Gå til innhold

Hva betyr brukernavnet ditt?


Gjest Herligheten

Var brukernavnet ditt noe du tenkte i gjennom?   

150 stemmer

  1. 1. Var det noe som var gjennomtenkt?

    • Ja
      70
    • Nei
      45
    • Både ja og nei
      35


Anbefalte innlegg

Må være ærlig å innrømme at jeg registrerte meg i et "hastverk". Så dette brukernavnet er ikke så veldig gjennomtenkt 😅 Bryr meg heller ikke nok til å skulle endre det kun for å se bedre ut.. Det får bare være :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Herligheten
mjaus skrev (17 minutter siden):

Må være ærlig å innrømme at jeg registrerte meg i et "hastverk". Så dette brukernavnet er ikke så veldig gjennomtenkt 😅 Bryr meg heller ikke nok til å skulle endre det kun for å se bedre ut.. Det får bare være :skya:

Synes nå du har et fint brukernavn jeg da, er ikke mye grunn til å bytte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (På 10.1.2022 den 21.47):

CAPS LOCK-TASTEN HAR HEKTET SEG OPP, SÅ JEG HAR IKKE NOE VALG  

HA HA🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et brukernavn jeg fikk når jeg jobbet med en kunde på gamle jobben. Jeg liker det og det har fulgt meg lenge. Har brukt det i minst 8 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett alt for mange timer med Daidalos på NRK Super sammen med barna, og syns Flip er så søt:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nietsoj skrev (På 2.3.2022 den 2.54):

ARDEIP ED OLLABAC

Er ikke brukernavnet ditt bare Jostein baklengs? :klo: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest lurven

Skulle egentlig være lurvetufs som er den mannlige versjonen av lurvetufsa.

Men lurvetufs var opptatt så sa ble det lurven 

Lurvetufsa er fra en sang fra en kasett😲 jeg hadde som liten som het under trusestrikken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicket mitt ble valgt på samme måte som jeg velger passord. Jeg så blomsterpotta mi og dermed ble det blomsterpotte. Ulempen er at min måte å finne passord på gjør at jeg nå ikke får åpnet maccen min. Eneste mulighet til p få den åpnet er å ta den til power og fabrikkinnstille den på nytt, men da mister jeg slt jeg har lagret på den

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Balian d'Ibelin skrev (På 26.12.2021 den 21.39):

Wickham betyr hjemsted

Det er også navnet til helten i Stolthet og Fordom

 

Jeg har uansett spurt om å få bytte brukernavn, for flere dager siden. Men ingenting har skjedd enda.

Helten?🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr egentlig ingenting. Ble bare til tilfeldig. Ble blendet av solen mens jeg skulle lage meg profil og alle andre navn var opptatt, så ble laget i all hast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mitt er fra "Mio min Mio". Veverskens lille datter. Fanget av ridder Kato, og forvandlet til fugl. Som fugl fikk hun en fakkel på seg, landet på en stein. Der ble hun liggende død til Mio drepte Kato. I Katos kropp som ble til stein da han døde fant Mio en farget stein som han tok i hendene sine, og gradvis våknet Utenfor-landet til liv igjen. Millimani våknet på steinen, og da var hun ei god og blid jente. 

Det er navnet som har fascinert meg fra jeg var liten. Jeg var også veldig glad i den filmen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (39 minutter siden):

Marte sjølstad 

Nope, ikke sikkert det er fornavn og etternavn, ikke sikkert det er mine heller😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Uglems skrev (36 minutter siden):

Nope, ikke sikkert det er fornavn og etternavn, ikke sikkert det er mine heller😂

Jeg skal gjette helt til jeg finner det ut.😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...