Gå til innhold

Katrin sin prøvedagbok 💕

Katrin94

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for alle lykkeønskninger 💗💗

Vi fikk høre verdens fineste lille hjerte i dag og sett en liten reke 🦐❤️ 
Gynekologen sa at alt stod bra til og at det var kun en 😅 

Jeg ble satt tilbake over en uke til 6+5 (trodde vi var 7+6). litt kjedelig synes jeg. Må vente enda lenger nå til ting er tryggere 😅 Men likevel; ubeskrivelig takknemlig og lykkelig. 💗

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå bra!! ❤️❤️ Herlig å lese at alt sto bra til! Veldig glad på deres vegne 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at alt sto bra til🥰 vet ikke hvordan du har regnet termin, kanskje du har regnet fra siste mens og ikke fra eggløsningsdagen?😊 og da blir det fort feil i regningen på hvor langt man er ☺️ 
viktigste at alt er bra og at hjerte dunket❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så bra. :strix: Shit i at du ble satt tilbake. Følg mens termin inntil videre. Mange som blir satt frem og tilbake på disse TUL. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WÆÆ så gøy!!! Ble oppriktig glad på deres vegne nå! Tenk, et hjerte som slår allerede, det er jo kjempelovende for veien videre! 😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så glad jeg ble nå! 🥰 må være helt magisk å se et bankende hjerte altså. Skjønner det er litt kjedelig å bli satt tilbake, men viktigste er jo at alt ser fint ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å se bankende hjerte er sånn en magisk opplevelse! 😍 så glad for å høre at alt gikk bra på TUL! Litt kjedelig å bli satt tilbake, men disse knøttene vokser vel litt forskjellig også 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen 🥰🥰 Dere har absolutt rett i at det viktigste er at alt stod bra til 🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Uke 10 (9+1) 🥳 

Lenge siden jeg har skrevet noe her. JEG ER SÅ DÅRLIG. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. 
Prøver å motivere meg for på holde ut noen uker til også kommer jeg sterkere tilbake etter uke 12 🤞🤞🤞

Håper det står bra til med dere fine damer ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, huffda! At du skulle bli så dårlig da 😱 håper du blir bedre snart, og at uke 12 kommer kjapt med bedre form 🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig at du er så dårlig, vet veldig godt hvordan du har det! Var på mitt dårligste ifra uke 8-11 ca, fortsatt kvalm men bedre fra uke 12! Håper du får kjenne på det samme når du passerer uke 12! Ikke så lenge til! Føles lenge når det står på som verst❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

11+1 ☺️
Ultralyd i dag! Var veldig bekymret på forhånd. 
Gikk så bra som det kan gå ❤️ 
Veldig flink lege som gikk grundig gjennom organer og anatomi samt sjekk av nesebein og nakkefold. 
Alt så tipp topp ut i følge henne. Hun tror også med 80 % sannsynlighet at det er en liten gutt❤️❤️
Lillemann bare chillet i starten, bare vinket litt. Etterhvert ble han ganske så vilter 🤣❤️
Utrolig deilig å få se den lille, høre hjerteslag og få høre at alt ser bra ut ❤️ 

Nå kjenner jeg at jeg endelig senker skuldrene litt. I tillegg har kvalmen begynt å gi seg 🙏🙏 Har allerede litt smerter i bekkenet og har skaffet meg bbhugme-pute. Veldig fornøyd med den. 😘 Håper å finne en måte jeg kan trene på uten å få vondt. Håper på bedre matlyst de neste ukene 🙏

Tenker jeg skal tørre å endre prøvedagboken til graviditetsdagbok nå. Noen som vet hvordan jeg gjør det? 😅❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så bra alt så fint ut :strix: Blir gøy å se om JM tok rett og det er en liten gutt inni der.

jeg tror du kan sende melding til en moderator så kan de flytte dagboka over i graviditetsdagbok området 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med 11 uker, og så bra alt gikk fint på UL. 

Så gøy med gutt, blir spennende om det stemmer på oul😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med godt gjennomført TUL 🤩🥰

nå et det bare å slappe av å nyte ja😄 klarte å slappe av mer nå selv etter jeg var på TUL i uke 13 også! Det er deilig🥰 trodde de gutt hos deg også ja? Så koselig, var ganske sikkert gutt her også😄😄, vi ligger jo ganske likt i svangerskapet med bare noen uker mellom❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...