AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #1261 Del Skrevet 13. juni 2022 Fikk negativ test ved blodprøve i dag..... 💔 Så da er det bare å brette opp ærmene og stålsette seg for ny stimulering om ca en måned. 😔 Det var ett års ventetid på å sette inn en eskimo for ingenting... Føles hvertfall sånn nå og det er ekstremt vondt. Men jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at alt blir bedre i morgen. Jeg har jo testet hver dag i en uke allerede og var veldig forberedt på at dette ikke ble noe. Det er bare det at man håper helt til siste slutt. Hun på sykehuset var også tydelig på at det å teste før blodprøven er nytteløst, men man leser jo overalt om at man tester positivt på dag 9-11 dersom man faktisk er gravid, så realiteten begynner å synke inn lenge før dag 16 og blodprøve. Ønsker dere alle masse lykke til uansett hvor dere er i løpet!💪❤️ Anonymkode: 8e1d5...0bf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petronella83 Skrevet 14. juni 2022 #1262 Del Skrevet 14. juni 2022 jenta1983 skrev (13 timer siden): Testdag 21 juni ❤️ veldig hormonell, murringer og dukket opp kviser i ansiktet, typisk rett før mensen ❤️ Men husk at det kan være tegn på graviditet også!❤️ Har du bestemt deg for å la være å teste, eller bare vente til dagen etter bursdagen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta1983 Skrevet 14. juni 2022 #1263 Del Skrevet 14. juni 2022 Petronella83 skrev (8 minutter siden): Men husk at det kan være tegn på graviditet også!❤️ Har du bestemt deg for å la være å teste, eller bare vente til dagen etter bursdagen din? Har egentlig bestemt meg for å vente på at blødning /mens kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petronella83 Skrevet 14. juni 2022 #1264 Del Skrevet 14. juni 2022 jenta1983 skrev (46 minutter siden): Har egentlig bestemt meg for å vente på at blødning /mens kommer Da håper jeg du får deg en overraskelse i stedet😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta1983 Skrevet 14. juni 2022 #1265 Del Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Fikk negativ test ved blodprøve i dag..... 💔 Så da er det bare å brette opp ærmene og stålsette seg for ny stimulering om ca en måned. 😔 Det var ett års ventetid på å sette inn en eskimo for ingenting... Føles hvertfall sånn nå og det er ekstremt vondt. Men jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at alt blir bedre i morgen. Jeg har jo testet hver dag i en uke allerede og var veldig forberedt på at dette ikke ble noe. Det er bare det at man håper helt til siste slutt. Hun på sykehuset var også tydelig på at det å teste før blodprøven er nytteløst, men man leser jo overalt om at man tester positivt på dag 9-11 dersom man faktisk er gravid, så realiteten begynner å synke inn lenge før dag 16 og blodprøve. Ønsker dere alle masse lykke til uansett hvor dere er i løpet!💪❤️ Anonymkode: 8e1d5...0bf Føler med deg ❤️❤️ kan jeg spørre hva slags egg du satte inn? er det normalt å ta blodprøve der du hører til? ❤️ Masse masse lykke til med neste stimulering ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta1983 Skrevet 14. juni 2022 #1266 Del Skrevet 14. juni 2022 Petronella83 skrev (13 minutter siden): Da håper jeg du får deg en overraskelse i stedet😍 Bare usikker på om cyclogest vil holde tilbake så lenge ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 14. juni 2022 #1267 Del Skrevet 14. juni 2022 Hey 👋🏻👋🏻 Jeg er cd5 I dag men kun på dag 3 med stimulering, så har kun tatt 2 sprøyter menopur 150 IE og skal sette tredje i dag. Men, jeg kjenner allerede press der nede. Det kjennes faktisk ut som jeg har eggløsning og jeg er ganske oppblåst 🙊 er det vanlig å kjenne SÅ tidlig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta1983 Skrevet 14. juni 2022 #1268 Del Skrevet 14. juni 2022 Tessiekd skrev (7 minutter siden): Hey 👋🏻👋🏻 Jeg er cd5 I dag men kun på dag 3 med stimulering, så har kun tatt 2 sprøyter menopur 150 IE og skal sette tredje i dag. Men, jeg kjenner allerede press der nede. Det kjennes faktisk ut som jeg har eggløsning og jeg er ganske oppblåst 🙊 er det vanlig å kjenne SÅ tidlig? Jeg brukte både bemfola og menopur sist, aldri vært uvel osv på Bemfola men menopur kjente jeg. Jeg har hatt menopur alene og for 2 år siden men reagerte ikke så bra på den, men tydelig at du gjør det og det er bra for da sier det at du begynner få folikkler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 14. juni 2022 #1269 Del Skrevet 14. juni 2022 jenta1983 skrev (9 timer siden): Jeg brukte både bemfola og menopur sist, aldri vært uvel osv på Bemfola men menopur kjente jeg. Jeg har hatt menopur alene og for 2 år siden men reagerte ikke så bra på den, men tydelig at du gjør det og det er bra for da sier det at du begynner få folikkler Okei 😁 håper det bare er bra da. Er nok bare så fryktelig redd for å bli overstimulert 🙊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta1983 Skrevet 15. juni 2022 #1270 Del Skrevet 15. juni 2022 Jeg fikk litt brunaktig utflod i dag, 13 dpo, kan det være cyclogest eller festeblødning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #1271 Del Skrevet 15. juni 2022 jenta1983 skrev (På 14.6.2022 den 9.57): Føler med deg ❤️❤️ kan jeg spørre hva slags egg du satte inn? er det normalt å ta blodprøve der du hører til? ❤️ Masse masse lykke til med neste stimulering ❤️❤️ Tusen takk! ❤️ Jeg vet ingenting om kvaliteten, jeg spurte men fikk ikke svar? Tipper det kanskje ikke var så bra..? Ellers var det 2-dagers. Ja, på Rikshospitalet blir man bedt om å ta blodprøve for å vite resultatet uansett om man har hatt tusen negative tester og fått mensen. Jeg forstår at de vil være sikre, men samtidig er det jo veldig unødvendig å drasse gjennom hele byen og opp der for å stå i milelang kø for å gjøre noe som bare føles ekstremt sårt. Så ringer de deg jo også opp igjen med resultatet senere på dagen og det er hardt å høre de si at man ikke er gravid. Man vet det, men den telefonen er vond. Hele dagen blir bare så dritt. Men det går bedre nå, jeg ser fremover mot ny stimulering og nytt forsøk. Det positive er at jeg har kommet over refusjonsgrensa så det blir ikke like dyrt å gå på apoteket. Husker at jeg sist måtte kjøpe en helt ny sprøyte for å bruke ett klikk av den.😅 Sorry alle skattebetalere, det var drøyt dyre dråper! 😬 Anonymkode: 8e1d5...0bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta1983 Skrevet 16. juni 2022 #1272 Del Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Tusen takk! ❤️ Jeg vet ingenting om kvaliteten, jeg spurte men fikk ikke svar? Tipper det kanskje ikke var så bra..? Ellers var det 2-dagers. Ja, på Rikshospitalet blir man bedt om å ta blodprøve for å vite resultatet uansett om man har hatt tusen negative tester og fått mensen. Jeg forstår at de vil være sikre, men samtidig er det jo veldig unødvendig å drasse gjennom hele byen og opp der for å stå i milelang kø for å gjøre noe som bare føles ekstremt sårt. Så ringer de deg jo også opp igjen med resultatet senere på dagen og det er hardt å høre de si at man ikke er gravid. Man vet det, men den telefonen er vond. Hele dagen blir bare så dritt. Men det går bedre nå, jeg ser fremover mot ny stimulering og nytt forsøk. Det positive er at jeg har kommet over refusjonsgrensa så det blir ikke like dyrt å gå på apoteket. Husker at jeg sist måtte kjøpe en helt ny sprøyte for å bruke ett klikk av den.😅 Sorry alle skattebetalere, det var drøyt dyre dråper! 😬 Anonymkode: 8e1d5...0bf Ja de sprøytene er svindyre jeg har brukt opp det jeg kan få av helfo ❤️ så godt at det går bedre med deg ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta1983 Skrevet 16. juni 2022 #1273 Del Skrevet 16. juni 2022 Da har jeg vært å tatt hcg prøve hos klinikken, 14dpo i dag, blødd friskt blod siden i går, men dem mente det var for tidlig med mensen da jeg har pcos og ustabile sykluser, når jeg har mensen pleier jeg å være sengeliggende og må skifte bind ofte noe som ikke er tilfelle nå. Får svar i morgen men må fortsette på cyclogest uansett utfall ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 16. juni 2022 #1274 Del Skrevet 16. juni 2022 jenta1983 skrev (1 time siden): Da har jeg vært å tatt hcg prøve hos klinikken, 14dpo i dag, blødd friskt blod siden i går, men dem mente det var for tidlig med mensen da jeg har pcos og ustabile sykluser, når jeg har mensen pleier jeg å være sengeliggende og må skifte bind ofte noe som ikke er tilfelle nå. Får svar i morgen men må fortsette på cyclogest uansett utfall ❤️ Pcos har ingenting med lutealfasen å gjøre. Pcos påvirker hvor lang tid det tar før du får eggløsning, ikke hvor mange dager det er mellom eggløsning og mens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta1983 Skrevet 16. juni 2022 #1275 Del Skrevet 16. juni 2022 Neutral90 skrev (15 minutter siden): Pcos har ingenting med lutealfasen å gjøre. Pcos påvirker hvor lang tid det tar før du får eggløsning, ikke hvor mange dager det er mellom eggløsning og mens. Jeg har aldri mensen akkurat 14 dager etter eggløsning, men får se hva prøven viser i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #1276 Del Skrevet 16. juni 2022 jenta1983 skrev (1 time siden): Ja de sprøytene er svindyre jeg har brukt opp det jeg kan få av helfo ❤️ så godt at det går bedre med deg ❤️❤️ ❤️ jenta1983 skrev (1 time siden): Da har jeg vært å tatt hcg prøve hos klinikken, 14dpo i dag, blødd friskt blod siden i går, men dem mente det var for tidlig med mensen da jeg har pcos og ustabile sykluser, når jeg har mensen pleier jeg å være sengeliggende og må skifte bind ofte noe som ikke er tilfelle nå. Får svar i morgen men må fortsette på cyclogest uansett utfall ❤️ Masse lykke til! 🤞🤞🤞 Anonymkode: 8e1d5...0bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 16. juni 2022 #1277 Del Skrevet 16. juni 2022 Da er jeg endelig ruger! 🥰 Men! Etter innsettet sa legen at embryoet ble skadet under tining og at det gikk fra 4 celler til 2 celler. Hun sa at mange ble gravide av det også, men jeg mistet nesten all optimismen jeg har hatt på de sekundene hun brukte på å fortelle det... Så nå tenker jeg at dette fryseforsøket ikke går og at det blir nytt ferskforsøk etter sommeren... Noen som har vært borti lignende? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 16. juni 2022 #1278 Del Skrevet 16. juni 2022 Frk.Pøls skrev (5 minutter siden): Da er jeg endelig ruger! 🥰 Men! Etter innsettet sa legen at embryoet ble skadet under tining og at det gikk fra 4 celler til 2 celler. Hun sa at mange ble gravide av det også, men jeg mistet nesten all optimismen jeg har hatt på de sekundene hun brukte på å fortelle det... Så nå tenker jeg at dette fryseforsøket ikke går og at det blir nytt ferskforsøk etter sommeren... Noen som har vært borti lignende? Nei, men dette er grunnen til at en fryst blasto statistisk sett oftere overlever tining. En blasto har så mange celledelinger at det er umulig å telle, så at noen celler dør er helt ok. En todagers med 4 celler er mye mer utsatt for å ikke videreutvikle seg dersom celler dør under tining, fordi den har færre celler å ta av... jeg tror det at dersom de satt inn så har de sett av embryo fortsatt utvikler seg, selv om to celler har dødd. Jeg forstår det slik at de ser om det er "bevegelse" i cellene før de setter inn lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 16. juni 2022 #1279 Del Skrevet 16. juni 2022 Neutral90 skrev (1 minutt siden): Nei, men dette er grunnen til at en fryst blasto statistisk sett oftere overlever tining. En blasto har så mange celledelinger at det er umulig å telle, så at noen celler dør er helt ok. En todagers med 4 celler er mye mer utsatt for å ikke videreutvikle seg dersom celler dør under tining, fordi den har færre celler å ta av... jeg tror det at dersom de satt inn så har de sett av embryo fortsatt utvikler seg, selv om to celler har dødd. Jeg forstår det slik at de ser om det er "bevegelse" i cellene før de setter inn lykke til. Takk! Prøver å tenke nettopp det du sier, at de hadde ikke satt det inn om de ikke trodde at det kunne overleve. Så da er det bare å vente å se. Selv om jeg merker at dette var skikkelig kjipt 😒 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pillowtalk Skrevet 16. juni 2022 #1280 Del Skrevet 16. juni 2022 Satt inn et to-dagers egg i dag (ferskt) og er endelig ruger igjen🥚👏🏼 Jeg blødde på uttaksdagen, men ingenting i går. Plutselig fikk jeg en liten blødning nå😰 Kan det være embryoet som ble frastøtt livmoren? Dette skjedde ikke forrige gang… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå