Gå til innhold

Hva betyr brukernavnet ditt?


Gjest Herligheten

Var brukernavnet ditt noe du tenkte i gjennom?   

150 stemmer

  1. 1. Var det noe som var gjennomtenkt?

    • Ja
      70
    • Nei
      45
    • Både ja og nei
      35


Anbefalte innlegg

Flere grunner: 
1. I følge et eller annet sted på nett betyr Peanut en søt person. Jeg tok det bokstavelig- jeg er sykt glad i søtt, derav også profilbildet  ^^,   
2. Peanuts (tegneserien) og Snoopy.  
3. Traff samboeren min her inne og navnet ble og skiftet litt pga hans brukernavn. 
4. Hadde et brukernavn på et annet forum som endte i «nut» og var nøtt til å ha her og :nigo: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

truserøsket skrev (På 26.12.2021 den 21.27):

Er litt nysgjerrig på hva brukernavnene deres betyr for noe? Hva var det som gjorde at dere valgte å gå for de brukernavnene dere gikk for? 🤔

Jeg kan begynne: jeg valgte mitt fordi jeg hadde truserøsk når jeg lagde den så det var noe som var ferskt i minnet. 

Jeg hadde et googlesøk som ledet meg inn hit. Jeg leste da også gjennom de trådene som var aktive. Jeg ble mildt sagt forundret over oppførselen til folk i en tråd der hvor de angrep en kvinne kvinne. Jeg måtte bare skrive i tråden og opprettet da brukeren og valgte å kalle meg Forundret. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ABM skrev (13 timer siden):

Du er tilbake jo....så koselig da! 🌹

Jo takk for det :smilyblomst: Popper innom med sånne ujevne mellomrom i dann og vann.. Kg er jo selve hotel california definisjonen, så en sjekker vel igrunnen aldri helt ut😅 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Herligheten
Peanut skrev (På 28.12.2021 den 0.46):

Flere grunner: 
1. I følge et eller annet sted på nett betyr Peanut en søt person. Jeg tok det bokstavelig- jeg er sykt glad i søtt, derav også profilbildet  ^^,   
2. Peanuts (tegneserien) og Snoopy.  
3. Traff samboeren min her inne og navnet ble og skiftet litt pga hans brukernavn. 
4. Hadde et brukernavn på et annet forum som endte i «nut» og var nøtt til å ha her og :nigo: 

Wow, det var en ganske spennende sammensetning av årsaker! 

Forundret.. skrev (På 28.12.2021 den 0.54):

Jeg hadde et googlesøk som ledet meg inn hit. Jeg leste da også gjennom de trådene som var aktive. Jeg ble mildt sagt forundret over oppførselen til folk i en tråd der hvor de angrep en kvinne kvinne. Jeg måtte bare skrive i tråden og opprettet da brukeren og valgte å kalle meg Forundret. 

Ganske interessant at du tilfeldigvis havnet her inne (sånn som mange egentlig gjør ved kjappe google-søk!) og så ender opp med å skrive over 6000 innlegg - here to stay! 😁

SlemUlv skrev (På 28.12.2021 den 16.55):

Nicket mitt er en referanse til Doctor who, som er en av favoritt seriene mine. 

Kult! 

Huldretusse skrev (21 timer siden):

Det er fra Ronja Røverdatter. De bor under bakken ☺️

Elsker Ronja Røverdatter, tok ikke referansen før jeg så innlegget ditt faktisk! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldretusse
truserøsket skrev (21 minutter siden):

 

Elsker Ronja Røverdatter, tok ikke referansen før jeg så innlegget ditt faktisk! :ler2:

Jeg også 😁 eller alt av Astrid Lindgren egentlig ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herligheten

 

Huldretusse skrev (4 minutter siden):
  • Jeg også 😁 eller alt av Astrid Lindgren egentlig ☺️

Forlokkende med herlig nostalgi, skulle gitt deg 10 kvalitetspoeng om det var mulig! :kristin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen

Var en spøk fra samboer angående en kylling og kvakking en gang som jeg ikke husker helt 😂 Men synes det var litt morsomt så da ble det Kvakkekyllingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke gjennomtenkt i det hele tatt fant ut jeg måtte endre litt fort da noen jeg kjente sa de skulle inn på Kg og med forrige nick var jeg lett igjenkjennelig.. knis. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldretusse
truserøsket skrev (33 minutter siden):

 

Forlokkende med herlig nostalgi, skulle gitt deg 10 kvalitetspoeng om det var mulig! :kristin:

☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

truserøsket skrev (5 timer siden):

 

Ganske interessant at du tilfeldigvis havnet her inne (sånn som mange egentlig gjør ved kjappe google-søk!) og så ender opp med å skrive over 6000 innlegg - here to stay! 😁

 

Det begynner å bli noen år siden da 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Herligheten
Kvakkekyllingen skrev (8 timer siden):

Var en spøk fra samboer angående en kylling og kvakking en gang som jeg ikke husker helt 😂 Men synes det var litt morsomt så da ble det Kvakkekyllingen. 

Hahaha, skulle vært fint å vite den fulle konteksten! 😆

GrønnNellik68 skrev (8 timer siden):

Nei ikke gjennomtenkt i det hele tatt fant ut jeg måtte endre litt fort da noen jeg kjente sa de skulle inn på Kg og med forrige nick var jeg lett igjenkjennelig.. knis. 

Fort gjort! 

Forundret.. skrev (3 timer siden):

Det begynner å bli noen år siden da 😁

Godt å se at det ser ut som du trives da! Forhåpentligvis blir du mye lengre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har byttet brukernavn noen ganger siden jeg var ny, har hatt et par navn fra KLM-universet (Anna Kronisme f.eks), men byttet tilbake til Polly Ester siden det er et artig (syns jeg) navn utledet fra polyester. Liker navn som lages ut fra vanlige ord. 

(Husker ikke om jeg har brukt det her, men syns også Ulla Norakk er artig)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herligheten
Polly Ester skrev (Akkurat nå):

Jeg har byttet brukernavn noen ganger siden jeg var ny, har hatt et par navn fra KLM-universet (Anna Kronisme f.eks), men byttet tilbake til Polly Ester siden det er et artig (syns jeg) navn utledet fra polyester. Liker navn som lages ut fra vanlige ord. 

(Husker ikke om jeg har brukt det her, men syns også Ulla Norakk er artig)

Husker du hvorfor du ville bytte brukernavn? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kvakkekyllingen
truserøsket skrev (5 timer siden):

Hahaha, skulle vært fint å vite den fulle konteksten! 😆

Fort gjort! 

Godt å se at det ser ut som du trives da! Forhåpentligvis blir du mye lengre! 

Samboer husket det 😄 Jeg fant ut at et hvitt  klesplagg hadde blitt gult under vaskeprosessen og jeg sa til ham at nå ser jeg vel ut som en kylling, "kvakk kvakk". Han begynte å le og si at kyllinger sier "Pip" 🐥🐤

Ikke min kylling. Den sier kvakk! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

truserøsket skrev (8 timer siden):

Husker du hvorfor du ville bytte brukernavn? :laugh:

Tror det hadde noe med at jeg bare syns andre brukernavn var artigere eller noe sånt. :) 
Men, så ble det Polly Ester og det har jeg vel hatt i 3-4-5-6 år eller noe sånt nå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (3 timer siden):

Samboer husket det 😄 Jeg fant ut at et hvitt  klesplagg hadde blitt gult under vaskeprosessen og jeg sa til ham at nå ser jeg vel ut som en kylling, "kvakk kvakk". Han begynte å le og si at kyllinger sier "Pip" 🐥🐤

Ikke min kylling. Den sier kvakk! 😄

😀😀😀😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polly Ester skrev (8 timer siden):

Jeg har byttet brukernavn noen ganger siden jeg var ny, har hatt et par navn fra KLM-universet (Anna Kronisme f.eks), men byttet tilbake til Polly Ester siden det er et artig (syns jeg) navn utledet fra polyester. Liker navn som lages ut fra vanlige ord. 

(Husker ikke om jeg har brukt det her, men syns også Ulla Norakk er artig)

 Alle de navnene der er kjempemorsomme inkludert Polly Ester 😀

Er du KLM fan? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...