Gå til innhold

Jannike i Joviale mammaer


drivhus

Anbefalte innlegg

 Har SusieK her å da som ny😂

Endret av Støgga
.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sharp75! skrev (31 minutter siden):

Man trenger ikke å være ny for å bli beskyldt for det

Neida. Sant det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støgga skrev (På 2.3.2022 den 16.55):

 Har SusieK her å da som ny😂

Vel vel! 
jeg er nok ikke Jannicke ! Å jeg regner med at Jannicke har såpass ‘bein i nesa’ at hun hadde indrømmet at det var henne selv om henne hadde skrevet her 🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har forståelse for at folk er sjuke. Men det må gå an og SNYTE seg??🤧 hehe. Det finnes nesespray i alle mulige varianter for tette og snørrete neser😃

Og så snakker om hu kviser/sår i ansiket samtidig som hu smører seg inn med selvbruning og sminke? La nå huden puste🙄, for det gjør ikke saken bedre:) Og sier så jeg må ringe legen og høre om det er pga medesiner?😂. Isteden for å plage legen med så enkelt spm, google felleskatalogen?. 

 

 

 

 

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veskekjøp

Nå går det vel snart over stokk og stein, først har hun vært forstyrra pga dyr strømregning. Som hun avslørte i dag at var på 6000 å måtte deles opp, greit nok, mange som må det nå, å dette har jo vært varslet i lang tid. Men når hun samtidig kjøper 2 vesker tilsammen 1800 kr, med penger hun såkalt har fått i gave. Bestilt for lenge siden. 1-3 leveringsdager. Hadde hun heller tatt de penga og penga fra pulsklokka og treningsbukser osv så hadde hun lett hatt til strømmen.Det er all den handlingen som er vond å se på. Men det stopper seg vel selv når det er tomt for penger.

Ja jeg er støgg.

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heeipådeg
Støgga skrev (22 minutter siden):

Veskekjøp

Nå går det vel snart over stokk og stein, først har hun vært forstyrra pga dyr strømregning. Som hun avslørte i dag at var på 6000 å måtte deles opp, greit nok, mange som må det nå, å dette har jo vært varslet i lang tid. Men når hun samtidig kjøper 2 vesker tilsammen 1800 kr, med penger hun såkalt har fått i gave. Bestilt for lenge siden. 1-3 leveringsdager. Hadde hun heller tatt de penga og penga fra pulsklokka og treningsbukser osv så hadde hun lett hatt til strømmen.Det er all den handlingen som er vond å se på. Men det stopper seg vel selv når det er tomt for penger.

Ja jeg er støgg.

Kunne ikke sagt det bedre selv😎👏 . Jeg gliste for meg selv når hu la ut om detta. For jannike har gått hardt ut mot meg blant annet som er sjalu, haters osv, at hu har økonomi til og ha den livsstilen hu har og forbruket sitt. Og dem bestemte seg for å holde stengt i februar også. Da må man prioritere penger deretter:).  Neida såå det:). Men en tur til porsgrinn gjør nok susen for lommeboka også👌☺️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeipådeg skrev (4 minutter siden):

Kunne ikke sagt det bedre selv😎👏 . Jeg gliste for meg selv når hu la ut om detta. For jannike har gått hardt ut mot meg blant annet som er sjalu, haters osv, at hu har økonomi til og ha den livsstilen hu har og forbruket sitt. Og dem bestemte seg for å holde stengt i februar også. Da må man prioritere penger deretter:).  Neida såå det:). Men en tur til porsgrinn gjør nok susen for lommeboka også👌☺️

 

Haha ja.. nei den turen er nok gratis🙈 Å dem skal nok ikke shoppe😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heeipådeg
Støgga skrev (18 minutter siden):

Haha ja.. nei den turen er nok gratis🙈 Å dem skal nok ikke shoppe😂

Ja heldig med tesla i disse tider🤓 haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Mars er den værste mnd i året, alle som eier hus vet det!"

Noe jeg har gått glipp av som huseier 🙈 hva er værre økonomisk i mars enn resten av året? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (49 minutter siden):

"Mars er den værste mnd i året, alle som eier hus vet det!"

Noe jeg har gått glipp av som huseier 🙈 hva er værre økonomisk i mars enn resten av året? 

Enig med deg. Vi regner ut alle utgifter i løpet av året, deler på 10 og setter av summen pluss 2000 hver i alle mnd utenom juli og desember. Den regningskontoen øker greit og hvis vi har økte låneutgifter er det ingen umiddelbar krise. 

Andre sparekontoer i tillegg. (Buffer, jul, tannlege, briller/linser, bursdager for ungene osv) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, EllaSays said:

Enig med deg. Vi regner ut alle utgifter i løpet av året, deler på 10 og setter av summen pluss 2000 hver i alle mnd utenom juli og desember. Den regningskontoen øker greit og hvis vi har økte låneutgifter er det ingen umiddelbar krise. 

Andre sparekontoer i tillegg. (Buffer, jul, tannlege, briller/linser, bursdager for ungene osv) 

Egentlig enig med deg, men husk du skriver «vi». Det er stor forskjell fra å være alene.😉 Da greier man inne alltid buffer for alle ting. Men ja, hjelper ikke med shopping galskap, som alle i joviale bedriver…😜 Og i kommunen her kommer det ekstra mye i mars. For kommunale avgifter beregnes av kommunen i starten av året og kommer derfor for januar, februar og mars i mars…

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyanger.trollet skrev (På 16.3.2022 den 15.14):

Jeg har forståelse for at folk er sjuke. Men det må gå an og SNYTE seg??🤧 hehe. Det finnes nesespray i alle mulige varianter for tette og snørrete neser😃

Ja, hver gang jeg får henne opp i utforsk så går hun  å drar inn snørr mens hun prater. Jeg får også fnatt av mennesker som hele tiden skal drive med fingrene i ansiktet og plukke og grave. Vanskelig dialekt kombinert med at hun snakker fort og mumler en del, jeg aner virkelig ikke hva hun snakker om eller hva hun skal fram til. Dette er ikke en snapper for meg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og si nå ikke ett eneste ord om rastafari-flettene. Da klikker hun i vinkel. Men hun går rundt og sier hun gir faen hva folk tenker om henne. 

Synest også den pirkinga i ansiktet er ekkelt.

Men jeg lærte litt om hvordan flette inn rastahår. Jøje meg, litt av et arbeid. Men hver sin lyst. Vaske det èn gang i uka eller? Hvordan vasker man egentlig slikt hår?

(Oi! Nå får jeg sikkert kjeft igjen) 😉

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sushiii skrev (7 minutter siden):

Hva heter hun på snap? Finner ingen offentlig profil... 

Jeg får opp bare «Jannike» 
ikke noe mer enn det troe jeg. Men du må sikkert abonnere, da er det lettere sier disse snapperne våre 😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Heeipådeg

Jeg fortsetter jeg:)

Det klages over psyken og tankekjør. Men timen i forbindelse med utredning av psyken den kunne hu ikke reise på pga jobb. Men hvem reiser på kaffebesøk osv og starter seinere på jobb idag?! . Og det er dyrt og avlyse time når det er under 24 timer til time. 

Det som irriterer meg over dette er at hun tar opp en plass som noen andre kunne fått i steden, som tar dette på alvor og møter opp på timene sine. Samme  opplegget var det på tannlege opplegget, stadig avlysninger. Hvorfor starte på utredninger som du ikke følger opp…  

 

Kjempefint at jannike snakker om tabulagte ting, ikke det jeg kritiserer. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart huden hennes er så fæl nå. Hender oppe i håret,fingre i kjeften og så plukker på kvisene. Og de sminkekostene og svampene ser ekle og godt brukte ut. Og kliner på lag med sminke. På tide å la huden være sminkefri en stund,tror jeg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mina 2 skrev (31 minutter siden):

Ikke rart huden hennes er så fæl nå. Hender oppe i håret,fingre i kjeften og så plukker på kvisene. Og de sminkekostene og svampene ser ekle og godt brukte ut. Og kliner på lag med sminke. På tide å la huden være sminkefri en stund,tror jeg.

Hva heter hun på Snapchat? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (3 timer siden):

Enig med deg. Vi regner ut alle utgifter i løpet av året, deler på 10 og setter av summen pluss 2000 hver i alle mnd utenom juli og desember. Den regningskontoen øker greit og hvis vi har økte låneutgifter er det ingen umiddelbar krise. 

Andre sparekontoer i tillegg. (Buffer, jul, tannlege, briller/linser, bursdager for ungene osv) 

Det har du forsåvidt rett i, vi er 2. Men hun var gift og har ikke eid alene før i februar. Hatt lang tid på å etablere gode økonomiske vaner. 

Og jeg hadde samme system da jeg kun eide et lite kott alene, bare at bufferen var en anelse mindre 😉 

En annen ting er at jeg oftere og oftere lar være å se snappinga hennes. Den vimsinga med kameraet og den grusomme snufsinga.. går det ikke an å snyte seg? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...