Gå til innhold

MasterChef Australia


Wenda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er i sjokk. Så forferdelig trist. En vakker vakker mann og sjel ❤️😭🥺

  • Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist 😔 Hva er det som skjer, at flere og flere unge folk dør 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sen ve ben skrev (36 minutter siden):

Trist 😔 Hva er det som skjer, at flere og flere unge folk dør 😔

Etter å ha lest om saken i australsk media er jeg redd for at han har havnet i samme kategori som f.eks. Robin Williams og Aviici. Det er uansett ufattelig trist. :(

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sen ve ben skrev (3 timer siden):

Trist 😔 Hva er det som skjer, at flere og flere unge folk dør 😔

Dette er en mann som har vært misbruker (av heroin om jeg ikke husker feil), og som i tillegg har slitt en del med angst og depresjoner. Forferdelig trist da det virket som at han fikk livet på rett vei igjen

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel i Daily Mail jeg så innlegg om at hele showet droppes. Tidligere har det stått utsatt, men hele sesongen er vel allerede spilt inn allerede antagelig? - så… det er jo egentlig forståelig 😟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (18 timer siden):

Dette er en mann som har vært misbruker (av heroin om jeg ikke husker feil), og som i tillegg har slitt en del med angst og depresjoner. Forferdelig trist da det virket som at han fikk livet på rett vei igjen

Har vel gått rundt med disse "worry beads" og hatt angst mye, så problemer har han jo hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk opp noen australske nettsider på Facebook der det sto noe om tarmkreft. Uansett blir det jo spekulasjoner, og like tragisk samme hva. Håper ikke neste sesong droppes, men jeg syntes det var rart å se på Masterchef i går... 😔💔

Endret av Meadow
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes også det var veldig rart og trist å se siste episode i går kveld.

Ellers skrives det her at hele den nye sesongen er ferdig innspilt, og at sendestart skal utsettes til neste mandag i Australia. 

Endret av -Fyrstikk-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

The Guardian bekrefter nå at den nye sesongen får sendestart søndag 7. mai - den er ferdiginnspilt i sin helhet. Beslutningen er tatt i samråd med Zonfrillos familie (og i tråd med det de oppfatter at han ville ha ønsket selv, regner jeg med).

https://www.theguardian.com/tv-and-radio/2023/may/03/masterchef-to-air-from-sunday-following-shock-death-of-judge-jock-zonfrillo

En spesialepisode av aktualitetsprogrammet The Project vil sendes i forkant, og i sin helhet være viet Jock Zonfrillo.

Litt godt å lese om denne avgjørelsen synes jeg - så føler jeg meg mindre "skyldig" over å fortsette å følge med på sesongen som går på TLC - fremdeles dagens høydepunkt for meg.

Endret av -Fyrstikk-
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...