Neutral90 Skrevet 1. september 2022 #1541 Del Skrevet 1. september 2022 Vi har nettopp hatt 5te uttak og tolvte innsett. Testet negativt og fikk mensen, så testet jeg plutselig positiv. Nå går testene ned, så jeg mister jo, dessverre. Niende gangen jeg er gravid. Mister jo totalt håpet at det noen sinne skal gå. Samtidig har jeg hatt skikkelig lange sykluser etter en kjemisk eller abort, og klinikken vil ikke hjelpe meg i å få eggløsning og komme i syklus igjen fordi de ikke har troen på subsidierte sykluser. Blir helt motløs, men nå, rant ferdig 😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta1983 Skrevet 1. september 2022 #1542 Del Skrevet 1. september 2022 Neutral90 skrev (46 minutter siden): Vi har nettopp hatt 5te uttak og tolvte innsett. Testet negativt og fikk mensen, så testet jeg plutselig positiv. Nå går testene ned, så jeg mister jo, dessverre. Niende gangen jeg er gravid. Mister jo totalt håpet at det noen sinne skal gå. Samtidig har jeg hatt skikkelig lange sykluser etter en kjemisk eller abort, og klinikken vil ikke hjelpe meg i å få eggløsning og komme i syklus igjen fordi de ikke har troen på subsidierte sykluser. Blir helt motløs, men nå, rant ferdig 😅 Tenker så på deg ❤️❤️ er så urettferdig, håper du finner noe styrke oppi alt dette ❤️❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #1543 Del Skrevet 1. september 2022 Neutral90 skrev (2 timer siden): Vi har nettopp hatt 5te uttak og tolvte innsett. Testet negativt og fikk mensen, så testet jeg plutselig positiv. Nå går testene ned, så jeg mister jo, dessverre. Niende gangen jeg er gravid. Mister jo totalt håpet at det noen sinne skal gå. Samtidig har jeg hatt skikkelig lange sykluser etter en kjemisk eller abort, og klinikken vil ikke hjelpe meg i å få eggløsning og komme i syklus igjen fordi de ikke har troen på subsidierte sykluser. Blir helt motløs, men nå, rant ferdig 😅 Denne prosessen er virkelig nådeløs, gode tanker sendes. 💔 Anonymkode: 8e1d5...0bf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #1544 Del Skrevet 2. september 2022 Negativ test... (ferskforsøk etter andre uttak. Mitt tredje innsett.). Visste det jo egentlig fordi jeg testet med tidligtester som var negative, men er skuffet likevel. Fikk skyggestrek på siste hjemmetesten, så fikk et ørlite håp... Har to på frys og neste innsett blir i oktober. Var visst heldig der, kunne vært lenger til neste innsett. Det er jo litt trøst i det, men akkurat nå skal jeg tillate meg å ha en litt dårlig dag. Anonymkode: 8e1d5...0bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stiger Skrevet 2. september 2022 #1545 Del Skrevet 2. september 2022 Dårlige nyheter her også dessverre. Har gått på Letrozol for å få sette inn fryst blasto etter totalfrys ved 4. uttak, men idag viste ul at kroppen ikke har respondert i det hele tatt på behandlingen. Så da blir det en runde med Primolut for å få blødning før jeg starter på Progynova første blødningsdag slik at jeg forhåpentligvis (!) får satt inn en av de to perfekte eskimoene som ligger på frys i slutten av måneden. Veldig leit å måtte vente en syklus til, men er ikke noe å få gjort med det.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken I Skrevet 2. september 2022 #1546 Del Skrevet 2. september 2022 Tok blodprøve på sykehuset i dag, 12 dager etter innsett. Negativt…☹️😭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 3. september 2022 #1547 Del Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (På 1.9.2022 den 20.00): Ingen klarte seg til dag 5 😭 For dårlig kvalitet. Spørs om vi må vurdere eggdonasjon nå, siden det er størst sannsynlighet for å lykkes med det. Så leit 😔 Anonymkode: d5fb7...674 Føler virkelig med deg, skjedde det samme her 💔 det er så utrolig leit at man har betalt så mye penger og latt kroppen gå gjennom alt dette for ingenting. Helt grusomt. Hvor mange forsøk har dere hatt? Vi har også tenkt på ED, men klinikken ville fokusere på det 3 forsøket før vi begynte å diskutere det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 3. september 2022 #1548 Del Skrevet 3. september 2022 (endret) Neutral90 skrev (På 1.9.2022 den 21.15): Vi har nettopp hatt 5te uttak og tolvte innsett. Testet negativt og fikk mensen, så testet jeg plutselig positiv. Nå går testene ned, så jeg mister jo, dessverre. Niende gangen jeg er gravid. Mister jo totalt håpet at det noen sinne skal gå. Samtidig har jeg hatt skikkelig lange sykluser etter en kjemisk eller abort, og klinikken vil ikke hjelpe meg i å få eggløsning og komme i syklus igjen fordi de ikke har troen på subsidierte sykluser. Blir helt motløs, men nå, rant ferdig 😅 Ånei, så grusomt!! 💔💔 stor klem til deg ❤️ Endret 3. september 2022 av Elise93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 3. september 2022 #1549 Del Skrevet 3. september 2022 Stiger skrev (17 timer siden): Dårlige nyheter her også dessverre. Har gått på Letrozol for å få sette inn fryst blasto etter totalfrys ved 4. uttak, men idag viste ul at kroppen ikke har respondert i det hele tatt på behandlingen. Så da blir det en runde med Primolut for å få blødning før jeg starter på Progynova første blødningsdag slik at jeg forhåpentligvis (!) får satt inn en av de to perfekte eskimoene som ligger på frys i slutten av måneden. Veldig leit å måtte vente en syklus til, men er ikke noe å få gjort med det.. Åh, så utrolig kjedelig.. er så mye venting i prosessen altså. Håper du får satt inn neste syklus❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertespar Skrevet 3. september 2022 #1550 Del Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (På 2.9.2022 den 9.12): Negativ test... (ferskforsøk etter andre uttak. Mitt tredje innsett.). Visste det jo egentlig fordi jeg testet med tidligtester som var negative, men er skuffet likevel. Fikk skyggestrek på siste hjemmetesten, så fikk et ørlite håp... Har to på frys og neste innsett blir i oktober. Var visst heldig der, kunne vært lenger til neste innsett. Det er jo litt trøst i det, men akkurat nå skal jeg tillate meg å ha en litt dårlig dag. Anonymkode: 8e1d5...0bf Leit å høre ❤️ Det er en veldig tøff prosess, dette her. Håper du tillot deg å ha en dårlig dag, og kanskje flere dårlige dager. Så blir det som regel lettere å se fremover igjen etterhvert, synes jeg. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertespar Skrevet 3. september 2022 #1551 Del Skrevet 3. september 2022 Neutral90 skrev (På 1.9.2022 den 21.15): Vi har nettopp hatt 5te uttak og tolvte innsett. Testet negativt og fikk mensen, så testet jeg plutselig positiv. Nå går testene ned, så jeg mister jo, dessverre. Niende gangen jeg er gravid. Mister jo totalt håpet at det noen sinne skal gå. Samtidig har jeg hatt skikkelig lange sykluser etter en kjemisk eller abort, og klinikken vil ikke hjelpe meg i å få eggløsning og komme i syklus igjen fordi de ikke har troen på subsidierte sykluser. Blir helt motløs, men nå, rant ferdig 😅 Sender deg en klem ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertespar Skrevet 3. september 2022 #1552 Del Skrevet 3. september 2022 Hei dere! Det er en stund siden jeg var aktiv her, men nå er høsten i gang igjen og et nytt forsøk også. Jeg skal sette inn fryst blasto på fredag. Var på kontroll igår og alt så bra ut ift. tykkelse på slimhinne og sånn. Det er naturlig syklus, så jeg tar ikke hormoner nå, har bare tatt eggløsningstest i går og idag, og siden den ikke slo helt ut idag (hadde blinkende smilefjes på CB digital test), skal jeg ta Ovitrelle i kveld. Jeg begynner på Cyclogest tirsdag morgen var det vel, og skal fortsette til testing. Dette føles fjernt og uvirkelig nå. Siste ferskforsøk var i mai (det var nr 2), har hatt en inseminasjon før det. I mai fikk jeg heldigvis to blastoer på frys, og nå er det den første av de som skal settes inn. Jeg har ikke troa på at det skal gå, synes det virker umulig å bli gravid. Selvfølgelig har jeg et lite håp, men jeg er forbered på negativ grav.test denne gangen. Men jeg tror kroppen min lever sitt eget liv uavhengig av hva jeg føler og tror. Jeg skal bare fortsette å leve livet mitt og ta vare på meg selv, så får dette bare gå sin gang. Sender en klem til dere som har opplevd skuffelse og som kjenner på frustrasjon og tristhet disse dagene ❤️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stiger Skrevet 3. september 2022 #1553 Del Skrevet 3. september 2022 Elise93 skrev (9 timer siden): Åh, så utrolig kjedelig.. er så mye venting i prosessen altså. Håper du får satt inn neste syklus❤️ Tusen takk ❤️ Hvordan ligger du an i løypa? Blir det nytt uttak på deg før jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 4. september 2022 #1554 Del Skrevet 4. september 2022 Stiger skrev (9 timer siden): Tusen takk ❤️ Hvordan ligger du an i løypa? Blir det nytt uttak på deg før jul? Ja, jeg får kanskje starte neste syklus ❤️ Jeg må ta kontroll blodprøver om en uke fordi prolaktin-nivået mitt var skyhøyt. Men de tror det er en feilmåling da det har skjedd pasienter tidligere og den var helt normal i januar. Så hvis den er normal kan jeg starte 🥰 skal til Kroatia da så bare håper ikke det kræsjer, isåfall må vi vente til syklusen etter 🥰 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 4. september 2022 #1555 Del Skrevet 4. september 2022 Hjertespar skrev (15 timer siden): Hei dere! Det er en stund siden jeg var aktiv her, men nå er høsten i gang igjen og et nytt forsøk også. Jeg skal sette inn fryst blasto på fredag. Var på kontroll igår og alt så bra ut ift. tykkelse på slimhinne og sånn. Det er naturlig syklus, så jeg tar ikke hormoner nå, har bare tatt eggløsningstest i går og idag, og siden den ikke slo helt ut idag (hadde blinkende smilefjes på CB digital test), skal jeg ta Ovitrelle i kveld. Jeg begynner på Cyclogest tirsdag morgen var det vel, og skal fortsette til testing. Dette føles fjernt og uvirkelig nå. Siste ferskforsøk var i mai (det var nr 2), har hatt en inseminasjon før det. I mai fikk jeg heldigvis to blastoer på frys, og nå er det den første av de som skal settes inn. Jeg har ikke troa på at det skal gå, synes det virker umulig å bli gravid. Selvfølgelig har jeg et lite håp, men jeg er forbered på negativ grav.test denne gangen. Men jeg tror kroppen min lever sitt eget liv uavhengig av hva jeg føler og tror. Jeg skal bare fortsette å leve livet mitt og ta vare på meg selv, så får dette bare gå sin gang. Sender en klem til dere som har opplevd skuffelse og som kjenner på frustrasjon og tristhet disse dagene ❤️ Masse lykke til ❤️ skjønner at du er spent og har mange følelser rundt dette! Heier på deg 👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stiger Skrevet 4. september 2022 #1556 Del Skrevet 4. september 2022 Elise93 skrev (12 timer siden): Ja, jeg får kanskje starte neste syklus ❤️ Jeg må ta kontroll blodprøver om en uke fordi prolaktin-nivået mitt var skyhøyt. Men de tror det er en feilmåling da det har skjedd pasienter tidligere og den var helt normal i januar. Så hvis den er normal kan jeg starte 🥰 skal til Kroatia da så bare håper ikke det kræsjer, isåfall må vi vente til syklusen etter 🥰 Åh så bra da! Krysser fingrene for normale blodprøver og at det ikke kræsjer 🤞🏻 Masse lykke til! 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evigoptimisg Skrevet 6. september 2022 #1557 Del Skrevet 6. september 2022 Hjertespar skrev (På 3.9.2022 den 17.13): Hei dere! Det er en stund siden jeg var aktiv her, men nå er høsten i gang igjen og et nytt forsøk også. Jeg skal sette inn fryst blasto på fredag. Var på kontroll igår og alt så bra ut ift. tykkelse på slimhinne og sånn. Det er naturlig syklus, så jeg tar ikke hormoner nå, har bare tatt eggløsningstest i går og idag, og siden den ikke slo helt ut idag (hadde blinkende smilefjes på CB digital test), skal jeg ta Ovitrelle i kveld. Jeg begynner på Cyclogest tirsdag morgen var det vel, og skal fortsette til testing. Dette føles fjernt og uvirkelig nå. Siste ferskforsøk var i mai (det var nr 2), har hatt en inseminasjon før det. I mai fikk jeg heldigvis to blastoer på frys, og nå er det den første av de som skal settes inn. Jeg har ikke troa på at det skal gå, synes det virker umulig å bli gravid. Selvfølgelig har jeg et lite håp, men jeg er forbered på negativ grav.test denne gangen. Men jeg tror kroppen min lever sitt eget liv uavhengig av hva jeg føler og tror. Jeg skal bare fortsette å leve livet mitt og ta vare på meg selv, så får dette bare gå sin gang. Sender en klem til dere som har opplevd skuffelse og som kjenner på frustrasjon og tristhet disse dagene ❤️ Lykke til med forsøket!🤞🏼 Vi hadde også ferskforsøk i mai, og er nå i gang med progynova ifm vårt første fryseforsøk. Har akkurat startet, så blir ikke innsett før om to uker. Føler det veldig som deg, prøver å være positiv, men finner ikke trua på at det skal gå bra denne gangen. Vet ikke om det er pga medisinen eller bare generell følelse, men var mye mer positiv under forrige runde. Får prøve å tenke som deg; bare leve livet mitt og ta vare på meg selv. Det er uansett det eneste vi kan ha kontroll over nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evigoptimisg Skrevet 6. september 2022 #1558 Del Skrevet 6. september 2022 Stiger skrev (På 2.9.2022 den 19.55): Dårlige nyheter her også dessverre. Har gått på Letrozol for å få sette inn fryst blasto etter totalfrys ved 4. uttak, men idag viste ul at kroppen ikke har respondert i det hele tatt på behandlingen. Så da blir det en runde med Primolut for å få blødning før jeg starter på Progynova første blødningsdag slik at jeg forhåpentligvis (!) får satt inn en av de to perfekte eskimoene som ligger på frys i slutten av måneden. Veldig leit å måtte vente en syklus til, men er ikke noe å få gjort med det.. Åh den ventingen. Alt skulle så veldig gjerne ha skjedd i går! Krysser fingrene for at alt klaffer for deg på neste syklus🤞🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_pancake Skrevet 6. september 2022 #1559 Del Skrevet 6. september 2022 Da var UL unnagjort. Ser ut til å bli enda færre modne egg enn sist (da 5, med 1 som overlevde til innsett). Har følt meg positiv fram til nå, men dette resultatet var bare så seigt å høre... Kanskje det blir 2, kanskje 4 om vi er litt heldige. Vi får bare sjå til mandag.. Håpet om å få noen på frys kan vi iallefall bare legge vekk. For en prosess.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 6. september 2022 #1560 Del Skrevet 6. september 2022 Miss_pancake skrev (15 minutter siden): Da var UL unnagjort. Ser ut til å bli enda færre modne egg enn sist (da 5, med 1 som overlevde til innsett). Har følt meg positiv fram til nå, men dette resultatet var bare så seigt å høre... Kanskje det blir 2, kanskje 4 om vi er litt heldige. Vi får bare sjå til mandag.. Håpet om å få noen på frys kan vi iallefall bare legge vekk. For en prosess.. Det var nok en lei beskjed å få kan jeg tenke meg.. uff, er så mange nedturer i prosessen. Håper gullegget er blant de du får ut❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå