Roadrunner Skrevet 11. februar 2023 #141 Del Skrevet 11. februar 2023 (endret) Ahh! Da har jeg blingset, så sesong 13, men den er jo fra 2021... Jeg var visst fremdeles i 2022 Så da kommer kanskje ikke nyeste sesongen før sesong 13 også er ferdig i repriserunde... Endret 11. februar 2023 av Roadrunner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 21. februar 2023 #142 Del Skrevet 21. februar 2023 Jepp, jepp, dere! Mandag 6. mars starter det endelig! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 21. februar 2023 #143 Del Skrevet 21. februar 2023 every woman skrev (3 timer siden): Jepp, jepp, dere! Mandag 6. mars starter det endelig! Wuhu!! 😀👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 21. februar 2023 Forfatter #144 Del Skrevet 21. februar 2023 every woman skrev (6 timer siden): Jepp, jepp, dere! Mandag 6. mars starter det endelig! Hvor fant du ut av det? Fortsatt ingenting om det på Discovery+. Når jeg går inn på hva som kommer snart så er det en del andre ting som kommer i mars, men finner ikke noe om MasterChef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 21. februar 2023 Forfatter #145 Del Skrevet 21. februar 2023 Wenda skrev (11 minutter siden): Hvor fant du ut av det? Fortsatt ingenting om det på Discovery+. Når jeg går inn på hva som kommer snart så er det en del andre ting som kommer i mars, men finner ikke noe om MasterChef Nvm fant det på tlc inne på altiboks. Håper virkelig de sender det på Discovery+ også ellers må jeg åpne opp kanalen kun for den serien 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 21. februar 2023 #146 Del Skrevet 21. februar 2023 Wenda skrev (2 timer siden): Nvm fant det på tlc inne på altiboks. Håper virkelig de sender det på Discovery+ også ellers må jeg åpne opp kanalen kun for den serien 🙈 Det starter nok sikkert på Discovery+ samme dag som på TLC. Jeg går ut fra at det har noe med rettigheter å gjøre at de holder kortene tett til brystet her, Masterchef er jo ikke en Discovery-produksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 21. februar 2023 Forfatter #147 Del Skrevet 21. februar 2023 every woman skrev (6 minutter siden): Det starter nok sikkert på Discovery+ samme dag som på TLC. Jeg går ut fra at det har noe med rettigheter å gjøre at de holder kortene tett til brystet her, Masterchef er jo ikke en Discovery-produksjon. Det sendes på tlc og Discovery+ skal jo sende programmer fra TVNorge, tlc og alle disse kanalene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet 24. februar 2023 #148 Del Skrevet 24. februar 2023 Episodene ligger på YouTube, men lydkvaliteten var så dårlig at jeg ga opp etter to episoder. Liker ikke konseptet med halvparten gamle finalister og halvparten nye deltagere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 5. mars 2023 Forfatter #149 Del Skrevet 5. mars 2023 Fortsatt ingenting å finne på Discovery+ … er jo veldig rart når tlc skal sende første episode i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 5. mars 2023 #150 Del Skrevet 5. mars 2023 Sesong 14, episode 1 kl 17:50 på TLC i morgen 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 6. mars 2023 #151 Del Skrevet 6. mars 2023 (endret) Wenda skrev (20 timer siden): Fortsatt ingenting å finne på Discovery+ … er jo veldig rart når tlc skal sende første episode i morgen Jeg har Discovery+ appen på min iPad. Når jeg åpner den og trykker på Tv-guide nederst, kommer det opp programmer man kan se når de går på TV. Der kan vi se første episode på TLC i kveld 17.50-20. Håper at det kommer på vanlig måte i D+ appen også. Jeg ser at jeg også har tilgang til TLC på T-wee appen, eller dvs på en av tv-kanalene jeg har i huset. Endret 6. mars 2023 av Adobyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 6. mars 2023 Forfatter #152 Del Skrevet 6. mars 2023 Den ligger på Discovery+ nå! fyyy søren så irriterende at de ikke legger ut noenting før samme dag. Andre streamingapper så legger de gjerne ut logoen og sånt og at episode kommer snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 6. mars 2023 #153 Del Skrevet 6. mars 2023 Supert, da får jeg sett den neste episoden der i allefall. Jeg oppdaget ikke det i tide, så jeg led meg gjennom masse reklamepauser da jeg så programmet på TLC, altså tv-kanalen og ikke i D+ appen. Det minnet meg om hvorfor jeg helst ser alt av programmer vi disse appene. Nemlig for å slippe all den idiotiske reklamen som ødelegger programmene. Ellers var det en fin første episode, synes jeg. Det ser lovende ut. Jeg skulle likt å prøve den kålretten, det er gøy når man kan kombinere godt+billig, men det så ikke veldig delikat ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 6. mars 2023 Forfatter #154 Del Skrevet 6. mars 2023 Syns det virket som et kjempefint konsept denne sesongen🤩 såååå gøy å se noen av favorittene igjen ❤️ Tror denne sesongen blir veldig fin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 6. mars 2023 #155 Del Skrevet 6. mars 2023 Wenda skrev (2 minutter siden): Syns det virket som et kjempefint konsept denne sesongen🤩 såååå gøy å se noen av favorittene igjen ❤️ Tror denne sesongen blir veldig fin Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 7. mars 2023 #156 Del Skrevet 7. mars 2023 Jeg hadde glemt hvor heseblesende programmet er. Må trene opp evnen til å følge raskt med 😅 Likte også første episode og konsept. Synes Tommy fra forrige sesong er litt slitsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 7. mars 2023 Forfatter #157 Del Skrevet 7. mars 2023 Hadde også glemt at det er lurt å lage seg noe god mat FØR man setter seg for å se på programmet 🤤😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 7. mars 2023 #158 Del Skrevet 7. mars 2023 Nå har jeg sett program 2 også. Jeg vet ikke når på døgnet de legger ut, men det lå der på formiddagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 7. mars 2023 Forfatter #159 Del Skrevet 7. mars 2023 Tipper de legger det ut ganske tidlig på morgenen eller ev midt på natten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gnå Skrevet 7. mars 2023 #160 Del Skrevet 7. mars 2023 Vet noen hvor ofte, og når, det kommer nye episoder på TV? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå