Gå til innhold

Jannike i Joviale mammaer


drivhus

Anbefalte innlegg

Har noen lest FB i det siste på Jannike? Det er ikke til å tro😳Hun klarer å skape alt folkepratet selv, og ang. sertifikatet blir det ikke nevnt med et ord🥴

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest IVRIGMOBBER
Cornett skrev (9 timer siden):

Har noen lest FB i det siste på Jannike? Det er ikke til å tro😳Hun klarer å skape alt folkepratet selv, og ang. sertifikatet blir det ikke nevnt med et ord🥴

Er ikke venn med hu på fb, kan du dele screenshot?😇

Så på snap at hun var og handlet til kafeen, men hun gikk med handlevogna til kafeen, måtte være lettere og ta bilen?😂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IVRIGMOBBER skrev (9 timer siden):

Er ikke venn med hu på fb, kan du dele screenshot?😇

Så på snap at hun var og handlet til kafeen, men hun gikk med handlevogna til kafeen, måtte være lettere og ta bilen?😂

 

Hun har åpen profil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IVRIGMOBBER
Cornett skrev (20 minutter siden):

Hun har åpen profil. 

Takk for tips.😀 lest nå. Rart hun ikke nevner førerkortet, for det hadde jo avkreftet noe av ryktene.. Og ja hun gjør det bare verre. Og når du stenger kafeen i høysesong for å reise på ferie gjør det ikke bedre. For det tolker jo  folk i bygda som at hun prøver og rømme ifra ryktene. 

Men det er visst vi på DC og kvinneguiden som er verst 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IVRIGMOBBER skrev (3 timer siden):

Takk for tips.😀 lest nå. Rart hun ikke nevner førerkortet, for det hadde jo avkreftet noe av ryktene.. Og ja hun gjør det bare verre. Og når du stenger kafeen i høysesong for å reise på ferie gjør det ikke bedre. For det tolker jo  folk i bygda som at hun prøver og rømme ifra ryktene. 

Men det er visst vi på DC og kvinneguiden som er verst 🙄

Er så lei av å lese om hvor synd det er om hun. Hun skaper alt dramaet sitt selv og kan ikke skylde på andre. Rart at bare 2 stk som kommenterer på det hun skriver bor i Høyanger🥴De andre vet jo ikke annet enn hva hun skriver. Og sladder er ikke verre her enn andre plasser. Blir så lei av å lese dette for at J skal få en grunn til å være helt uten skyld og at det er grunnløse rykter!!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

Cornett skrev (På 30.7.2023 den 11.30):

Er så lei av å lese om hvor synd det er om hun. Hun skaper alt dramaet sitt selv og kan ikke skylde på andre. Rart at bare 2 stk som kommenterer på det hun skriver bor i Høyanger🥴De andre vet jo ikke annet enn hva hun skriver. Og sladder er ikke verre her enn andre plasser. Blir så lei av å lese dette for at J skal få en grunn til å være helt uten skyld og at det er grunnløse rykter!!!! 

Jeg forstår ikke helt hva du mener? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drivhus skrev (12 timer siden):

Går det bra med henne? Noen som vet? 

Hun må nøye seg med å være passasjer i teslaen,Kafeen er konk, hun skal få orden på hus å klær, Hun har fått diagnosen bipolar (tenk alle som kommenterte det her inne at hun hadde bipolare og hun avfeide oss?🙂). Hun har også har pyntet til jul så alt er som normalt. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hennes sak det står om nå i Firda? Det stemmer hvertfall ganske godt med saken hennes.

Endret av Sushiii
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sushiii skrev (2 timer siden):

Hennes sak det står om nå i Firda? Det stemmer hvertfall ganske godt med saken hennes.

Ja enig at det var veldig mye som stemte der🙊. Og så synke enda lavere og skylde på psyken.... voks opp og ta ansvar for ditt eget liv. 

Men jeg håper for familien sin del at det ikke er henne, stakkars barn! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om hun har mista lappen, må hun ikke i fengsel. Hun får en bot, og må ta lappen opp igjen når det har gått to år. Dette er helt vanlig viss det stemmer at hun har køyrt med tabletter i blodet. 
Men som sagt, jeg vet ikke om dette stemmer. Hvis hun har køyrt for fort, er det bare noen mnd til hun får igjen lappen.

Det kan også være at hun må vente med å køyre til hun har slutter med en viss en type medisin.

Uansett, dette er bare rykter enda. Kanskje hun bare ikke har råd til bil nå når hun ikke har jobb.

Greit å ikke slenge om seg rykter. Jeg kjenner mange som har opplevd alt jeg har nemnt. Alle kan gjøre feil her i livet. Det er skamfullt nok, uten at folk kan kose seg med rykter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drivhus skrev (41 minutter siden):

Om hun har mista lappen, må hun ikke i fengsel. Hun får en bot, og må ta lappen opp igjen når det har gått to år. Dette er helt vanlig viss det stemmer at hun har køyrt med tabletter i blodet. 
Men som sagt, jeg vet ikke om dette stemmer. Hvis hun har køyrt for fort, er det bare noen mnd til hun får igjen lappen.

Det kan også være at hun må vente med å køyre til hun har slutter med en viss en type medisin.

Uansett, dette er bare rykter enda. Kanskje hun bare ikke har råd til bil nå når hun ikke har jobb.

Greit å ikke slenge om seg rykter. Jeg kjenner mange som har opplevd alt jeg har nemnt. Alle kan gjøre feil her i livet. Det er skamfullt nok, uten at folk kan kose seg med rykter. 

Altsååå…. 🤭🤭🤭🧐🧐🧐🤦🏻‍♀️🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I avisen står det fengsel i 26 dager og 15000 i bot, i tillegg mistet lappen i 2 år. Les fakta før du synser. Og ikke tvil om det J. Det vet du like så godt som jeg😳

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cornett skrev (1 minutt siden):

I avisen står det fengsel i 26 dager og 15000 i bot, i tillegg mistet lappen i 2 år. Les fakta før du synser. Og ikke tvil om det J. Det vet du like så godt som jeg😳

Så gi oss fakta da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drivhus skrev (Akkurat nå):

Så gi oss fakta da? 

Og det er forskjell på betinga og ubetinga fengsel. Kanskje hun må gå med lenke rundt ankelen? Men du som har alle alle fakta, uten å latterigere oss som skriver. Må være mulig å svare voksent uten å latterigjøre vi som skriver i tråden. 
Jeg synes det er trist uansett når folk opplever slikt. Betyr ikke at vi synes det er greit det hun måtte ha gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornett skrev (8 minutter siden):

Bare å lese Firda. Hun innrømmet alt i retten står det. 

Jeg har ikke firda viss det står i brannmur. Da må du nesten legge inn saken her. Viss det er lov da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...