Gå til innhold

Jannike i Joviale mammaer

drivhus

Anbefalte innlegg

Nillani skrev (52 minutter siden):

Bar mage, metersvis med ulltau (les dreads) som henger og slenger borti det meste, massevis med smykker både i hals og på hender. Er det liksom innafor når en jobber på et kjøkken? Reagerer på dette, og kunne fint spurt, men da blir man vel blokkert. Eller er det bare jeg som ikke er oppdatert på jobbantrekk 🤔😊

Helt enig. 

I tillegg til å gå rundt med mobiltelefonen på kjøkkenet. Mye bakterier på telefonen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nillani skrev (2 timer siden):

Bar mage, metersvis med ulltau (les dreads) som henger og slenger borti det meste, massevis med smykker både i hals og på hender. Er det liksom innafor når en jobber på et kjøkken? Reagerer på dette, og kunne fint spurt, men da blir man vel blokkert. Eller er det bare jeg som ikke er oppdatert på jobbantrekk 🤔😊

Jeg reagerte på det samme, hun mener vel hun kan gjøre som hun vil fordi hun er "sjefen" holder med at du spør om ting her, hun følger med😊

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeipådeg skrev (På 25.5.2022 den 8.00):

Hu var innom exen. Og dem deler jo seng når han er hos hu i helgene. Sa jo når hun hadde vært hos tannlegen at hun skulle drikke kaffe med x'en i senga🤣.  Men bare flaut når hu markerer som du sier😬. Er jo bra for barna at dem er venner. Men må være ustabilt for barna at dem holder på sånn?. Vi skal skilles, men vi deler seng osv😆😂

Hallo, hun manglet dopapir, klart han måtte komme torsdag kveld da😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nillani skrev (7 timer siden):

Jeg er helt enig at det virker ikke hygenisk med så mye hår,smykker og hud på et kjøkken.... hu burde endre på rutinene sine bruke hårnett, fjerne smykker og sette på seg arbeidsklær før hu begynner på kjøkkenet.... meeen som hu har svart før på denne kritikken (eller det er vel hat når det kommer ifra kvinneguiden.). Hu er nøye og vasker henda når hu har skal fikle med mobilen😅

Men det er litt ekstra spenning når jeg spiser der, får jeg en dreads i maten? Smykke? Eller litt ekstra bakterier??😁

Ikke ofte jeg er der, mest når søstera lager mat, for jeg liker maten hennes bedre og så var det med at jeg ikke alltid er i humør til en overraskelse i maten😆.

Grunnen til jeg spiser på kaffetelegrafen er fordi jeg vil støtte dem lokale🙂.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støgga skrev (4 timer siden):

Hallo, hun manglet dopapir, klart han måtte komme torsdag kveld da😂

Må skjønne det ja! var uten bil ei uke. Og var tom for blant annet do papir, men eg klarte å gå ifra høgebakkene og til extran og heim igjen, med null kondis😅. Men godt og ha en eks som kan dille med seg💗

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyanger.trollet skrev (2 timer siden):

Må skjønne det ja! var uten bil ei uke. Og var tom for blant annet do papir, men eg klarte å gå ifra høgebakkene og til extran og heim igjen, med null kondis😅. Men godt og ha en eks som kan dille med seg💗

Er vel litt lenger å gå fra Lånefjorden og inn til Høyanger🤷🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høyanger.trollet skrev (2 timer siden):

Jeg er helt enig at det virker ikke hygenisk med så mye hår,smykker og hud på et kjøkken.... hu burde endre på rutinene sine bruke hårnett, fjerne smykker og sette på seg arbeidsklær før hu begynner på kjøkkenet.... meeen som hu har svart før på denne kritikken (eller det er vel hat når det kommer ifra kvinneguiden.). Hu er nøye og vasker henda når hu har skal fikle med mobilen😅

Men det er litt ekstra spenning når jeg spiser der, får jeg en dreads i maten? Smykke? Eller litt ekstra bakterier??😁

Ikke ofte jeg er der, mest når søstera lager mat, for jeg liker maten hennes bedre og så var det med at jeg ikke alltid er i humør til en overraskelse i maten😆.

Grunnen til jeg spiser på kaffetelegrafen er fordi jeg vil støtte dem lokale🙂.

Visst en skal støtte de lokale bedriftene så er det vel ikke rett å sverte de på nett

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tott82 skrev (56 minutter siden):

Nå hadde vel  hun bil da? Eller er det noe misforståelse her? Poenget var vel at det var en unnskyldning for at eksen måtte komme.

Endret av Støgga
Personvern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tott82 skrev (44 minutter siden):

Hehe ja😊. Men så hadde hu nå bil. Men det hadde ikke eg, men jeg kan ikke drive å få eksen til å handle for meg fordi eg glemte å handle før bilen måtte på verkstedet.... jannike reiser jo inn til høyanger i hytt og pine, så hvorfor ikke reise inn selv å ordne??. Kan jo være at eksen til jannike treffer ei ny dame om ikke altfor lenge. Og ikke alle damer som liker at kjærsten må hjelpe eksen med å handle dopapir, måke snø, holde senga varm osv😳. Men for all del:). 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redigert 

Endret av Høyanger.trollet
Personvern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyanger.trollet skrev (1 minutt siden):

Jannike liker ikke at vi sier navnet hannes her. Det er forbeholdt jannike og si navnet hannes☺️. Her inne sier vi eksen!!  Rett skal være rett. Men igjen, vi har sjeldent peiling på hva vi babler om her inne 😬🤔

Oi sorry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyanger.trollet skrev (14 minutter siden):

Hehe ja😊. Men så hadde hu nå bil. Men det hadde ikke eg, men jeg kan ikke drive å få eksen til å handle for meg fordi eg glemte å handle før bilen måtte på verkstedet.... jannike reiser jo inn til høyanger i hytt og pine, så hvorfor ikke reise inn selv å ordne??. Kan jo være at eksen til jannike treffer ei ny dame om ikke altfor lenge. Og ikke alle damer som liker at kjærsten må hjelpe eksen med å handle dopapir, måke snø, holde senga varm osv😳. Men for all del:). 

Ja da blir det liv tenker jeg 🙈men han har ikke tid å finne seg noen ny dame trur jeg🙈

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støgga skrev (4 minutter siden):

Ja da blir det liv tenker jeg 🙈men han har ikke tid å finne seg noen ny dame trur jeg🙈

Skal ikke være for sikker på det😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tott82 skrev (1 time siden):

Visst en skal støtte de lokale bedriftene så er det vel ikke rett å sverte de på nett

Jeg hadde ikke skrevet det på fb, for der ser flere lokale det:). Men her inne så er det ikke så nøye😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pålur skrev (1 minutt siden):

Skal ikke være for sikker på det😉

Oi oi oi intresant😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støgga skrev (39 minutter siden):

Nå hadde vel  hun bil da? Eller er det noe misforståelse her? Poenget var vel at det var en unnskyldning for at eksen måtte komme.

Eksen min handla for meg og men betyr ikke at vi har noe forhold fordi om🤷🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Høyanger.trollet skrev (4 minutter siden):

Jeg hadde ikke skrevet det på fb, for der ser flere lokale det:). Men her inne så er det ikke så nøye😁

Det viser kor feige folk er…kjekt å kunne skule seg bak eit anonymt brukernavn😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lappen har jeg da, men bilen er på verkstedet😄. Ja tenk uten kondis, så klarte eg søren i meg og være selvstendig😮💨 Du med bil, måtte få eksen til og hjelpe deg så du kunne gå på do hehe😅. Så det var bare for å vise at det er mulig og være selvstendig. 

Tjaa, om mattilsynet gokjenner burgern med litt bakterier så skal eg da komme å smake på den🤗.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tott82 skrev (4 minutter siden):

Det viser kor feige folk er…kjekt å kunne skule seg bak eit anonymt brukernavn😂

Ja mange som har gjort det😂jeg er så støgg både inni og utapå så jeg må😪

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tott82 skrev (1 minutt siden):

Eksen min handla for meg og men betyr ikke at vi har noe forhold fordi om🤷🏻‍♀️

Så bra!!☺️. Nei men er bare helheten av opplegget. Dem bor sammen i helger, samtidig som hu er så stolt av og bo på småbruket og at hu er så "selvstendig" men stadig må eksen hjelpe til med noe. 

Men kanskje vi har forskjellige måter og på og tolke det å være selvstendig og betydinga av strenght?🤗

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...