Gå til innhold

Hva betyr brukernavnet ditt?


Gjest Herligheten

Var brukernavnet ditt noe du tenkte i gjennom?   

150 stemmer

  1. 1. Var det noe som var gjennomtenkt?

    • Ja
      70
    • Nei
      45
    • Både ja og nei
      35


Anbefalte innlegg

Jeg var sykt stor fan av Lauren Conrad og The Hills da det gikk på MTV, og da jeg skulle lage bruker her så jeg på alle sesongene på nytt igjen. Sugar&Spice er navnet på en bok Lauren Conrad har skrevet. 
 

Jeg er ikke like fangirl nå 🤣🤣 men nå er det det jeg heter her da, blir rart å endre nå og jeg tror ikke jeg hadde klart å finne på noe særlig mye bedre nå heller :skratte: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Herligheten
FunnyBoy123 skrev (5 timer siden):

Er så utrolig lite kreativ at jeg etter 15 minutter med tenkning.. rett og slett landet på "funnyboy123".🤪

Rett frem det også! Hehe.

Gladgutten79 skrev (5 timer siden):

Er stort sett glad og fornøyd og 42 år ung 😁

Kan bare håpe på at det samme vil gjelde meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herligheten
Sugar&Spice skrev (3 timer siden):

Jeg var sykt stor fan av Lauren Conrad og The Hills da det gikk på MTV, og da jeg skulle lage bruker her så jeg på alle sesongene på nytt igjen. Sugar&Spice er navnet på en bok Lauren Conrad har skrevet. 
 

Jeg er ikke like fangirl nå 🤣🤣 men nå er det det jeg heter her da, blir rart å endre nå og jeg tror ikke jeg hadde klart å finne på noe særlig mye bedre nå heller :skratte: 

Hahahaha, gøyalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (5 timer siden):

Beste norske komikere gjennom tidene :) 

Jeg er helt enig. :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herligheten
Polly Ester skrev (På 1.1.2022 den 3.33):

Jeg er helt enig. :)

 

Har ikke noe kjennskap til denne komikeren men det er vel noe som jeg angivelig burde ha sjekket ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endret det til nåværende fordi jeg ville være mest mulig anonym, i tillegg til at jeg hadde tenkt å slette meg. Derfor et anonymt nick som ikke etterlot seg særlige kjennetegn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

truserøsket skrev (3 timer siden):

Har ikke noe kjennskap til denne komikeren men det er vel noe som jeg angivelig burde ha sjekket ut!

De er en trio, det er de som var Gaus, Roms og Brumund Dal som hadde serier som "Professor Drøvel og Spektralsteinene" bl.a. 

Foreldrene til karakterene het forøvrig Mari og Halling Dal. (Enda mer artig ordspill på navn.)

Æ'kke sikkert du liker denne typen humor, men de kan være verdt å sjekke ut. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polly Ester skrev (47 minutter siden):

De er en trio, det er de som var Gaus, Roms og Brumund Dal som hadde serier som "Professor Drøvel og Spektralsteinene" bl.a. 

Foreldrene til karakterene het forøvrig Mari og Halling Dal. (Enda mer artig ordspill på navn.)

Æ'kke sikkert du liker denne typen humor, men de kan være verdt å sjekke ut. :) 

Synd at Trond ikke lever da :( hadde vært kjekt med nye brødrene dal serier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

truserøsket skrev (På 26.12.2021 den 21.27):

Er litt nysgjerrig på hva brukernavnene deres betyr for noe? Hva var det som gjorde at dere valgte å gå for de brukernavnene dere gikk for? 🤔

Jeg kan begynne: jeg valgte mitt fordi jeg hadde truserøsk når jeg lagde den så det var noe som var ferskt i minnet. 

Hvorfor har du lagt til en sluttdato på pollen? Kan ikke den bare være fast åpen til de i fremtiden som vil svare? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville være en klok dame, vil gjerne være det selv. På andre fora har jeg hett ting som «kanarifugl» og «ananas», det er i hvertfall ikke meg. Har behold Lou. Ligner litt utseendemessig. Hun er mest kjent fordi hun var elskerinnen til både Nietsche og Freud, men var forfatter, filosof og psykoanalytiker selv også. Ikke lett for kvinner å få selvstendig anerkjennelse, i hvertfall ikke for 150 år siden.

Tillegg: hadde apostrof på siste e-en, måtte be dem fjerne den for det ble så knotete å logge inn med forskjellig tastatur. 

Endret av Lou Salome
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herligheten
Anonymburker skrev (På 4.1.2022 den 21.22):

Jeg endret det til nåværende fordi jeg ville være mest mulig anonym, i tillegg til at jeg hadde tenkt å slette meg. Derfor et anonymt nick som ikke etterlot seg særlige kjennetegn.

Hørtes ut som en god ide! 

CAPS LOCK skrev (På 4.1.2022 den 22.57):

JEG SKRIVER ALLTID MED CAPS LOCK 

DET ER JO IKKE NOE I VEIEN MED DET DA, HVA ER DET SOM ER ÅRSAKEN TIL DET?

Cid skrev (På 4.1.2022 den 23.01):

Hvorfor har du lagt til en sluttdato på pollen? Kan ikke den bare være fast åpen til de i fremtiden som vil svare? :) 

Hmmm... det tenkte jeg ikke på. Skal se om jeg får gjort noe med det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herligheten
Lou Salome skrev (På 4.1.2022 den 23.19):

Ville være en klok dame, vil gjerne være det selv. På andre fora har jeg hett ting som «kanarifugl» og «ananas», det er i hvertfall ikke meg. Har behold Lou. Ligner litt utseendemessig. Hun er mest kjent fordi hun var elskerinnen til både Nietsche og Freud, men var forfatter, filosof og psykoanalytiker selv også. Ikke lett for kvinner å få selvstendig anerkjennelse, i hvertfall ikke for 150 år siden.

Tillegg: hadde apostrof på siste e-en, måtte be dem fjerne den for det ble så knotete å logge inn med forskjellig tastatur. 

Du virker som en klok dame, og sikkert greit å gjøre det sånn at du slipper å slite med innloggingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

truserøsket skrev (20 timer siden):

DET ER JO IKKE NOE I VEIEN MED DET DA, HVA ER DET SOM ER ÅRSAKEN TIL DET?

CAPS LOCK-TASTEN HAR HEKTET SEG OPP, SÅ JEG HAR IKKE NOE VALG  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herligheten
Wit skrev (13 timer siden):

Se kildebildet

Dette ølet syns jeg er veldig godt, så derfor var valget på nick enkelt 😂

Er ikke noe øldrikker men jeg må innrømme at den der så veldig god ut! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Herligheten
Det kan du lure på skrev (På 13.1.2022 den 0.40):

🤔🤔

Hehehe, fikk meg en latter nå. Synes også det er koselig å se at de aller fleste har tenkt i gjennom brukernavnene sine! Håper flere vil bidra. :) God søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

truserøsket skrev (7 timer siden):

Hehehe, fikk meg en latter nå. Synes også det er koselig å se at de aller fleste har tenkt i gjennom brukernavnene sine! Håper flere vil bidra. :) God søndag!

Veldig morro å se ja! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...