Katrin94 Skrevet 24. januar 2022 Forfatter #21 Del Skrevet 24. januar 2022 Yrno skrev (3 timer siden): Jeg følger deg gjerne videre, så spennende dager du har nå! Krysser fingrene for en liten spire, og at den sitter denne gangen 🥰 Så hyggelig, tusen takk! 💕😊 Prøver2021 skrev (3 timer siden): Spennende! Krysser fingrene for deg 🤞🏻🥰 Takk for støtten ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katrin94 Skrevet 24. januar 2022 Forfatter #22 Del Skrevet 24. januar 2022 Oppdatering: Forventet mens onsdag. ukjent om og når jeg har hatt EL I dag tidlig tenkte jeg at det er umulig at mensen er på vei ettersom jeg følte at jeg hadde det så bra 😂 Tok en test i dag tidlig; veldig negativ Fikk det da for meg at jeg kanskje ikke har hatt EL og at kanskje jeg skulle teste etter det noen dager fremover? Men i løpet av arbeidsdagen har jeg fått veldig typisk mensen-kramper i magen. Så tror nok tanta er på vei gitt! Jeg tenker at det går helt fint om jeg får mensen i løpet av de neste dagene. Klar for å prøve på nytt og få litt orden på syklusen 😅 Om jeg får mensen skal jeg i hvertfall ta meg et stooort glass vin og en ekstra dose kaffe (har vært veldig forsiktig med kaffe og alkohol den siste måneden). ☺️😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 24. januar 2022 #23 Del Skrevet 24. januar 2022 Katrin94 skrev (27 minutter siden): Oppdatering: Forventet mens onsdag. ukjent om og når jeg har hatt EL I dag tidlig tenkte jeg at det er umulig at mensen er på vei ettersom jeg følte at jeg hadde det så bra 😂 Tok en test i dag tidlig; veldig negativ Fikk det da for meg at jeg kanskje ikke har hatt EL og at kanskje jeg skulle teste etter det noen dager fremover? Men i løpet av arbeidsdagen har jeg fått veldig typisk mensen-kramper i magen. Så tror nok tanta er på vei gitt! Jeg tenker at det går helt fint om jeg får mensen i løpet av de neste dagene. Klar for å prøve på nytt og få litt orden på syklusen 😅 Om jeg får mensen skal jeg i hvertfall ta meg et stooort glass vin og en ekstra dose kaffe (har vært veldig forsiktig med kaffe og alkohol den siste måneden). ☺️😊 Det jeg også syntes var viktigst etter SA var at syklusen kom i orden igjen raskt - selv om en helst skulle blitt gravid med en gang 🙊 som regel håper jeg ikke at mensen kommer, men akkurat etter SA så er det litt godt å komme igang igjen. Høres deilig ut med et stort glass vin og ekstra sterk kaffe! Velfortjent 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisa Skrevet 24. januar 2022 #24 Del Skrevet 24. januar 2022 Ah, jaja. Hvis tanta dukker opp kan du hvertfall ha god samvittighet mens du koser deg med kaffe og vin før dere gyver løs på en ny pp! 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertespar Skrevet 24. januar 2022 #25 Del Skrevet 24. januar 2022 Katrin94 skrev (På 20.1.2022 den 8.55): Lett å bli ivrig!! Men gidder ikke bruke en formue på graviditetstester, så skal prøve å holde meg i skinnet 😅 Velkommen og lykke til med ventedagene - her er vi flere i samme bås 🥰 Du bør i hvertfall bestille pakker med tester her, hvis du ikke allerede har gjort det - så sparer du litt 😉 https://www.billige-tester.no/?gclid=EAIaIQobChMIq7TAtK7L9QIVXwWiAx3vWgSIEAAYASAAEgJY_fD_BwE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katrin94 Skrevet 26. januar 2022 Forfatter #26 Del Skrevet 26. januar 2022 Mallisa skrev (På 24.1.2022 den 22.38): Ah, jaja. Hvis tanta dukker opp kan du hvertfall ha god samvittighet mens du koser deg med kaffe og vin før dere gyver løs på en ny pp! 🤗 Tusen takk ❤️❤️ Hjertespar skrev (På 24.1.2022 den 22.48): Velkommen og lykke til med ventedagene - her er vi flere i samme bås 🥰 Du bør i hvertfall bestille pakker med tester her, hvis du ikke allerede har gjort det - så sparer du litt 😉 https://www.billige-tester.no/?gclid=EAIaIQobChMIq7TAtK7L9QIVXwWiAx3vWgSIEAAYASAAEgJY_fD_BwE Takk for tips! 😊💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katrin94 Skrevet 26. januar 2022 Forfatter #27 Del Skrevet 26. januar 2022 Hei! I dag er jeg litt forvirret. Forventet mens i dag (beregnet av flow, ikke testet etter eggløsning, første syklus etter SA) Det føles ut som mensen er på vei (murring som minner om svake mensenkramper). Litt svaaaak brunlig utflod så langt. Det som forvirrer meg er at jeg er veldig kvalm.. I tillegg har enkelte matvarer, favorittsjokoladen min og druer, smakt skikkelig rart… sikkert bare innbilning/PMS. Funderer litt på om og eventuelt nå jeg skal ta en HCG-test eller bare å vente å se om mensen kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katrin94 Skrevet 27. januar 2022 Forfatter #28 Del Skrevet 27. januar 2022 Så, i går tok jeg fire tester; to hCG, en eggløsningstest og en Coronatest - alle negative 😅 Foreløpig ikke mensen. Jeg har vel slått meg til ro med at dette er PMS. Så jeg får bare lene meg tilbake og vente på mensen, som tydeligvis er litt forsinket, men det er jo ikke så rart at syklusen er litt i ulaget første syklus etter SA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrno Skrevet 27. januar 2022 #29 Del Skrevet 27. januar 2022 Det var i det minste godt at Coronatesten var negativ 😅 Du får kose deg litt ekstra i helga med litt vin og kaffe, så krysser vi fingrene for at neste forsøk gir gullegget som sitter 🤞🤞🧡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 27. januar 2022 #30 Del Skrevet 27. januar 2022 Katrin94 skrev (1 time siden): Så, i går tok jeg fire tester; to hCG, en eggløsningstest og en Coronatest - alle negative 😅 Foreløpig ikke mensen. Jeg har vel slått meg til ro med at dette er PMS. Så jeg får bare lene meg tilbake og vente på mensen, som tydeligvis er litt forsinket, men det er jo ikke så rart at syklusen er litt i ulaget første syklus etter SA. Hvertfall en av testene man er glad for er negativ!! 🙈😅 Etter SA tok det 6 uker før jeg fikk mensen, så tror det kan varierende veldig når den kommer tilbake! 🙈 Noen får den jo med en gang også 😊 satser på at den er like rundt hjørnet 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katrin94 Skrevet 30. januar 2022 Forfatter #31 Del Skrevet 30. januar 2022 CD36.. venter fremdeles på mensen som aldri kommer. Murringer, kvalme og noe brunt utflod av og til (et par dråper om dagen). I dag tidlig etter sex blødde jeg noen dråper. Var mørkere og annerledes blod enn mensen (om det gir mening). Stoppet helt. Ingen blødning etter det. graviditetstest negativ. Får bare vente videre 😅 Blir gal av at mensen ikke kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 30. januar 2022 #32 Del Skrevet 30. januar 2022 Det er så frustrerende når mensen bestemmer seg for å bruke lang tid på å komme. Hvorfor kan den ikke bare komme presis som avtalt hvis den først skal komme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisa Skrevet 30. januar 2022 #33 Del Skrevet 30. januar 2022 Irriterende altså 😅😩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 30. januar 2022 #34 Del Skrevet 30. januar 2022 Katrin94 skrev (2 timer siden): CD36.. venter fremdeles på mensen som aldri kommer. Murringer, kvalme og noe brunt utflod av og til (et par dråper om dagen). I dag tidlig etter sex blødde jeg noen dråper. Var mørkere og annerledes blod enn mensen (om det gir mening). Stoppet helt. Ingen blødning etter det. graviditetstest negativ. Får bare vente videre 😅 Blir gal av at mensen ikke kommer. Åå, så kjedelig. Høres ut som den er like rundt hjørnet siden du har murringer og brun utflod/spottinger. Satser på det 🤞😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 30. januar 2022 #35 Del Skrevet 30. januar 2022 Er ingenting som er mer frustrerende som prøver å vente på mensen når man vet at man ikke er gravid, håper den kommer snart så du kan komme deg i ny syklus🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katrin94 Skrevet 1. februar 2022 Forfatter #36 Del Skrevet 1. februar 2022 PP2 -CD1 🥳🥳 Der kom endelig mensen!! Først var jeg veldig fornøyd over å kunne starte på nytt og at kroppen «fungerer» igjen etter SA, men så slo krampene inn for fult og jeg stakk rett på butikken og kjøpte en pakke sjokoladekjeks til å ha kontoret 😅💕 Jeg er litt skuffet. Jeg har jo hørt at noen blir gravid rett etter SA og min mor fortalte at hun har blitt gravid påfølgende syklus hver gang hun har hatt SA. Hadde også håpt å glede mannen med en positiv test. Han ble så lei seg da vi mistet 🥲 Jaja, jeg har jo dere egentlig ikke travelt med å bli gravid. Det er flere ting i privatlivet vårt som tilsier at vi burde vente et par måneder, men tenker å prøve videre likevel, man vet jo aldri hvor lang tid slikt kan ta! Det er mer min personlighet som stresser meg litt 🤭 Jeg blir så investert i å nå mål, uansett hva. Og nå er det å bli gravid. Da sliter jeg med å fokusere på noe annet. Får bare prøve å ta det litt med ro og fokusere på andre ting 🙊 Det er mye gøy som skal skje fremover! 🤩😃 Jeg har tenkt til å teste etter eggløsning denne runden. Mest fordi jeg ikke orker en runde til med PMS-symptomer jeg tolker som graviditetssymptomer fordi jeg ikke aner hvor i syklusen jeg er. Har ca 18 strimler. Gidder ikke investere i temp-utstyr denne runden. Noen kloke sjeler som kan opplyse meg litt? Har fått med meg at testing bør begynne noen dager før forventet EL og gjerne til samme tid hver dag (helst om ettermiddagen og at man bør gå noen timer uten å drikke og tisse på forhånd?) Har jeg fått med meg det viktigste? 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angeleye Skrevet 1. februar 2022 #37 Del Skrevet 1. februar 2022 Skjønner det er kjipt med mensen, men likevel hurra for ny pp og nytt forsøk! Nå vet du iallefall at kroppen er i gang igjen etter SA 🤗 Tror du har fått med det viktigste angående el-testing (hilsen newbie på dette feltet). Er vel fire timer man skal gå før man tar en test, og helst ettermiddag ja. Lykke til med el-testing og ny pp da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 1. februar 2022 #38 Del Skrevet 1. februar 2022 Åå, så bra at mensen kom!! Føles alltid som en ny start 💛 Det er visst noen som blir gravid måneden etterpå, men føler det er vel så mange som blir det de to påfølgende månedene. Har veldig troa for neste syklus 🥰 Hvor lang pleier syklusen din å være? Min er rundt 33 dager, så da pleier jeg å begynne med testing rundt CD14 og utover. Vanligvis får jeg ikke positiv før CD18/19. De fleste sykluser er vel rundt 28 dager og da tror jeg de anbefaler å begynne rundt CD12. Kanskje lurt hvis du skal sikre deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katrin94 Skrevet 1. februar 2022 Forfatter #39 Del Skrevet 1. februar 2022 Prøver2021 skrev (23 minutter siden): Åå, så bra at mensen kom!! Føles alltid som en ny start 💛 Det er visst noen som blir gravid måneden etterpå, men føler det er vel så mange som blir det de to påfølgende månedene. Har veldig troa for neste syklus 🥰 Hvor lang pleier syklusen din å være? Min er rundt 33 dager, så da pleier jeg å begynne med testing rundt CD14 og utover. Vanligvis får jeg ikke positiv før CD18/19. De fleste sykluser er vel rundt 28 dager og da tror jeg de anbefaler å begynne rundt CD12. Kanskje lurt hvis du skal sikre deg? Hei, takk for svar og at du har troen 💕🤞 Har dessverre litt ujevn syklus. Har tracket i flo i 2 år og har gjennomsnittlig sykluslengde på 31 dager, men har sjeldent det. Det er enten 28-29 dager eller 35-35 stort sett 😅 Tror kanskje jeg bør starte med dag 12 da! Veldig greit å ha CD1 første dag i måneden, blir lett å følge med da 🤪 ooog hva gjør man når EL-test blir positiv? Hopper rett til køys? Eller skulle man da egentlig hatt seg FØR den ble positiv? 🤭🙊😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katrin94 Skrevet 1. februar 2022 Forfatter #40 Del Skrevet 1. februar 2022 Angeleye skrev (55 minutter siden): Skjønner det er kjipt med mensen, men likevel hurra for ny pp og nytt forsøk! Nå vet du iallefall at kroppen er i gang igjen etter SA 🤗 Tror du har fått med det viktigste angående el-testing (hilsen newbie på dette feltet). Er vel fire timer man skal gå før man tar en test, og helst ettermiddag ja. Lykke til med el-testing og ny pp da! Takk for at du tar deg tid til å svare 💕 Det er så hyggelig ☺️ Ja, deilig å vite at kroppen er i gang igjen ☺️ oh, lord. Jeg synes det er lenge å gå fire timer uten å tisse på dagtid 🤭🙊 Har Så liten blære 😅😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå