Gå til innhold

Hadde du mye tilfeldig sex da du var singel og yngre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

bullehurk skrev (3 minutter siden):

Nei, nemlig.  Som jeg alltid har sagt, den beste kombo for sex er moden kvinne/yngre mann.  Mange tror det ikke før de har opplevd det, både kvinner og menn.  Men da blir de "omvendt"  😁

Stemmer! Hun åpnet en ny verden for meg hva gjaldt sex. Blant annet analsex for første gang, hun tok satsen i munnen, lærte meg at blant annet analstimuli på menn er meget deilig. Alt i alt helt topp 

Anonymkode: a9103...66b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja absolutt. Hadde en periode da jeg var 21 år - 24 år hvor jeg hadde en del tilfeldig sex. Måtte rase litt fra meg. 
 

Ellers har jeg alltid vært i seriøse forhold 😊 

Anonymkode: e2cc5...55c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjenferdet skrev (2 timer siden):

Nei. Jeg har aldri hatt sex, og kommer ikke til å ha det med mindre jeg havner i et langvarig forhold eller ekteskap.

Holder med deg i det. 

Jeg hadde for det meste kun sex når jeg var i forhold eller dater som hadde vart en stund. Angrer på en del av det, enkelte burde jeg aldri datert i det hele tatt.

Anonymkode: 60f4f...026

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, brukte sex og alkohol som selvskading da jeg var 20-24. Glad jeg ikke hadde tinder eller andre apper! Det var enkelt nok uten, tørr ikke tenke på hvor mange jeg kunne hatt sex med om jeg hadde app for det.

Anonymkode: 48b49...9ea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, drøssevis, for det meste hyggelige minner opp gjennom å tenke tilbake på.

Anonymkode: 8c8c1...b8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hatt tilfeldig sex og kommer sannsynligvis ikke til å ha det. Da jeg var singel var jeg opptatt av hobbyer og meg selv, ikke andre mennesker og deres kjønnsorganer. Trodde faktisk jeg var aseksuell før jeg ble forelska for første gang.

Anonymkode: bca9b...c41

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Jeg er så og si aseksuell fram til jeg får følelser for personen, og da føles sex helt nydelig. 

Det vil si at jeg kun har hatt sex med folk jeg har datet.

Anonymkode: 1fdc4...410

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Eller har du stort sett ligget med dater/kjærester?

Anonymkode: b0d2d...043

Alt for lite, men jeg har tatt det igjen etter at jeg kom i 40-årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aldri hatt tilfeldig sex, bare hatt sex med kjærester. 

Anonymkode: 89963...de6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei var en loner for det meste og hadde null selvtillitt etter mye mobbing.

Fikk høre at jeg var kjekk av jenter å sånn men jeg trodde ikke på dem og så på slike kommentarer som nedlatene eller at de bare prøvde å gjøre narr.

Så jeg trakk meg bare unda og 20 årene mine var ganske ensomme siden jeg ikke stolte på folk.

Anonymkode: 7ad29...262

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for mye og alt for ukritisk. I dag angrer jeg på livet med uttallige FFer og ONSer; ikke fordi det var i strid med etiske eller sosiale normer, men fordi det gjorde sex til noe banalt og hverdagslig, løsrevet fra dype følelser. Jeg har brukt mange på å forstå at virkelig vidunderlig sex nødvendigvis er en integrert del av et kjærlighetsliv.

Anonymkode: de45f...9d0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Fra jeg var 14 til18 var det stort sett kun kjærester. Fra 18-21 var det heftig, et par var kjærester, men mest ons og ff 🙄 

Siste 25 åra har det vært temmelig rolig siden jeg har vært gift.

 

Anonymkode: 687c9...8a2

Kjedelig da, kondolerer.

Anonymkode: 1c134...6b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

0. Kun 2. Begge langvarig forhold. Anbefales. Å ligge rundt vitner om store psykiske lidelser.

Anonymkode: f8373...5ae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

0. Kun 2. Begge langvarig forhold. Anbefales. Å ligge rundt vitner om store psykiske lidelser.

Anonymkode: f8373...5ae

Du har et problem du, om du virkelig tror det🤦🏻‍♀️ 
 

Jeg har hatt masse god sex, både ONS og FF. Angrer ikke et sekund! Aldri fått sykdommer eller plager med det, heller omvendt. Jeg vet hva jeg liker og hvordan oppnå det i senga med samboer nå🤷🏻‍♀️

Anonymkode: f149b...cb0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ja, brukte sex og alkohol som selvskading da jeg var 20-24. Glad jeg ikke hadde tinder eller andre apper! Det var enkelt nok uten, tørr ikke tenke på hvor mange jeg kunne hatt sex med om jeg hadde app for det.

Anonymkode: 48b49...9ea

Samme her faktisk. På grunn av mange forskjellige ting var den alderen en periode der jeg gjorde mye dumt som å la meg selv bli brukt. Utsatte meg bevisst for den typen situasjoner. Jeg skal ikke si nå at jeg angrer på det. Kanskje er det bare en fase man må gjennom hvis man har opplevd visse ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Men var på en desperat søken etter bekreftelse. Angrer ingenting, men forstår litt mer av det nå. Desverre har det nok ødelagt meg litt, sliter med å knytte meg til folk og spesielt menn. Har vanskelig for å stole på de, og gi de en sjanse. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...