Gå til innhold

Taco på nyttårsaften


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde du blitt skuffet om du fikk så kalt fredagstaco på nyttårsaften?

Anonymkode: ea59b...c2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Blir jeg bedt bort så koser jeg meg med det som blir servert 😊 Hadde ikke servert det til gjester på nyttårsaften selv kanskje men.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt skuffet hvis det var helt vanlig taco som man spiser hele året, men om man piffer den opp så hadde jeg ikke hatt noe mot det. Den tradisjonelle kalkunmiddagen med waldorfsalat osv. er jo gørrkjedelig. Vi droppet det for mange år siden. Har kjørt tapas, sushi, tex-mex, indisk osv. i stedet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke blitt skuffet, men kanskje litt overrasket. 

Tenker det naturlige er å sende en mld å si at vi kjører taco til middag. 

Da kunne jeg som gjest også tilbudt å ta med meg noe til. 

Anonymkode: 585cd...8ae

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hadde nok det. Benytter helst en slik god anledning til å lage noe ekstra godt! Men hadde jo ikke sagt noe om det, koselig å bli invitert på middag uansett.

 

Anonymkode: bee39...40f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hadde blitt skuffet. Jeg må ikke ha kalkun, men vil gjerne ha en litt ordentlig middag. Vi skal ha ribbe i år.

Anonymkode: 2580c...553

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja. På nyttårsaften bør det serveres kalkun

Anonymkode: b0fa0...fc2

Hvorfor akkurat kalkun?🤔

Anonymkode: 40c4e...162

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde blitt glad! :) sånn passe lei av tunge middager nå. Frisk taco med mye grønnsaker høres fristende ut.

Men inviterer du gjester ville jeg nok nevnt menyen på forhånd, så folk er mentalt forberedt. Det pleier jeg nå uansett å gjøre når det inviteres på mat.

Anonymkode: f3842...ac8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Taco er deilig fingermat man kan sitte å småspise på i flere timer, eller, jeg kan 😂 Jeg ville dog godt for en oppgradert versjon og brukt pulled chicken eller beef i stede for kjøttdeig, og Masse godt tilbehør. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde nok blitt litt overrasket og kanskje skuffet hvis jeg ikke hadde visst om det på forhånd. Men jeg har ikke noe imot å spise taco eller liknende på nyttårsaften

Anonymkode: bf107...88b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det taco på nyttårsaften, vi skal bare være hjemme og ta det med ro sammen med hu på 14 og da var taco et ønske.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er litt stusselig greier, og om det er mer eller mindre halvfabrikata så hadde jeg nok blitt skuffet. 

Anonymkode: a53d0...527

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde jeg blitt! Da blir det jo som en vanlig helg, selv om det er godt.. Kalkun er heller ikke nyttårsmat her jeg bor. Vi spiser det samme som på julaften (pinnekjøtt, ribbe og tilbehør -  vi spiser begge deler, fordi foreldrene mine er fra hver sin del av landet og har blandet tradisjonene sine 😋❤). Det er kun de to dagene i året, og smaker derfor helt himmelsk 🤩 Men, om jeg hadde fått servert taco borte, hadde jeg selvsagt spist og kost meg. Gjester bestemmer ikke menyen😊

Anonymkode: 53a59...2f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad i taco, så jeg hadde ikke blitt skuffet. Jeg hadde nok blitt det hvis vi hadde pleid å ha det hjemme hver fredag, men mannen er ikke noe glad i det, så vi har det kanskje en gang i mnd. Men mannen hadde blitt skuffet da. 😛

Anonymkode: dba2f...3a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...