Gå til innhold

Hva betyr brukernavnet ditt?


Gjest Herligheten

Var brukernavnet ditt noe du tenkte i gjennom?   

150 stemmer

  1. 1. Var det noe som var gjennomtenkt?

    • Ja
      70
    • Nei
      45
    • Både ja og nei
      35


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Herligheten
Daryl Dixon skrev (3 minutter siden):

Så på walking dead når jeg lagde profil, og bare tok navnet på en karakter der i fra. 

Hang med på den serien i mange år, likte også Daryl Dixon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Skreppa med leppa" så jeg på en T-skjorte en gang.. Fengende nok til at jeg beskjedent dro det med meg inn hit :jepp:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et harry kodeord for gull og sølv. Var en gimmik rundt finanskrisen i 2009 å spare i 'realverdier'. Folk handlet små gullbarer på størrelse med lillefingerneglen din osv mens de venta på at dollaren, krona og finansystemene skulle kollapse.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt spiller på en gammel sang jeg er vokst opp med som pappa brukte spille masse. Teksten er i grunnen litt rar om en mann som har bodd i 24 år ved siden av en kvinne han ikke aner noe om. Og derfor ikke ser den som bryr seg om en.

Jeg føler meg ofte som den alle mener noe om uten å kjenne meg, gir meg verdier jeg ikke har og egenskaper jeg ikke mestrer. Samtidig er jeg bare hun som bor i omtrent der alle andre bor.

Og samtidig passer refrenget til der jeg har vært i høst, jeg har heller ikke visst hvorfor jeg ville dra og hvor jeg skulle. Jeg har for all del visst hvorfor, men jeg har ikke ville tenke på det. Til syvende og sist er det jeg som har bodd ved siden av meg selv.

Jeg vet, pretensiøst dypt ;) 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

truserøsket skrev (7 timer siden):

Skjønte ikke den der heller jeg, kontekst? 😆

Det er en rapper (21 Savage) som blir intervjuet, intervjueren spør om korset han har tatovert i pannen så svarer rapperen "it's a/issa knife". Syntes bare det var morsomt måten han sa det på, så det har festet seg og var det første jeg kom på når jeg skulle lage bruker. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom egentlig temmelig spontant. Jeg hadde nettopp sett en morsom og satirisk Game of Thrones-omtale, hvor Ser Jorah Mormont ble omtalt som «Lord Friendzone».

Friendzone.jpeg.4dca5fc61bde453c7edb90f65b9c8b20.jpeg

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herligheten
AliceNextDoor skrev (9 timer siden):

Mitt spiller på en gammel sang jeg er vokst opp med som pappa brukte spille masse. Teksten er i grunnen litt rar om en mann som har bodd i 24 år ved siden av en kvinne han ikke aner noe om. Og derfor ikke ser den som bryr seg om en.

Jeg føler meg ofte som den alle mener noe om uten å kjenne meg, gir meg verdier jeg ikke har og egenskaper jeg ikke mestrer. Samtidig er jeg bare hun som bor i omtrent der alle andre bor.

Og samtidig passer refrenget til der jeg har vært i høst, jeg har heller ikke visst hvorfor jeg ville dra og hvor jeg skulle. Jeg har for all del visst hvorfor, men jeg har ikke ville tenke på det. Til syvende og sist er det jeg som har bodd ved siden av meg selv.

Jeg vet, pretensiøst dypt ;) 

Jeg vet ossen sang du mener, mamma pleide å spille av den når jeg var liten hun også! 

IssaKnife skrev (5 timer siden):

Det er en rapper (21 Savage) som blir intervjuet, intervjueren spør om korset han har tatovert i pannen så svarer rapperen "it's a/issa knife". Syntes bare det var morsomt måten han sa det på, så det har festet seg og var det første jeg kom på når jeg skulle lage bruker. 

Hahahaha, skal se videoen en gang til nå som jeg har kontekst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten fantasi som jeg har tok jeg bare dette navnet. Mannen sier at hun ligner på meg, så da ble det dét. Er litt enig selv også😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herligheten
Kate Upton skrev (3 minutter siden):

Liten fantasi som jeg har tok jeg bare dette navnet. Mannen sier at hun ligner på meg, så da ble det dét. Er litt enig selv også😂

Ikke verst å ligne på Kate Upton, mannen din er en keeper! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

truserøsket skrev (2 minutter siden):

Ikke verst å ligne på Kate Upton, mannen din er en keeper! 

Ja, det er han, det bør han jo mene om meg også tydeligvis😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alterego666

Dette er et fristed hvor jeg kan spille ut helt andre sider av meg enn jeg vanligvis gjør. Alter Ego -> Et alternativt jeg. Det er ikke nødvendigvis mine beste sider, derav suffikset 666. 
Alt er meg, men det jeg viser her er blåst ut av proporsjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg satt og skulle finne på et brukernavn her inne, kom jeg ikke på noe med en gang. Så jeg spurte meg selv litt oppgitt:

- men hva vil du ha da???

Svaret kom straks:

- en million! (i penger)

Da ble det MILLION i brukernavn. Etter at det ble bestemt, googlet jeg ordet "million", og fikk opp bilder av den parfymeflasken som heter Million. Bestemte meg for at det får bli mitt avatarbilde, selv om jeg aldri har kjent på den parfymen en gang.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde akkurat lest en bok som heter "De hemmelige barna" da jeg laget profilen min her. Navnet til en av karakterene ble inspirasjon til mitt brukernavn. Hun het Serafina MacDonald.

Endret av Sera D
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...