Gå til innhold

MasterChef Australia


Wenda

Anbefalte innlegg

Jeg har stor sans for Jock, de andre to har mindre utstråling og er litt anonyme som programledere. 

Det var følelsesladd i går da Brent bestemte seg for å reise hjem. Stor respekt for beslutningen hans. 

Hvem er favoritten deres? Min er Pete. Elsker humøret hans og de kreative rettene han kommer opp med. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AprilRyan

Jeg liker de nye programlederne og synes de klarer seg bra. Selv om jeg av og til ikke synes at kjemien mellom de tre er like god som hos de forrige.

Vet ikke helt hvem som er favoritt enda, men liker Pete, Depinder og Linda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker de nye programlederne jeg. Syns de "gamle" ble litt høye på seg selv tilslutt. Det som er så koselig med MasterChef Australia, er at de som deltar virker så snille og greie med hverandre og unner hverandre seier. I motsetning til MasterChef USA der de innimellom kan være direkte ufine. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linazer skrev (2 timer siden):

Jeg har stor sans for Jock, de andre to har mindre utstråling og er litt anonyme som programledere. 

Det var følelsesladd i går da Brent bestemte seg for å reise hjem. Stor respekt for beslutningen hans. 

Hvem er favoritten deres? Min er Pete. Elsker humøret hans og de kreative rettene han kommer opp med. 

Som jeg skulle skrevet alt dette selv 😅 Liker Jock godt som programleder. Melissa har vokst på meg. Liker at hun blir beveget av historiene deres. 

Digger Pete, håper han vinner. I tillegg liker jeg Linda. Hun er så beskjeden og søt 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Tenk å hatt tilgang til så flotte råvarer da.  Utrolig utvalg i fisk og skalldyr og alt mulig annet også 😋 noen ganger bruker de så mye krydder at det sikkert blir helt ugjenkjennelig. Noen lager alltid curry uansett, og det liker jeg ikke, men alt annet ser himmelsk ut. Jeg har lyst til å prøve på dumplings en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally-Go-Round skrev (På 3.3.2022 den 22.12):

Har dere sett kveldens episode? Jeg gråt også i kveld 😢

Fikk ikke sett før nå.. altså 😭😭😭 Jeg skjønner at det er rett for ham, men han var en så fin fyr. Jeg kommer til å savne han! ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AprilRyan skrev (15 minutter siden):

Tror det er en rosenkrans og at det er noe katolikker bruker. Hvis jeg ikke tar helt feil nå da.

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Rosenkrans

 

AprilRyan skrev (15 minutter siden):

Tror det er en rosenkrans og at det er noe katolikker bruker. Hvis jeg ikke tar helt feil nå da.

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Rosenkrans

Stemmer. Han gjør grei business på de også, selger de i egen nettbutikk. 

Endret av Sonit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linazer skrev (På 4.3.2022 den 9.03):

Jeg har stor sans for Jock, de andre to har mindre utstråling og er litt anonyme som programledere. 

Hvis du har sett har sett alle sesongene kan jeg ikke være enig med deg! Andy er jo tidligere deltaker, synes han er dritkul 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dessverre hvem som vinner da jeg klarte å Google det, og vinneren med bilde kom opp med en gang :(

Men jeg eeelsker serien, så skal absolutte fortsette å se 🤩 Men litt morsomt å lese hvem dere tenker vinner, og hvem samboeren min tror/håper på !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adobyen
Heisann12345 skrev (14 timer siden):

Vet dessverre hvem som vinner da jeg klarte å Google det, og vinneren med bilde kom opp med en gang :(

Men jeg eeelsker serien, så skal absolutte fortsette å se 🤩 Men litt morsomt å lese hvem dere tenker vinner, og hvem samboeren min tror/håper på !

Jeg heier på Depinder, Pete og Tommy.  Spennende 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
Adobyen skrev (2 timer siden):

Jeg heier på Depinder, Pete og Tommy.  Spennende 😀

Jeg heier på Pete og Tommy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke TLC lengere så jeg får ikke sett favorittserien min. Sukk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

MarianneE skrev (3 timer siden):

Vi har ikke TLC lengere så jeg får ikke sett favorittserien min. Sukk....

Da får du se den på discovery da.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (13 timer siden):

Jeg heier på Depinder, Pete og Tommy.  Spennende 😀

Det skjønner jeg, det er store favoritter! 
Jeg har vanskeligheter for å heie på noen som helst selvfølgelig 😂 Men det er høyt nivå og veldig mange bra deltakere i år, kjempegøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, liker dere Tommy? Synes han er slitsom 😅 Heier selv på Pete og Depinder. Tror Depinder vinner hele greia. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hvert år det er ganske mange «etniske» deltakere som bare lager mat fra sitt eget hjemland. Feks folk som bare lager curry hele tiden. Skjønner ikke hvorfor de er med, de kan ikke nok om matlaging.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...