AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #221 Del Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Enig. Tror at bygdefolk hadde blitt motivert av å se det som du skisserer. At det finnes så mye mer utenfor Skandinavias grenser. Det er sunt å utvide horisonten. Få mer kunnskap om samfunnet og verden. Istedet fortsatte hun forholdet med en som åpenlyst flørtet med eksen, som kritiserte henne da hun måtte jobbe overtid i ny jobb, kjefter og er aggressiv. Ikke drømmefyren akkurat. Hadde han vært det så hadde hun heller ikke vært utro. Hun hadde hatt godt av å finne ut at det er såååå mye mer der ute enn bygda, jobben og de samme vennene. Så kunne hun heller flyttet tilbake etter tusen erfaringer rikere. Det neste skritt er kanskje at hun blir ung alenemor. Anonymkode: a71f5...bb5 Dette er det mest idiotiske og navnebeskuende jeg har lest på lenge. Tror du virkelig at alle fra bygda er en homogen masse som trenger å «motiveres» for komme seg vekk derfra? Anonymkode: a879e...199 35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterpotta Skrevet 7. februar 2022 #222 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ine mener du vel? Anonymkode: 33936...11f Ja, Ine var det 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #223 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dette er det mest idiotiske og navnebeskuende jeg har lest på lenge. Tror du virkelig at alle fra bygda er en homogen masse som trenger å «motiveres» for komme seg vekk derfra? Anonymkode: a879e...199 Veldig mange hadde hatt godt av å komme seg ut fra nærområdet sitt for en periode. Mange som angrer på at de satset alt på ungdomskjæresten sin og fikk barn tidlig. Det gjelder også de som vokser opp i byer. Det er tydelig at det er den veien Hege kommer til å sikte seg mot. Mange varselstegn i deres forhold som jeg nevnte i det innlegget du siterte. Ikke bra for barn å vokse opp med foreldre som er så umodne. Det er få som angrer på at de opplevde verden og studentlivet før de slo seg til ro. Men mange angrer på at de ikke ventet noen år før de fikk barn med noen de hadde et stabilt forhold med. Uten masse sjalusi, konflikter, styr med ekser osv. Anonymkode: a71f5...bb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #224 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Veldig mange hadde hatt godt av å komme seg ut fra nærområdet sitt for en periode. Mange som angrer på at de satset alt på ungdomskjæresten sin og fikk barn tidlig. Det gjelder også de som vokser opp i byer. Det er tydelig at det er den veien Hege kommer til å sikte seg mot. Mange varselstegn i deres forhold som jeg nevnte i det innlegget du siterte. Ikke bra for barn å vokse opp med foreldre som er så umodne. Det er få som angrer på at de opplevde verden og studentlivet før de slo seg til ro. Men mange angrer på at de ikke ventet noen år før de fikk barn med noen de hadde et stabilt forhold med. Uten masse sjalusi, konflikter, styr med ekser osv. Anonymkode: a71f5...bb5 Du skriver som de har unger allerede, serien slutter med at de blir sammen igjen, vi vet ikke om de er sammen etter ett år, slutten er åpen sånn sett… Du antar en slutt som ikke finnes. Serien viser at hun ikke er en person som ønsker å reise og at det var et valg hun tok uavhengig av GT, fordi det på det tidspunktet var slutt. Poenget er jo å vise at Ine ønsket å reise, Hege ønsket å bli. At vi er forskjellige og at det er greit. At du har masse fordommer får du ta på din egen kappe. Anonymkode: 55a29...08d 19 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #225 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du skriver som de har unger allerede, serien slutter med at de blir sammen igjen, vi vet ikke om de er sammen etter ett år, slutten er åpen sånn sett… Du antar en slutt som ikke finnes. Serien viser at hun ikke er en person som ønsker å reise og at det var et valg hun tok uavhengig av GT, fordi det på det tidspunktet var slutt. Poenget er jo å vise at Ine ønsket å reise, Hege ønsket å bli. At vi er forskjellige og at det er greit. At du har masse fordommer får du ta på din egen kappe. Anonymkode: 55a29...08d Alle besitter en eller annen form for fordom. Til og med du 😉 Anonymkode: a71f5...bb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #226 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Alle besitter en eller annen form for fordom. Til og med du 😉 Anonymkode: a71f5...bb5 Så fordi alle besitter det, så skal man ikke si noe? Å dømme alle som blir boende på hjemplassen sin er fortsatt en veldig spesiell fordom å ha. Anonymkode: 55a29...08d 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #227 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så fordi alle besitter det, så skal man ikke si noe? Å dømme alle som blir boende på hjemplassen sin er fortsatt en veldig spesiell fordom å ha. Anonymkode: 55a29...08d Dersom du ønsker å korrigere mine fordommer så kan du jo gjøre det ved å si hvorfor jeg tar feil. Ikke bare påpeke at jeg har fordommer. Anonymkode: a71f5...bb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 7. februar 2022 #228 Del Skrevet 7. februar 2022 Sitter igjen med en litt ekkel følelse etter slutten. GT hadde all grunn til å være sint og såret etter Hege kysset han på jobben, men det sinnet til GT.. Ubehagelig. Dro etter armen, rev bordet over ende. Det var veldig voldsomt. Rødt flagg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #229 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Dersom du ønsker å korrigere mine fordommer så kan du jo gjøre det ved å si hvorfor jeg tar feil. Ikke bare påpeke at jeg har fordommer. Anonymkode: a71f5...bb5 Du dømmer alle mennesker som blir boende på hjemstedet sitt.. Hvis ikke du ser feilen med det, så vil ikke noe jeg sier gjøre en forskjell. Anonymkode: 55a29...08d 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #230 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du dømmer alle mennesker som blir boende på hjemstedet sitt.. Hvis ikke du ser feilen med det, så vil ikke noe jeg sier gjøre en forskjell. Anonymkode: 55a29...08d Jeg dømmer ALLE? Jobb med leseforståelse din. Jeg skrev Veldig mange hadde hatt godt av å komme seg ut fra nærområdet sitt for en periode. Mange som angrer på at de satset alt på ungdomskjæresten sin og fikk barn tidlig. Anonymkode: a71f5...bb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetta Skrevet 7. februar 2022 #231 Del Skrevet 7. februar 2022 Nydelig slutt. At Hege og GT fant sammen igjen At GT tok av seg capsen da han viste tatoveringen At Nilsen kom på besøk til Hege og brukte det han hadde lært når han selv slet, for en god venn At de (nesten?) ordrett gjenga dialogen til Hege på Pink My Ride da jenta kom og søkte jobb At de viste at drømmer ikke trenger å være så store Dette og mere til gjør at dette er en av de bedre seriene som er laget. 11 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #232 Del Skrevet 7. februar 2022 Syns at de kom seg greit i mål på slutten etter en litt skuffende sesong. Ikke Skam-nivå på slutten, men greit nok. Flere enn meg som følte at de lot døra stå litt på gløtt mellom Ine og GT i den siste scena da han ser etter henne på bussen? Anonymkode: ce747...dd8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #233 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Syns at de kom seg greit i mål på slutten etter en litt skuffende sesong. Ikke Skam-nivå på slutten, men greit nok. Flere enn meg som følte at de lot døra stå litt på gløtt mellom Ine og GT i den siste scena da han ser etter henne på bussen? Anonymkode: ce747...dd8 Synes siste episode på Skam var temmelig lik Rådebank. Happy ending på begge to. Likte begge seriene godt, å jeg er tilhenger av happy ending 😊 Anonymkode: c7be4...393 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #234 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Syns at de kom seg greit i mål på slutten etter en litt skuffende sesong. Ikke Skam-nivå på slutten, men greit nok. Flere enn meg som følte at de lot døra stå litt på gløtt mellom Ine og GT i den siste scena da han ser etter henne på bussen? Anonymkode: ce747...dd8 Følte at det bare var farvel. De visste begge at det aldri blir de. Ine forlater, om enn noe motvillig, i håp om å finne det hun trodde hun kom til å finne da hun kom tilbake fra backpacking. Anonymkode: 89760...e76 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #235 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 4.2.2022 den 13.00): Hun var ganske egoistisk og ikke særlig støttende i tiden etter Sivers død. Der syntes jeg hun oppførte seg helt feil. Man går vel i begravelsen til vennen sin? Eller i det minste viser faren såpass respekt at hun sier fra at hun ikke kommer? Anonymkode: 6197c...825 Regner med du ikke har opplevd selvmord i nær krets? Da min bestevenn tok livet sitt opplevde jeg et intenst sinne. Var nok blandet med mange forskjellige følelser, men en god stund var sinne den sterkeste av dem. Det er veldig vanlig ved selvmord. Jeg synes slutten var fin. Anonymkode: d92c7...3bb 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #236 Del Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 7.2.2022 den 9.01): Veldig mange hadde hatt godt av å komme seg ut fra nærområdet sitt for en periode. Mange som angrer på at de satset alt på ungdomskjæresten sin og fikk barn tidlig. Det gjelder også de som vokser opp i byer. Det er tydelig at det er den veien Hege kommer til å sikte seg mot. Mange varselstegn i deres forhold som jeg nevnte i det innlegget du siterte. Ikke bra for barn å vokse opp med foreldre som er så umodne. Det er få som angrer på at de opplevde verden og studentlivet før de slo seg til ro. Men mange angrer på at de ikke ventet noen år før de fikk barn med noen de hadde et stabilt forhold med. Uten masse sjalusi, konflikter, styr med ekser osv. Anonymkode: a71f5...bb5 Du feiler totalt i å forstå at det å være ambisiøs i arbeidslivet, farte verden rundt og oppleve masse greier ikke er drømmen til alle, eller kanskje til og med de fleste. Det betyr ikke at disse menneskene selv er misfornøyde eller at de angrer på livet de valgte. Det er heller de med ditt syn som syns synd på Hege-ene, fordi du anser de som mislykket. «De kunne jo blitt noe mer». Serien viser at det er ok å være fornøyd med en vanlig jobb, bo på et vanlig sted og ha venner som man gjør helt vanlige ting sammen med. Og det syns jeg at er helt topp, og en deilig kontrast til samfunnet ellers. Anonymkode: a879e...199 14 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Maria Skrevet 9. februar 2022 #237 Del Skrevet 9. februar 2022 (endret) NiceOrNothing skrev (På 6.2.2022 den 11.08): Det er jo bare rollefigurer , så jeg er ikke team noe som helst 😄 jg har et par diagnoser så jg lever meg skikkelig inn i alt jg ser på tv eller film enten hater jg folka (karakterne altså) eller så blir jg skikkelig glad i dem - for rådebank var det definitivt det siste. Hele serien er bare så fin og nydelig og da blir jg totalt engasjert Når det gjelder Ine vs Hege er jg enig med deg, hun var litt " på " og kanskje ville prøve å vinne han tilbake, men syns ikke hu kryssa grensa. Når det gjelder parfymen er jg enig med Hege, det var nok bare dum unnskyldning for å skrive noen meldinger , men kaffen opplevde jg bare som at hu var oppriktig lei seg for sivert sin bortgang og at hun så at gt hadde det vondt og ville prøve gjøre det bedre for han. Som en god venn liksom. Kan hende jg tar feil da, men var sånn jg tolka den situasjonen der Endret 9. februar 2022 av Sofie Maria 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #238 Del Skrevet 9. februar 2022 Sofie Maria skrev (11 timer siden): jg har et par diagnoser så jg lever meg skikkelig inn i alt jg ser på tv eller film enten hater jg folka (karakterne altså) eller så blir jg skikkelig glad i dem - for rådebank var det definitivt det siste. Hele serien er bare så fin og nydelig og da blir jg totalt engasjert Når det gjelder Ine vs Hege er jg enig med deg, hun var litt " på " og kanskje ville prøve å vinne han tilbake, men syns ikke hu kryssa grensa. Når det gjelder parfymen er jg enig med Hege, det var nok bare dum unnskyldning for å skrive noen meldinger , men kaffen opplevde jg bare som at hu var oppriktig lei seg for sivert sin bortgang og at hun så at gt hadde det vondt og ville prøve gjøre det bedre for han. Som en god venn liksom. Kan hende jg tar feil da, men var sånn jg tolka den situasjonen der Hun prøvde nok å snike seg inn i livet til GT igjen ved å være ekstra omtenksom denne dagen. Kjenner til hvordan damer er🤫 Anonymkode: 9f752...106 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Maria Skrevet 10. februar 2022 #239 Del Skrevet 10. februar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 9.2.2022 den 14.25): Hun prøvde nok å snike seg inn i livet til GT igjen ved å være ekstra omtenksom denne dagen. Kjenner til hvordan damer er🤫 Anonymkode: 9f752...106 hehe du mener det ja vi kan vel være litt utspekulerte hvis vi vil Endret 10. februar 2022 av Sofie Maria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #240 Del Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 7.2.2022 den 9.01): Veldig mange hadde hatt godt av å komme seg ut fra nærområdet sitt for en periode. Mange som angrer på at de satset alt på ungdomskjæresten sin og fikk barn tidlig. Det gjelder også de som vokser opp i byer. Det er tydelig at det er den veien Hege kommer til å sikte seg mot. Mange varselstegn i deres forhold som jeg nevnte i det innlegget du siterte. Ikke bra for barn å vokse opp med foreldre som er så umodne. Det er få som angrer på at de opplevde verden og studentlivet før de slo seg til ro. Men mange angrer på at de ikke ventet noen år før de fikk barn med noen de hadde et stabilt forhold med. Uten masse sjalusi, konflikter, styr med ekser osv. Anonymkode: a71f5...bb5 Gt og Hege er ikke ungdomskjærester. De er voksene begge to, unge voksene😊 Anonymkode: 2724b...6e3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå