Gjest AprilRyan Skrevet 2. april 2022 #121 Del Skrevet 2. april 2022 Kjempebra finale. Bare ett poeng som skilte dem, men Pete håndterte kanskje ikke stresset like godt som Justin. Jeg skjønner at stresset og presset tar overhånd i en sånn situasjon. Det var jo en enorm oppgave de hadde foran seg. Jeg hadde ikke trodd at Justin skulle vinne om man hadde fortalt det til meg i begynnelsen av konkurransen, men synes han var en verdig vinner. Han måtte bare få litt troen på seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 2. april 2022 #122 Del Skrevet 2. april 2022 For en utrolig finale. De var så utrolig gode alle tre, at det var bare småtterier og tilfeldigheter som avgjorde. Justin får råd til bryllup 🥂💍💐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 3. april 2022 #123 Del Skrevet 3. april 2022 For en sesong! 🤩 Justin vokste frem som en favoritt hos meg mot slutten, og det var roen hans som halte dette i land i finalen. Skulle gjerne sett at den norske varianten var like bra, produksjonen der er jo nitrist i forhold til Australia 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsvin Skrevet 6. april 2022 #124 Del Skrevet 6. april 2022 Maskopi skrev (På 3.4.2022 den 9.03): For en sesong! 🤩 Justin vokste frem som en favoritt hos meg mot slutten, og det var roen hans som halte dette i land i finalen. Skulle gjerne sett at den norske varianten var like bra, produksjonen der er jo nitrist i forhold til Australia 😅 helt enig med det siste, den norske er så utrooolig tafatt og laber i forhold. Nivået er også noe helt annet., så 3 episoder av den norske, så ga jeg den opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dilemaogtanker Skrevet 7. april 2022 #125 Del Skrevet 7. april 2022 Nå lager de ny sesong . En blanding av nye og gamle favoritter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 8. april 2022 #126 Del Skrevet 8. april 2022 Dilemaogtanker skrev (19 timer siden): Nå lager de ny sesong . En blanding av nye og gamle favoritter. Spennende! Den får vi vel ikke se før neste år. Gleder meg til den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dilemaogtanker Skrevet 8. april 2022 #127 Del Skrevet 8. april 2022 3 minutter siden, Adobyen said: Spennende! Den får vi vel ikke se før neste år. Gleder meg til den. De starter å lage den i påske så det blir nok det ja. Sashi er med , Aldo, Billie og Tommy fra denne sesongen. Og flere . 50 50 med gamle og nye . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 8. april 2022 #128 Del Skrevet 8. april 2022 Jeg måtte bare google litt for å se etter noe om neste sesong. Ja, mange kjempegode der som jeg husker igjen, men andre hadde jeg glemt, enda jeg har sett alle sesongene. Jeg fant masse info her https://www.nowtolove.com.au/reality-tv/masterchef/masterchef-australia-2022-contestants-70409 Det er sikkert flere sider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest431 Skrevet 1. februar 2023 #129 Del Skrevet 1. februar 2023 Har nye sesongen begynt på norske skjermer? ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 1. februar 2023 Forfatter #130 Del Skrevet 1. februar 2023 Nope 😭 sendte melding til Discovery+, de bekreftet at de ville sende den nyeste sesongen, men de kunne ikke si når den vil bli sendt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest431 Skrevet 1. februar 2023 #131 Del Skrevet 1. februar 2023 Wenda skrev (2 minutter siden): Nope 😭 sendte melding til Discovery+, de bekreftet at de ville sende den nyeste sesongen, men de kunne ikke si når den vil bli sendt Tusen takk for svar 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 2. februar 2023 #132 Del Skrevet 2. februar 2023 Wenda skrev (8 timer siden): Nope 😭 sendte melding til Discovery+, de bekreftet at de ville sende den nyeste sesongen, men de kunne ikke si når den vil bli sendt Flott gleder meg allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 2. februar 2023 #133 Del Skrevet 2. februar 2023 Ååh jeg er så klar for den neste sesongen 😩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 2. februar 2023 #134 Del Skrevet 2. februar 2023 Sally-Go-Round skrev (1 time siden): Ååh jeg er så klar for den neste sesongen 😩 Jeg også! Ser sesongene 12 og 13 for tredje gang nå, og de er faktisk like fine nå som de to andre gangene. Men jeg håper vi slipper å vente så altfor langt utpå våren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 2. februar 2023 Forfatter #135 Del Skrevet 2. februar 2023 Ryktene sier at det muligens kommer i midten av februar, men det er bare løse rykter 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 8. februar 2023 #136 Del Skrevet 8. februar 2023 Jeg ser at reprisen av sesong 12 nærmer seg finalen. Kanskje sesong 13 kommer da, når det er ferdig? 🙏 Skjønner ikke at de ikke begynner å reklamere snart! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 8. februar 2023 #137 Del Skrevet 8. februar 2023 Sally-Go-Round skrev (21 minutter siden): Jeg ser at reprisen av sesong 12 nærmer seg finalen. Kanskje sesong 13 kommer da, når det er ferdig? 🙏 Skjønner ikke at de ikke begynner å reklamere snart! Den kommer på hverdagene etter sesong 12, ja. Nå går sesong 13 i helgene, men der har den kommet langt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 11. februar 2023 #138 Del Skrevet 11. februar 2023 Ser første epispde ligger til sending fredag 17.februar på formiddagen om programguiden min stemmer. Har nå aktivert opptak for sikkerhets skyld. Men 12-13-tiden på formiddagen? Godt man har opptaksmulighet... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 11. februar 2023 Forfatter #139 Del Skrevet 11. februar 2023 Finner ingenting på Discovery+ enda så kanskje det som er på tv er repriser fra noe tidligere?🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 11. februar 2023 #140 Del Skrevet 11. februar 2023 Wenda skrev (14 minutter siden): Finner ingenting på Discovery+ enda så kanskje det som er på tv er repriser fra noe tidligere?🤷♀️ Ja, det er repriser. Nå venter vi på sesong 14, som skal komme til våren en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå