Gå til innhold

Jannike i Joviale mammaer


drivhus

Anbefalte innlegg

Høyanger.trollet skrev (18 timer siden):

 Jannike sier hu lar all dritten og usaklighetene jeg kommer med på kvinneguiden PRELLE av seg, så synes jeg at hun bruker mye unødvendig tid på og lage "reels" av det🤔. Men veldig hyggelig med oppmerksomheten jeg får, det fòrer jo bare egoet mitt 😌

Men altså, vise fingern?? Ha litt til stil over det du lager jannike, du er nesten 40 år🙂.  

Håper du vasker vispen til jeg kommer på 

 🤭 

Endret av Nillani
Gikk over grensen sa dem
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nillani skrev (1 time siden):

Du som er i fra området 🤭 Går ikke dattera på skolen hun? 

Tja, det kommer vel an formen til ungdommen. men dagens ungdom blir så dullet med.. Så når man er litt trøtt, vondt i hodet osv. Så må man være hjemme og slappe av... :) . Men husk at jeg er misunnelig på alt!! 

 

 

Endret av Høyanger.trollet
Skriveleif så holder.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn generelt! Om det som skrives her inne er SÅ forferdelig. Da er det kanskje best og ikke oppsøke kvinneguiden om det trigger deg på en negativ måte?. Det gjelder både hovedperson og støttespillere?. Hvorfor kaste bort tiden deres på meg? . Jeg er smigret over all tid dere bruker på meg, og synes det er koselig. Og det eneste jeg har nevnt med utseende er håret pga hygiene, og jeg skreiv i mars? Etter jannike klaget over huden sin og kviser, så skreiv jeg noe om at det kanskje ikke var så lurt og ha på så mye sminke?. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyanger.trollet skrev (59 minutter siden):

Tja, det kommer vel an formen til ungdommen. men dagens ungdom blir så dullet med.. Så når man er litt trøtt, vondt i hodet osv. Så må man være hjemme og slappe av... :) . Men husk at jeg er misunnelig på alt!! 

 

 

Om en er syk så orker en vel ikke å sitte 2,5 timer i bil for så å være med på den endeløse shoppinga 🤔 Har en fri fra skole, så er det jo helt innafor. Synes bare jeg ser jenta veldig ofte på snap midt på dagen, midt i uka, eller altså da mor ikke er på kafeen.  Det er ikke rart om man Undres. Er det vel?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blåbærpike
Nillani skrev (1 time siden):

Du som er i fra området 🤭 Går ikke dattera på skolen hun? 

 

Nillani skrev (22 minutter siden):

Om en er syk så orker en vel ikke å sitte 2,5 timer i bil for så å være med på den endeløse shoppinga 🤔 Har en fri fra skole, så er det jo helt innafor. Synes bare jeg ser jenta veldig ofte på snap midt på dagen, midt i uka, eller altså da mor ikke er på kafeen.  Det er ikke rart om man Undres. Er det vel?

Jeg synes du går over en grense når du starter spekulasjoner rundt hvorfor barnet til Jannike ikke er på skolen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyanger.trollet skrev (53 minutter siden):

Sånn generelt! Om det som skrives her inne er SÅ forferdelig. Da er det kanskje best og ikke oppsøke kvinneguiden om det trigger deg på en negativ måte?. Det gjelder både hovedperson og støttespillere?. Hvorfor kaste bort tiden deres på meg? . Jeg er smigret over all tid dere bruker på meg, og synes det er koselig. Og det eneste jeg har nevnt med utseende er håret pga hygiene, og jeg skreiv i mars? Etter jannike klaget over huden sin og kviser, så skreiv jeg noe om at det kanskje ikke var så lurt og ha på så mye sminke?. 

 

Det er ikke så mange troll, derfor. Men det er som å tømme bensin på bålet som du sier.. poff

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

blåbærpike skrev (44 minutter siden):

 

Jeg synes du går over en grense når du starter spekulasjoner rundt hvorfor barnet til Jannike ikke er på skolen. 

Det var bare et spørsmål da. Ingen spekulasjoner. Jeg er ikke her av onde hensikter. Er vel bare over gjennomsnittet nysgjerrig.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ekte_navn-skjult skrev (3 timer siden):

Tja, det kommer vel an formen til ungdommen. men dagens ungdom blir så dullet med.. Så når man er litt trøtt, vondt i hodet osv. Så må man være hjemme og slappe av... :) . Men husk at jeg er misunnelig på alt!! 

 

 

Det er faktisk ikke greit å diskurere ungene til noen vloggere/influensere/kjendiser her inn. De har ike valgt ett liv i offentligheten. Så dette bør jenta til Jannike slippe. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (11 minutter siden):

Det er faktisk ikke greit å diskurere ungene til noen vloggere/influensere/kjendiser her inn. De har ike valgt ett liv i offentligheten. Så dette bør jenta til Jannike slippe. 

Derfor jeg prøvde og skrive generelt om min oppfatning av dagens ungdom:). Ikke noe om spesefikt jannikke sine mindreårige... men for å slippe mer bråk enn jeg allerede forårsaker så har jeg rapportert innlegget mitt så det blir fjernet. 

Endret av ekte_navn-skjult
La til mer info
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (16 minutter siden):

Det er faktisk ikke greit å diskurere ungene til noen vloggere/influensere/kjendiser her inn. De har ike valgt ett liv i offentligheten. Så dette bør jenta til Jannike slippe. 

Nå var det vel en annen her som spurte om dattra? Et innlegg om ungdom generelt blir ikke helt det samme tenker jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ekte_navn-skjult skrev (4 timer siden):

Tja, det kommer vel an formen til ungdommen. men dagens ungdom blir så dullet med.. Så når man er litt trøtt, vondt i hodet osv. Så må man være hjemme og slappe av... :) . Men husk at jeg er misunnelig på alt!! 

 

 

Jøss ja du vet tydeligvis alt om alle dagens ungdommer

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orly skrev (7 minutter siden):

Jøss ja du vet tydeligvis alt om alle dagens ungdommer

Jeg ja😊. Veit og kan alt. Kanskje mangel på empati hos meg. Men det er det eneste som mangler å. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ekte_navn-skjult skrev (48 minutter siden):

Hjelp hjelp hjelp, snappen i kveld. Du jannike, burde ha stoppet dem snappene. Isteden oppmuntrer du?. Dette var bare krise og se på. 

mattilsynet.no/varsle/varsle-om-mat-eller-drikke, slapp av, jeg er ferdig som gjest hos dere😀

Det er lov å diskutere at foreldre  eksponerer barna sine!!

Ja dette var pinlig å se på🙈 dattra og vennina er mindreårlig og bare slippe dem ut på snappen foran flere tusen følgere, hjelpes😪 skal dem stoppe trollene for deg? Er du ute etter mer sympati..må du ha noen til å hjelpe deg så finn noen over 18 år! 

Ekspnering på sitt værste

Endret av Støgga
Ny tekst
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ekte_navn-skjult skrev (13 minutter siden):

Hjelp hjelp hjelp, snappen i kveld. Du jannike, burde ha stoppet dem snappene. Isteden oppmuntrer du?. Dette var bare krise og se på. 

mattilsynet.no/varsle/varsle-om-mat-eller-drikke, slapp av, jeg er ferdig som gjest hos dere😀

Flott at du velger å endelig stoppe galskapen med negativitet. Prøv å være god med noen i morgen. Få noen til å smile. Kjenn kor godt det gjør ❤️❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elv75 skrev (1 minutt siden):

Flott at du velger å endelig stoppe galskapen med negativitet. Prøv å være god med noen i morgen. Få noen til å smile. Kjenn kor godt det gjør ❤️❤️

Synes ikke jeg avslutter med negativitet, for denne "funksjonen" til mattilsynet gir bedrifter muligheter til og forbedre seg til det posetive. Om en bedrift blir sur/krenka av at mattilsynet kommer på besøk til bedriften så har dem mest sannsynlig forbedrings potensiale. For om alt er på stell så er det jo null stress med mattilsynet på besøk🍔🍰️. 

Den gode gjerningen jeg gjør imorgen er at jannike & ansatte slipper og se meg, ikke at dem veit hvem jeg er i utgangspunktet. Men min negative energi vil ikke påvirke dem på bedriften sin lenger. 

Men ferdig med trolling  av andre ting blir jeg nok aldri🙄

Hilsen trollet H i fjellsiden. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støgga skrev (13 timer siden):

Det er lov å diskutere at foreldre  eksponerer barna sine!!

Ja dette var pinlig å se på🙈 dattra og vennina er mindreårlig og bare slippe dem ut på snappen foran flere tusen følgere, hjelpes😪 skal dem stoppe trollene for deg? Er du ute etter mer sympati..må du ha noen til å hjelpe deg så finn noen over 18 år! 

Ekspnering på sitt værste

Lite smart å presentere kvinneguiden for så unge jenter, og da spesielt når mor har en tråd der. Men det var også lite lurt av meg å spørre om ikke jenta går på skolen også, selv om det overhodet ikke var av ond hensikt. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ekte_navn-skjult skrev (15 timer siden):

Synes ikke jeg avslutter med negativitet, for denne "funksjonen" til mattilsynet gir bedrifter muligheter til og forbedre seg til det posetive. Om en bedrift blir sur/krenka av at mattilsynet kommer på besøk til bedriften så har dem mest sannsynlig forbedrings potensiale. For om alt er på stell så er det jo null stress med mattilsynet på besøk🍔🍰️. 

Den gode gjerningen jeg gjør imorgen er at jannike & ansatte slipper og se meg, ikke at dem veit hvem jeg er i utgangspunktet. Men min negative energi vil ikke påvirke dem på bedriften sin lenger. 

Men ferdig med trolling  av andre ting blir jeg nok aldri🙄

Hilsen trollet H i fjellsiden. 

 

Det er jo bra du endelig tar din frustrasjon dit du mener den skal. For på KG har den ingenting gjøre. Ønsker deg lykke til med mer oppgulp. 👍🍻❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...