Gå til innhold

Jannike i Joviale mammaer


drivhus

Anbefalte innlegg

Elv75 skrev (33 minutter siden):

Det er jo bra du endelig tar din frustrasjon dit du mener den skal. For på KG har den ingenting gjøre. Ønsker deg lykke til med mer oppgulp. 👍🍻❤️

Nå står det vel at hun ikke blir ferdig med trolling av andre ting😊👏på kg det hører hjemme. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det ikke alltid er så lurt å snappe fra jobben nettopp fordi man ser en liten brøkdel bare . Da kan endel misforstås når det gjelder hygiene , rutiner , åpningstider å alt det har vært kommentarer om . Slutta å følge henne nå når hun fikk dattern sin til å snappe for å «forsvare» hvorfor hun ikke var på skole og hygiena i cafeen . Hun  virrer rundt på arbeidsplassen , peller seg i ansiktet , går med bukse hun har tatt på hjemme ( der det er ulike dyr ) selvom hun har på seg en «uniform» t shirt  på jobb (som hun tar på seg på jobb) å går rundt å trykker på ulike apparater med dreadsa slengende rundt i en hestehale så hadde jeg valgt bort den cafeen. Pga det inntrykket hun gir meg . Sier ikke at det ikke er reint og hygienisk der men jeg syns det er ufresht 

Endret av Hønemor74
  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemor74 skrev (10 timer siden):

Kanskje det ikke alltid er så lurt å snappe fra jobben nettopp fordi man ser en liten brøkdel bare . Da kan endel misforstås når det gjelder hygiene , rutiner , åpningstider å alt det har vært kommentarer om . Slutta å følge henne nå når hun fikk dattern sin til å snappe for å «forsvare» hvorfor hun ikke var på skole og hygiena i cafeen . Hun  virrer rundt på arbeidsplassen , peller seg i ansiktet , går med bukse hun har tatt på hjemme ( der det er ulike dyr ) selvom hun har på seg en «uniform» t shirt  på jobb (som hun tar på seg på jobb) å går rundt å trykker på ulike apparater med dreadsa slengende rundt i en hestehale så hadde jeg valgt bort den cafeen. Pga det inntrykket hun gir meg . Sier ikke at det ikke er reint og hygienisk der men jeg syns det er ufresht 

Ja så enig, det som vises på snap offentlig må det være lov å reagere på. Sett hun mye på kjøkkenet i topper og håret løst. Dumt å nekte på det. Å er vel en grunn til at hun måtte forsvare seg med lange ranter og det toppet seg når hun blanda i datteren. 

Endret av Støgga
.
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støgga skrev (På 3.6.2022 den 8.28):

Ja så enig, det som vises på snap offentlig må det være lov å reagere på. Sett hun mye på kjøkkenet i topper og håret løst. Dumt å nekte på det. Å er vel en grunn til at hun måtte forsvare seg med lange ranter og det toppet seg når hun blanda i datteren. 

Den glade vandrer….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der mistet jeg all respekt! Først får hun datteren til å gi en umoden forsvarstale der hun kommenterer selv i bakgrunnen….og nå sitter sønnen på Discord og forsvarer henne🤦‍♀️

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pålur skrev (1 minutt siden):

Der mistet jeg all respekt! Først får hun datteren til å gi en umoden forsvarstale der hun kommenterer selv i bakgrunnen….og nå sitter sønnen på Discord og forsvarer henne🤦‍♀️

Han ble vel kastet ut derfra tror jeg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lunabelle skrev (6 timer siden):

Han ble vel kastet ut derfra tror jeg.

Ja men en annen profil der som enten er J el noen nære inviterte sønnen inn igjen, ikke hørt noe mer der etter det. Trur det var tidlig i dag.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (6 timer siden):

Han ble vel kastet ut derfra tror jeg.

Hun sier jo det er en familiebedrift, sikkert derfor..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støgga skrev (1 time siden):

Ja men en annen profil der som enten er J el noen nære inviterte sønnen inn igjen, ikke hørt noe mer der etter det. Trur det var tidlig i dag.

Han er under 18 år, så han slipper ikke inn igjen før neste år.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blåbærpike
Pålur skrev (På 5.6.2022 den 11.39):

Der mistet jeg all respekt! Først får hun datteren til å gi en umoden forsvarstale der hun kommenterer selv i bakgrunnen….og nå sitter sønnen på Discord og forsvarer henne🤦‍♀️

Hvor finner jeg kanalen på Discord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blåbærpike skrev (På 10.6.2022 den 0.41):

Hvor finner jeg kanalen på Discord?

Man må ha invitasjon for å joine discord kanaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jannike på jobb idag på mårran, har bakt kjeks og brownies med privat klær og håret nede.

Men hu skiftet vel til jobb klær og satte opp håret når hu kom på jobb. Og når hu var ferdig og bake så skiftet hu til privat klær igjen og tok ut hårstrikken og lot det være igjen en liten hestehale. Og så skifter hu tilbake til jobb klær når kafeen åpner. 

Og selv med tydlige symtpomer på urinveisinfeksjon, så avventer hu med legebesøk?. Men urinveisinfeksjon er jo småtteri??, det kan jo bare gå opp til nyrene osv osv, ikke noe stress:)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ekte_navn-skjult skrev (11 minutter siden):

Jannike på jobb idag på mårran, har bakt kjeks og brownies med privat klær og håret nede.

Men hu skiftet vel til jobb klær og satte opp håret når hu kom på jobb. Og når hu var ferdig og bake så skiftet hu til privat klær igjen og tok ut hårstrikken og lot det være igjen en liten hestehale. Og så skifter hu tilbake til jobb klær når kafeen åpner. 

Og selv med tydlige symtpomer på urinveisinfeksjon, så avventer hu med legebesøk?. Men urinveisinfeksjon er jo småtteri??, det kan jo bare gå opp til nyrene osv osv, ikke noe stress:)

 

Ja hun må jo ha tatt disse skiftene, spesielt etter den natta hun rantet om hygiene, klær og hår....ja særlig hehe 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Snappene fra i formiddag, når hun står på badet....enormt store pupiller, og det i godt lys. Får man store pupiller av adhd-medisin?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brumundaline skrev (1 minutt siden):

Snappene fra i formiddag, når hun står på badet....enormt store pupiller, og det i godt lys. Får man store pupiller av adhd-medisin?

Ja, det er (lisdeksa)amfetamin som er virkestoffet i eksempelvis Aduvanze så det kan påvirke pupiller.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Beklager å si det . Men hun ser ut som hun er 16 år å på sin første sydentur🤷‍♀️
Ser ut som dattera er den fornuftige,sikkert slitsomt for datter å være mor for mor .. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er såå ille!!! Du har rett, virker umoden og bare shopping! Hadde aldri turt  sende henne alene med lite barn😳Like blek som før🤭

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pålur skrev (På 27.8.2022 den 23.12):

1 uke til Hellas for shopping, tatovering og junkfood?!? I rest my case🥸

Og andre ligger på stranda hele dagen. Altså, vi er alle forskjellige og setter pris på forskjellige ting. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pålur skrev (På 27.8.2022 den 23.12):

1 uke til Hellas for shopping, tatovering og junkfood?!? I rest my case🥸

Det kalles ferie. Hvem er det som ikke shopper og spise junk når de er på ferie? Blir for dumt å skal kritisere henne for alt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...