Gå til innhold

MasterChef Australia


Wenda

Anbefalte innlegg

Mperle skrev (2 timer siden):

Noen som vet om MasterChef kommer på Discovery snart? 

Det kom ikke før i mars i fjor, så da blir det kanskje noe av det samme i år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det var snakk om mot slutten av februar den slippes på norsk tv. Var en veldig fin sesong. Trist, mtp at den ble spilt inn mens Jock fortsatt var i live 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Noen som vet hvilken dato MasterChef (2023) kommer på TLC/Discovery?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snikleser1 skrev (1 time siden):

Noen som vet hvilken dato MasterChef (2023) kommer på TLC/Discovery?

Jeg spurte dem på messenger og fikk til svar at de finner ingen informasjon om dette i øyeblikket, og det var 15.februar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lofotpia skrev (1 time siden):

Jeg spurte dem på messenger og fikk til svar at de finner ingen informasjon om dette i øyeblikket, og det var 15.februar. 

Takk for at du deler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snikleser1 skrev (1 time siden):

Takk for at du deler!

Bare hyggelig :) Venter selv veldig på ny sesong, så måtte spørre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Fremdeles ingen informasjon. -.-

De skrev "følg med på sosiale medier." Det tolker jeg slik at det kommer en eller annen gang. 

Vi får fortsette å smøre oss med tålmodighet. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

every woman skrev (15 timer siden):

Fremdeles ingen informasjon. -.-

De skrev "følg med på sosiale medier." Det tolker jeg slik at det kommer en eller annen gang. 

Vi får fortsette å smøre oss med tålmodighet. :) 

Hmm. Venter i spenning. Men tenker hvorfor de ikke kan dele dette tidligere, det kommer jo uansett hver vår. De må da vite hva som sendes i god tid. Hilsen utålmodig storfan av MasterChef Australia🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snikleser1 skrev (8 timer siden):

Hmm. Venter i spenning. Men tenker hvorfor de ikke kan dele dette tidligere, det kommer jo uansett hver vår. De må da vite hva som sendes i god tid. Hilsen utålmodig storfan av MasterChef Australia🙃

Jeg er litt sånn neglebitende utålmodig jeg også, ja. :ler:

Det handler nok om rettigheter. Mulig Discovery forhandler med selskapet som produserer Masterchef A. om en akseptabel pris akkurat nå? Jeg vet ikke, men det svaret jeg fikk da jeg skrev til Discovery i fjor var i alle fall at det dreide seg om rettigheter. Krysser fingrene for at de får tilslaget!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

every woman skrev (14 timer siden):

Jeg er litt sånn neglebitende utålmodig jeg også, ja. :ler:

Det handler nok om rettigheter. Mulig Discovery forhandler med selskapet som produserer Masterchef A. om en akseptabel pris akkurat nå? Jeg vet ikke, men det svaret jeg fikk da jeg skrev til Discovery i fjor var i alle fall at det dreide seg om rettigheter. Krysser fingrene for at de får tilslaget!

Sant, godt poeng. Får bare håpe det er i boks snart! Ser nemlig på gamle snapper som er lagret for et år siden at jeg så på forrige sesong allerede🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at Poh er en av dommerne/programlederne når det starter ny sesong i Australia i år. Jeg hadde ikke sansen for henne i sesong 1 husker jeg, men likte henne godt i Back to Win-sesongen. Andy fortsetter, og så kommer franske Jean-Christophe Novelli inn. Melissa slutter etter den sesongen vi går og venter på. Synd det, da. Men det blir nok bra uansett. :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

every woman skrev (På 10.3.2024 den 18.24):

Ser at Poh er en av dommerne/programlederne når det starter ny sesong i Australia i år. Jeg hadde ikke sansen for henne i sesong 1 husker jeg, men likte henne godt i Back to Win-sesongen. Andy fortsetter, og så kommer franske Jean-Christophe Novelli inn. Melissa slutter etter den sesongen vi går og venter på. Synd det, da. Men det blir nok bra uansett. :) 

 

Åh...Poh var jeg nok heller ikke fan av. Savner de originale dommerne. Ikke helt de samme uten de må jeg være ærlig å si.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte inn her for å se om noen visste når neste sesong begynner.

Kjenner jeg gruer meg litt til å se Jock i den sesongen, men samtidig vite at han er død. Likte han veldig godt. Helt utrolig trist at han døde så ung 😭

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig! De har begynt å annonsere det på TLC. De sier "kommer snart," som vanlig. Så ikke akkurat spesifikt der. Men hva gjør vel det, Masterchef Australia kommer, folkens! :juhu:

Edit.: Jeg bladde meg frem i programguiden, det starter mandag 1. april. Helt sant! :)

Endret av every woman
  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

every woman skrev (2 minutter siden):

Endelig! De har begynt å annonsere det på TLC. De sier "kommer snart," som vanlig. Så ikke akkurat spesifikt der. Men hva gjør vel det, Masterchef Australia kommer, folkens! :juhu:

Wooohoo🥳🥳🥳🥳👏👏

Beste nyheten hele uka det!

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Dere, et lite spørsmål angående Discovery+....

For å ikke gå glipp av noe så kjøpte jeg Discovery+ abonnement (underholdning, 99 kr mnd).

Men jeg finner ikke noen Masterchef sesonger der i det hele tatt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (4 timer siden):

Dere, et lite spørsmål angående Discovery+....

For å ikke gå glipp av noe så kjøpte jeg Discovery+ abonnement (underholdning, 99 kr mnd).

Men jeg finner ikke noen Masterchef sesonger der i det hele tatt? 

Det har nok ikke blitt lagt ut ennå. Jeg går ut fra at det handler om rettighetene de har kjøpt, at de må vente med å legge det ut i appen til like før det starter. Gamle sesonger er borte, dessverre. Og episodene i den sesongen som kommer nå pleier ikke å ligge veldig lenge tilgjengelig i appen. For en stund siden lå alle sesongene i Discovery+, men nå har det sikkert blitt for dyrt det som alt annet. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, det er faktisk ikke lagt ut i appen ennå... Det var da underlig! Jeg har ikke fått noen reklame-e-post om det heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...