Gå til innhold

MasterChef Australia


Wenda

Anbefalte innlegg

Jeg mener å ha hørt at nyeste sesong av MasterChef Australia skulle sendes på norsk tv fra tidlig 2022. Har hatt serien under mine favoritter på Discovery+ og sett tidligere sesonger der, men nå har det forsvunnet helt. Noen som vet noe om når det blir sendt på norsk tv og hvilken kanal som sender det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var reklame forrige dagen at det kom hvert øyeblikk 

Skal seff se på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken kanal da? For jeg finner det ikke på Discovery+, ei heller tv2, Disney, prime etc

Har søkt på altibox også uten å finne noe der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Går vel på TLC som vanlig?

Anonymkode: 577aa...b34

Da skjønner jeg ikke hvorfor alle sesongene har forsvunnet fra Discovery  🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (1 minutt siden):

Da skjønner jeg ikke hvorfor alle sesongene har forsvunnet fra Discovery  🤔

Nei, det aner jeg ikke dessverre

Anonymkode: 577aa...b34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får åpne opp for tlc på altiboxen og se gjennom programlista der. Kjipt å måtte ha den kanalen når man skal ha tilgang på den via Discovery 🤬 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også i spenning! Sjekker TV-guiden over TLC daglig og konstatert at det ikke kommer noe denne uken. Satser på at det starter opp neste uke. 

Anonymkode: c2f3c...b1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med det starter neste uke eller uka etter

Anonymkode: 577aa...b34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg får vel legge til tlc i kanalpakken siden Discovery tydeligvis har fucka det opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady Lovelylocks skrev (1 time siden):

TLC 10 januar.

Hvor ser du det?

Jeg satt akkurat og søkte på VGs TVguide, og den eneste Masterchef Australia som står oppført der mandag 10. januar er reprise av sesong 11 på dagtid.

Anonymkode: 68f59...ac7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvor ser du det?

Jeg satt akkurat og søkte på VGs TVguide, og den eneste Masterchef Australia som står oppført der mandag 10. januar er reprise av sesong 11 på dagtid.

Anonymkode: 68f59...ac7

Har lagt til tlc i tv-pakka mi nå og fant den der. Så skal jeg kjefte på Discovery+ 

D4CB6017-132E-4499-BA38-0514943067CB.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wenda skrev (17 timer siden):

Hvilken kanal da? For jeg finner det ikke på Discovery+, ei heller tv2, Disney, prime etc

Har søkt på altibox også uten å finne noe der

Alltid på tlc

Skal følge litt med om det kommer tidspunkt snart 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Discovery plus har mistet de digitale rettighetene til programmet. Det er derfor det ikke ligger der lenger. Men den nye sesongen skal komme. Den vil da ligge under kommer når det er klart. 
 

men om det er før sesongstart på tlc vet jeg ikke

Anonymkode: a1abf...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svar fra Discovery+ i dag og de skrev at det blir lagt ut der også så fort den nye sesongen er i gang

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så kjedelig at de gamle sesongene er borte. Jeg var midt i sesong 8, hadde mange timer med underholdning å glede meg til... Trodde jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan

Ja, begynte på mandag. Jeg tror dette blir en bra sesong. 

Noe jeg har lurt på etter å ha sett på flere realityprogramner så er det noen ganger en eller annen dust med overdreven selvtillit og "jeg kommer garantert videre" og så er det ikke bra nok. Så ikke om han gikk videre, men tror ikke det? Det var han med det der grønne matchagreiene. Han påstod at han alltid lykkes osv. Skjønner meg ikke på sånne og det er jo omtrent aldri sånne som vinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
AprilRyan skrev (5 timer siden):

Ja, begynte på mandag. Jeg tror dette blir en bra sesong. 

Noe jeg har lurt på etter å ha sett på flere realityprogramner så er det noen ganger en eller annen dust med overdreven selvtillit og "jeg kommer garantert videre" og så er det ikke bra nok. Så ikke om han gikk videre, men tror ikke det? Det var han med det der grønne matchagreiene. Han påstod at han alltid lykkes osv. Skjønner meg ikke på sånne og det er jo omtrent aldri sånne som vinner. 

Jeg la også merke til den skrytepaven, men husker ikke hvordan det gikk videre.  
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...