Gå til innhold

Jannike i Joviale mammaer


drivhus

Anbefalte innlegg

Jeg rådigger Jannike ❤️
Dette er en dame som kjører sin egen vei,som ikke er redd for å skille seg ut!

Hadde jeg hatt guts nok ,hadde jeg gjordt det samme ! Mange som shopper litt etter et brudd ,normal oppførsel det! Gjorde det selv! 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SusieK skrev (8 timer siden):

Jeg rådigger Jannike ❤️
Dette er en dame som kjører sin egen vei,som ikke er redd for å skille seg ut!

Hadde jeg hatt guts nok ,hadde jeg gjordt det samme ! Mange som shopper litt etter et brudd ,normal oppførsel det! Gjorde det selv! 

Joda, er jo hennes penger og det stopper seg jo selv når det er tomt🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heeipådeg
Støgga skrev (18 timer siden):

Shoppestopp ja..

Også bare det å kjøpe tighst i flertall som du ikke vet om er behagelige eller gjennomsiktige.... dem var kjøpt på tilbud så går vel ikke å sende i retur heller🤣

Måtte vært bedre å bruke dem penga på bursdagsgave til søstera isteden??☺

Men først meg selv og så meg selv 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeipådeg skrev (15 minutter siden):

Også bare det å kjøpe tighst i flertall som du ikke vet om er behagelige eller gjennomsiktige.... dem var kjøpt på tilbud så går vel ikke å sende i retur heller🤣

Måtte vært bedre å bruke dem penga på bursdagsgave til søstera isteden??☺

Men først meg selv og så meg selv 😉

Ja, Førde med kattene i dag da, det skal hun ha for at hun gjør😊 Så får vi om kortet går varmt i.dag😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SusieK skrev (19 timer siden):

Jeg rådigger Jannike ❤️
Dette er en dame som kjører sin egen vei,som ikke er redd for å skille seg ut!

Hadde jeg hatt guts nok ,hadde jeg gjordt det samme ! Mange som shopper litt etter et brudd ,normal oppførsel det! Gjorde det selv! 

Handler ikke om å shoppe litt etter brudd. Jeg har fulgt henne i ca 1,5 år. Hun har drevet med manisk shopping hele tiden. Brudden er bare 5-6 mnd gammelt.

 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (56 minutter siden):

Handler ikke om å shoppe litt etter brudd. Jeg har fulgt henne i ca 1,5 år. Hun har drevet med manisk shopping hele tiden. Brudden er bare 5-6 mnd gammelt.

 

Syns det er fasinerande at så mange orker å bruke energi på å irritere seg over kor mykje pengar folk bruker på klær o.s.v😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tott82 skrev (1 time siden):

Syns det er fasinerande at så mange orker å bruke energi på å irritere seg over kor mykje pengar folk bruker på klær o.s.v😅

Jeg irriterer meg ikke over det, jeg syns faktisk det er skremmende.

Ikke bare med tanke på overforbruk, miljø osv. Men at det rett å slett er ett sykdommstegn, at de som driver med dette ikke er psykisk friske. Og under psykisk sykdom ligger gjerne fysisk sykdom. De trenger hjelp for å håndtere sine sykdom/sykdommer, når de ikke får rett/nok hjelp slår det ut på psyken som igjen fører til at de gjør irasjonelle ting/får avhengigheter. Noen trøstespiser, noen trøste shopper, noen trøste opererer seg osv. Kjøpe seg kortvarig lykke. 

 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mellah
Flettfrid skrev (1 time siden):

Jeg irriterer meg ikke over det, jeg syns faktisk det er skremmende.

Ikke bare med tanke på overforbruk, miljø osv. Men at det rett å slett er ett sykdommstegn, at de som driver med dette ikke er psykisk friske. Og under psykisk sykdom ligger gjerne fysisk sykdom. De trenger hjelp for å håndtere sine sykdom/sykdommer, når de ikke får rett/nok hjelp slår det ut på psyken som igjen fører til at de gjør irasjonelle ting/får avhengigheter. Noen trøstespiser, noen trøste shopper, noen trøste opererer seg osv. Kjøpe seg kortvarig lykke. 

 

 

Jeg synes at det ber helt greit vi kan synes noen shopper mye, spiser feil eller annet. Men å pålegge f eks psykisk sykdom skal man være forsiktig med. Dette er vel ikke hverken noe som er delt at er tilfelle eller sagt av henne selv? Ikke alle som shopper mye vil automatisk ha en psykisk lidelse men ja mange shopper eller annet for å døyve følelser. Men ikke alle som er deppa er deprimerte osv. Så ikke sette folk i bås er nok en lur ide. Vi vet ikke hva som skjer med andre 100%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (2 timer siden):

Jeg irriterer meg ikke over det, jeg syns faktisk det er skremmende.

Ikke bare med tanke på overforbruk, miljø osv. Men at det rett å slett er ett sykdommstegn, at de som driver med dette ikke er psykisk friske. Og under psykisk sykdom ligger gjerne fysisk sykdom. De trenger hjelp for å håndtere sine sykdom/sykdommer, når de ikke får rett/nok hjelp slår det ut på psyken som igjen fører til at de gjør irasjonelle ting/får avhengigheter. Noen trøstespiser, noen trøste shopper, noen trøste opererer seg osv. Kjøpe seg kortvarig lykke. 

 

 

Eg syns det er skremmande at du sit å stemplar eit anna menneske som som psykisk sjuk på det grunnlaget🤷🏻‍♀️

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellah skrev (1 time siden):

Jeg synes at det ber helt greit vi kan synes noen shopper mye, spiser feil eller annet. Men å pålegge f eks psykisk sykdom skal man være forsiktig med. Dette er vel ikke hverken noe som er delt at er tilfelle eller sagt av henne selv? Ikke alle som shopper mye vil automatisk ha en psykisk lidelse men ja mange shopper eller annet for å døyve følelser. Men ikke alle som er deppa er deprimerte osv. Så ikke sette folk i bås er nok en lur ide. Vi vet ikke hva som skjer med andre 100%.

Veldig enig👏 Jeg har aldri hatt psykiske problemer, selv om jeg shopper mye

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellah skrev (2 timer siden):

Jeg synes at det ber helt greit vi kan synes noen shopper mye, spiser feil eller annet. Men å pålegge f eks psykisk sykdom skal man være forsiktig med. Dette er vel ikke hverken noe som er delt at er tilfelle eller sagt av henne selv? Ikke alle som shopper mye vil automatisk ha en psykisk lidelse men ja mange shopper eller annet for å døyve følelser. Men ikke alle som er deppa er deprimerte osv. Så ikke sette folk i bås er nok en lur ide. Vi vet ikke hva som skjer med andre 100%.

Nå hae hun selv sakt hun er under utredning for f.eks bipolar lidelse, i tillegg til AD/HD utredning. Hun har selv gitt uttrykk for at hun har venner/folk rundt seg som merker at hun shopper ekstremt mye i de periodene hun sliter mer psykisk.

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mellah
Flettfrid skrev (7 timer siden):

Nå hae hun selv sakt hun er under utredning for f.eks bipolar lidelse, i tillegg til AD/HD utredning. Hun har selv gitt uttrykk for at hun har venner/folk rundt seg som merker at hun shopper ekstremt mye i de periodene hun sliter mer psykisk.

da får hun si disse tingene. ikke vårt bord å sette handlinger mot diagnoser på andre. burde være en grei ting synes jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tott82 skrev (20 timer siden):

Eg syns det er skremmande at du sit å stemplar eit anna menneske som som psykisk sjuk på det grunnlaget🤷🏻‍♀️

Er du henne?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Luckie skrev (8 minutter siden):

Er du henne?

Nei det er eg ikkje. Er det ein konklusjon du har komme fram til pga at eg prøver å støtte Jannike?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tott82 skrev (12 minutter siden):

Nei det er eg ikkje. Er det ein konklusjon du har komme fram til pga at eg prøver å støtte Jannike?

Hvis du hadde vært Janikke hadde du neppe svart ja😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støgga skrev (3 timer siden):

Hvis du hadde vært Janikke hadde du neppe svart ja😁

Kan ikkje lyge å skrive ja heller🤷🏻‍♀️😂

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tott82 skrev (3 timer siden):

Nei det er eg ikkje. Er det ein konklusjon du har komme fram til pga at eg prøver å støtte Jannike?

Når noen "forsvarer" noen her på KG så tror de ganske ofte at man er den personen. Er helt utrolig. Du må bare bli vant med det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (49 minutter siden):

Når noen "forsvarer" noen her på KG så tror de ganske ofte at man er den personen. Er helt utrolig. Du må bare bli vant med det. 

Ja sånn er det😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (54 minutter siden):

Når noen "forsvarer" noen her på KG så tror de ganske ofte at man er den personen. Er helt utrolig. Du må bare bli vant med det. 

Når noen oppretter ny bruker for å forsvare noen her inne, så er det kanskje ikke så rart. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luckie skrev (46 minutter siden):

Når noen oppretter ny bruker for å forsvare noen her inne, så er det kanskje ikke så rart. 

Man trenger ikke å være ny for å bli beskyldt for det

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...