, lærte meg sjukt mye om egen kropp, seksualitet, hva jeg liker og ikke og hva andre kan finne på å like også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var singel i begynnelsen av 30-årene i en femårsperiode, og lå sikkert med over 200 damer bare i den perioden. I ettertid er dette den dårligste perioden i livet mitt. Ingen ting betydde noe, ingen ting ga meg noe. Å ligge med damer var mest trøst og tidsfordriv i en dårlig periode. Skulle gjerne vært det for uten, men har om ikke annet lært at den type liv ikke er noe for meg.

Anonymkode: 2b49f...0c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke spesielt. Aldri vært noen dreven sjekker.

Anonymkode: 5393f...8fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dildo er 1000 ganger bedre enn et tilfeldig knull, kjønnssykdom og gravid sikkert også. Kjøp en bunny.

Anonymkode: 03c8e...4d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...