Gå til innhold

MasterChef Australia

Wenda

Anbefalte innlegg

Ahh! Da har jeg blingset, så sesong 13, men den er jo fra 2021... 

Jeg var visst fremdeles i 2022 :sjenert:

Så da kommer kanskje ikke nyeste sesongen før sesong 13 også er ferdig i repriserunde...

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

every woman skrev (3 timer siden):

Jepp, jepp, dere! Mandag 6. mars starter det endelig! :juhu:

Wuhu!! 😀👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

every woman skrev (6 timer siden):

Jepp, jepp, dere! Mandag 6. mars starter det endelig! :juhu:

Hvor fant du ut av det? Fortsatt ingenting om det på Discovery+. Når jeg går inn på hva som kommer snart så er det en del andre ting som kommer i mars, men finner ikke noe om MasterChef 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (11 minutter siden):

Hvor fant du ut av det? Fortsatt ingenting om det på Discovery+. Når jeg går inn på hva som kommer snart så er det en del andre ting som kommer i mars, men finner ikke noe om MasterChef 

Nvm

fant det på tlc inne på altiboks. Håper virkelig de sender det på Discovery+ også ellers må jeg åpne opp kanalen kun for den serien 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (2 timer siden):

Nvm

fant det på tlc inne på altiboks. Håper virkelig de sender det på Discovery+ også ellers må jeg åpne opp kanalen kun for den serien 🙈

Det starter nok sikkert på Discovery+ samme dag som på TLC. Jeg går ut fra at det har noe med rettigheter å gjøre at de holder kortene tett til brystet her, Masterchef er jo ikke en Discovery-produksjon. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

every woman skrev (6 minutter siden):

Det starter nok sikkert på Discovery+ samme dag som på TLC. Jeg går ut fra at det har noe med rettigheter å gjøre at de holder kortene tett til brystet her, Masterchef er jo ikke en Discovery-produksjon. :) 

Det sendes på tlc og Discovery+ skal jo sende programmer fra TVNorge, tlc og alle disse kanalene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episodene ligger på YouTube, men lydkvaliteten var så dårlig at jeg ga opp etter to episoder. 

Liker ikke konseptet med halvparten gamle finalister og halvparten nye deltagere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsatt ingenting å finne på Discovery+ … er jo veldig rart når tlc skal sende første episode i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Wenda skrev (20 timer siden):

Fortsatt ingenting å finne på Discovery+ … er jo veldig rart når tlc skal sende første episode i morgen

Jeg har Discovery+ appen på min iPad.  Når jeg åpner den og trykker på Tv-guide nederst, kommer det opp programmer man kan se når de går på TV. Der kan vi se første episode på TLC i kveld 17.50-20.

Håper at det kommer på vanlig måte i D+ appen også. 
Jeg ser at jeg også har tilgang til TLC på T-wee appen, eller dvs på en av tv-kanalene jeg har i huset.

BB80B92D-2A53-4B9F-B813-4F4C74224B38.png

Endret av Adobyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ligger på Discovery+ nå! 
fyyy søren så irriterende at de ikke legger ut noenting før samme dag. Andre streamingapper så legger de gjerne ut logoen og sånt og at episode kommer snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Supert, da får jeg sett den neste episoden der i allefall.  Jeg oppdaget ikke det i tide, så jeg led meg gjennom masse reklamepauser da jeg så programmet på TLC, altså tv-kanalen og ikke i D+ appen.  Det minnet meg om hvorfor jeg helst ser alt av programmer vi disse appene. Nemlig for å slippe all den idiotiske reklamen som ødelegger programmene.

Ellers var det en fin første episode, synes jeg. Det ser lovende ut.  Jeg skulle likt å prøve den kålretten, det er gøy når man kan kombinere godt+billig, men det så ikke veldig delikat ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det virket som et kjempefint konsept denne sesongen🤩 såååå gøy å se noen av favorittene igjen ❤️ 

Tror denne sesongen blir veldig fin

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Wenda skrev (2 minutter siden):

Syns det virket som et kjempefint konsept denne sesongen🤩 såååå gøy å se noen av favorittene igjen ❤️ 

Tror denne sesongen blir veldig fin

Enig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde glemt hvor heseblesende programmet er. Må trene opp evnen til å følge raskt med 😅

Likte også første episode og konsept. Synes Tommy fra forrige sesong er litt slitsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde også glemt at det er lurt å lage seg noe god mat FØR man setter seg for å se på programmet 🤤😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Nå har jeg sett program 2 også. Jeg vet ikke når på døgnet de legger ut, men det lå der på formiddagen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper de legger det ut ganske tidlig på morgenen eller ev midt på natten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...