Frøken_lurepave Skrevet 14. juli 2022 #1401 Del Skrevet 14. juli 2022 Hei dere! Er det lov å melde seg inn her i påvente av første konsultasjon på Riksen? Gynekologen har idag fylt ut skjema for ivf-henvisning og blodprøver er tatt av oss begge. Henvisningen sendes da så fort blodprøvene til mannen er kommet svar på. Er spent, redd, nervøs, lei.. ja, you name it..😮💨 I tillegg må jeg gå ned ytterligere 7-9 kg mtp. den enestående bmi-grensen.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humledronning Skrevet 14. juli 2022 #1402 Del Skrevet 14. juli 2022 13 hours ago, jenta1983 said: Cyclogest kan gi menssmerter og murringer ❤️ krysser alt for deg ❤️ Tusen takk❤️ Vet du om det gir søvnproblemer og?😅 Det står ikke blant bivirkningene, men de tre siste dagene har jeg slitt veldig med å sove😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanidke Skrevet 15. juli 2022 #1403 Del Skrevet 15. juli 2022 Jeg har 10 stk Bemfola 150 som jeg ikke får bruk for. Noen i Trondheim eller omegn som vil ha dem? Siden de er ganske dyre tenkte jeg at det er bedre å gi dem bort enn å kaste dem. Jeg har oppbevart dem i kjøleskap hele tiden, så såvidt jeg vet skal de være fullt brukbare. De går ut på dato i 2023. NB: Forutsetter at den som evt vil ha dem bruker dem i samråd med lege, og gir dem bort for at noen som er i legestyrt behandling kan spare noen kroner Send meg PM om noen er interessert! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 17. juli 2022 #1404 Del Skrevet 17. juli 2022 Åssen går det med deg @Humledronning? 🥰❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humledronning Skrevet 17. juli 2022 #1405 Del Skrevet 17. juli 2022 2 hours ago, Tessiekd said: Åssen går det med deg @Humledronning? 🥰❤️ Takk for at du spør❤️ Testdagen nærmer seg og jeg gruer meg veldig 😳 Vet ikke hvorfor, men jeg føler at dette ikke går😔 Prøver å mentalt forberede meg på det i den grad det er mulig. Det eneste som gjør meg litt håpefull er at jeg hadde veldig tydelige menssmerter en stund på kvelden 9dpo - akkurat som når mensen er ordentlig i gang for min del. Det har aldri skjedd meg før🤔 Ellers er det masse bivirkninger som sikkert skyldes Cyclogest😅🤷♀️ .. og alt det andre man må gjennom 👀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 17. juli 2022 #1406 Del Skrevet 17. juli 2022 Humledronning skrev (4 timer siden): Takk for at du spør❤️ Testdagen nærmer seg og jeg gruer meg veldig 😳 Vet ikke hvorfor, men jeg føler at dette ikke går😔 Prøver å mentalt forberede meg på det i den grad det er mulig. Det eneste som gjør meg litt håpefull er at jeg hadde veldig tydelige menssmerter en stund på kvelden 9dpo - akkurat som når mensen er ordentlig i gang for min del. Det har aldri skjedd meg før🤔 Ellers er det masse bivirkninger som sikkert skyldes Cyclogest😅🤷♀️ .. og alt det andre man må gjennom 👀 Oi har du ikke testet enda? Så flink du er 🙈 jeg testa vell en uke før testdatoen jeg 😂 jeg hadde ingen ide om jeg var gravid eller ikke, rett og slett pga bivirkningene av lutinus 🙈 så skjønner den så godt. Hvor mange dpo er du nå og når tenker du å teste? krysser fingrene for deg 🥰❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #1407 Del Skrevet 17. juli 2022 Hva er ventetiden for søskenforsøk på riksen for tida med fryst? Anonymkode: 754a9...27b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humledronning Skrevet 17. juli 2022 #1408 Del Skrevet 17. juli 2022 3 hours ago, Tessiekd said: Oi har du ikke testet enda? Så flink du er 🙈 jeg testa vell en uke før testdatoen jeg 😂 jeg hadde ingen ide om jeg var gravid eller ikke, rett og slett pga bivirkningene av lutinus 🙈 så skjønner den så godt. Hvor mange dpo er du nå og når tenker du å teste? krysser fingrene for deg 🥰❤️ Nei, jeg har ikke orket/turt😅 Jeg er 13 dpo nå og skal teste om to dager😬 Menskrampene var bare 9dpo og har ikke kjent noe sånt etterpå🤔 Ganske forvirrende. Tusen takk🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #1409 Del Skrevet 18. juli 2022 Hei, dere! Venter på innsett (fryseforsøk) på St Olavs, og har nå kommet opp i en problemstilling jeg skulle hatt hjelp med. Grunnet pcos skal jeg i gang med Primolut, med oppstart i morgen. På skrivet fra klinikken er det håndskrevet at jeg skal ta to tbl daglig i fem dager, men jeg er altså så usikker på om dette stemmer. Tidligere har jeg alltid blitt foreskrevet tre tabletter daglig, og det var også dette spl. sa i telefonsamtale da behandlingen ble planlagt. Er nå usikker på om det stemmer at jeg skal ta to tbl., eller om dette er en feil. Klinikken er selvsagt feriestengt og det er denne uken ingen tilgjengelig til å svare på spørsmålet. Ser på felleskatalogen at Primolut kan foreskrives med to tbl. daglig, så ble ikke klokere av å sjekke der. Er det noen som har kjennskap til forskjellen mellom å ta to eller tre tabletter daglig, eller har råd? 🙏 Anonymkode: 7bf6f...c16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humledronning Skrevet 18. juli 2022 #1410 Del Skrevet 18. juli 2022 On 7/17/2022 at 5:33 PM, Tessiekd said: Oi har du ikke testet enda? Så flink du er 🙈 jeg testa vell en uke før testdatoen jeg 😂 jeg hadde ingen ide om jeg var gravid eller ikke, rett og slett pga bivirkningene av lutinus 🙈 så skjønner den så godt. Hvor mange dpo er du nå og når tenker du å teste? krysser fingrene for deg 🥰❤️ Det ser ut til at dette ikke gikk😔 Negativ test i dag (orket ikke vente mer) og har begynt å blø💔😢 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 18. juli 2022 #1411 Del Skrevet 18. juli 2022 Humledronning skrev (3 timer siden): Det ser ut til at dette ikke gikk😔 Negativ test i dag (orket ikke vente mer) og har begynt å blø💔😢 Åneiii!! Det var skikkelig trist å høre! Føler med deg 😔 good klem ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humledronning Skrevet 18. juli 2022 #1412 Del Skrevet 18. juli 2022 15 minutter siden, Tessiekd said: Åneiii!! Det var skikkelig trist å høre! Føler med deg 😔 good klem ❤️❤️ Tusen takk❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanidke Skrevet 26. juli 2022 #1413 Del Skrevet 26. juli 2022 kanidke skrev (På 15.7.2022 den 20.40): Jeg har 10 stk Bemfola 150 som jeg ikke får bruk for. Noen i Trondheim eller omegn som vil ha dem? Siden de er ganske dyre tenkte jeg at det er bedre å gi dem bort enn å kaste dem. Jeg har oppbevart dem i kjøleskap hele tiden, så såvidt jeg vet skal de være fullt brukbare. De går ut på dato i 2023. NB: Forutsetter at den som evt vil ha dem bruker dem i samråd med lege, og gir dem bort for at noen som er i legestyrt behandling kan spare noen kroner Send meg PM om noen er interessert! Bumper denne, da de må kastes om ingen vil ha de. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 26. juli 2022 #1414 Del Skrevet 26. juli 2022 kanidke skrev (4 minutter siden): Bumper denne, da de må kastes om ingen vil ha de. 🙂 Prøv å hør på «ønskebarn ved assistert befruktning» gruppen på Facebook 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #1415 Del Skrevet 30. juli 2022 Hei, bare prøver meg på her i håp om å få svar enn å starte ny tråd Meg og mannen min ønsker oss et barn til… vi har har tenkt å prøve i 1 år før vi evt søker ivf… vi har vært hos gynkologen og så langt ser det ikke noe «feil» med verken meg eller mannen. Lurer litt da, hvor lang tid vil en ivf ta da? Lest om noen som har blitt gravide ved første ivf-forsøk og andre litt lengre tid (gjerne da er det snakk om litt sykdommer) hvis jeg ikke tar helt feil. Vi har nå prøvd i 6 måneder. Anonymkode: f1ca9...77f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 30. juli 2022 #1416 Del Skrevet 30. juli 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hei, bare prøver meg på her i håp om å få svar enn å starte ny tråd Meg og mannen min ønsker oss et barn til… vi har har tenkt å prøve i 1 år før vi evt søker ivf… vi har vært hos gynkologen og så langt ser det ikke noe «feil» med verken meg eller mannen. Lurer litt da, hvor lang tid vil en ivf ta da? Lest om noen som har blitt gravide ved første ivf-forsøk og andre litt lengre tid (gjerne da er det snakk om litt sykdommer) hvis jeg ikke tar helt feil. Vi har nå prøvd i 6 måneder. Anonymkode: f1ca9...77f Ca 30% sjanse for hvert forsøk. Noen er heldige og er en del av den fine statistikken raskt, andre får det aldri til. Deres fordel er jo at dere har et barn fra før, ergo går det an. Det er de med lav odds som lykkes raskt mens andre "uten feil" trenger mer tid. Umulig å forutsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 30. juli 2022 #1417 Del Skrevet 30. juli 2022 Her er jeg på cd6 og sprøytedag 5 håper over alt på jord at det er siste gang vi må gjennom dette. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deseo Skrevet 30. juli 2022 #1418 Del Skrevet 30. juli 2022 Neutral90 skrev (6 timer siden): Her er jeg på cd6 og sprøytedag 5 håper over alt på jord at det er siste gang vi må gjennom dette. Håper det så inderlig for dere også ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta1983 Skrevet 30. juli 2022 #1419 Del Skrevet 30. juli 2022 Neutral90 skrev (7 timer siden): Her er jeg på cd6 og sprøytedag 5 håper over alt på jord at det er siste gang vi må gjennom dette. Krysser alt jeg har for dere ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 31. juli 2022 #1420 Del Skrevet 31. juli 2022 Deseo skrev (10 timer siden): Håper det så inderlig for dere også ❤️ Kom mensen eller hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå