AprilLudgate Skrevet 21. desember 2021 #121 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det er helt greit, jeg forventer ikke at jeg passer for alle kvinner, på lik linje med at alle kvinner heller ikke passer for meg. Ja, man kan ha tydelige muskler, noe jeg har hatt, men det er nå vanskeligere når treningsstudioene har vært nedstengt. Heldigvis begynt å trene igjen nå, så håper man at de ikke blir koronastengt en gang til. For øvrig handlet det ikke om tydelige muskler eller ei, men om man er normalvektig eller overvektig. Du kan fint være helt normalvektig selv om du ikke har tydelig definerte muskler eller er spesielt trent i forstand av muskulær styrke og volum. Og jeg ser da helst etter kvinner som er normalvektige. Anonymkode: dde37...a66 Det er jo helt innafor det. Men det jeg tror endel ekstremfettfobiske glemmer er at også veltrente kjekke menn like gjerne kan tiltrekkes av kvinnen du ikke finner «bra nok». Så.....det forklarer jo noe av grunnen til at dere er single kanskje? 🤷♀️ Det virker for meg som om alle de «ikke bra nok» folka for andre av begge kjønn får seg mer enn nok sex/forhold, mens dere sitter single og klager på utvalget. Forøvrig - ja, de tjukka kan slanke seg av hensyn til andre. Og du kunne da lett trent hjemme. Mannen min har ikke mistet en millimeter bicepsomkrets under korona fordi han trener hver dag hjemme. Så om du skal oppnå kravene til de som ønsker store biceps er det da verdens dårligste unnskyldning at treningssentre er stengt. (Nei, jeg mener ikke du skal trene hjemme og se ut på en spesifikk måte, jeg bare sier: hva med å fokusere kravene på seg selv istedetfor andre som ikke engang er interessert i deg). 4
AprilLudgate Skrevet 21. desember 2021 #122 Skrevet 21. desember 2021 Mysticgirl skrev (12 minutter siden): Jo, det er flere menn som er overvektige enn det er kvinner Google det om du ikke tror på det. Bare 25 % av voksne menn er normalvektige, mens det for kvinner er 40% som er normalvektige. Jeg ville bare gjenta denne, jeg. La oss bare gjenta den i alle kvinneshamende tråder så er vi ferdige med DEN diskusjonen. 1
Gjest Størst Skrevet 21. desember 2021 #123 Skrevet 21. desember 2021 (endret) Mysticgirl skrev (På 21.12.2021 den 9.52): Jo, det er flere menn som er overvektige enn det er kvinner Google det om du ikke tror på det. Bare 25 % av voksne menn er normalvektige, mens det for kvinner er 40% som er normalvektige. Nå er det jo to helt forskjellige standarded for hva som regnes som normalvektig. Menn med pondus, selv om den er veldig beskjeden regnes som overvektige. Endret 11. januar 2022 av Størst
Gjest Mysticgirl Skrevet 21. desember 2021 #124 Skrevet 21. desember 2021 Størst skrev (1 minutt siden): Nå er det jo to helt forskjellige standarded for hva som regnes som normalvektig. Menn med pondus, selv om den er veldig beskjeden regnes som overvektige. Kvinner som rett og slett er chunkstere regnes som normalvektige. Det jeg ser kalles normalvektig for kvinner, er ikke det jeg kaller slankt eller pent. Flertallet av kvinner innenfor normalvekt standarden har en fysikk jeg forbinder med latskap og fråtsing. Det som kalles normalvektig for menn er å være slank, rett og slett. Så det er to helt forskjellige standarder Haha, typisk eksempel på at menn ser på seg selv som mindre enn de er og at de tror kvinner er større enn de er. Du trenger briller, gutt 😂
Eloise12345 Skrevet 21. desember 2021 #125 Skrevet 21. desember 2021 (endret) On 12/19/2021 at 10:09 PM, AnonymBruker said: Jeg har datet litt av og på siste par årene. Mange vakre og hyggelige damer, men såååå mange med overvekt. Det kommer ikke alltid frem på bilder de legger ut heller. Jeg skjønner at samfunnet er i endring men jeg klarer ikke å tenne på fedme. Man trenger overhodet ikke å være tynn, men kvinne med normal vekt er jo nesten en sjeldenhet på damer over 30 år. Jeg ser det samme på jobben. Jeg føler meg overfladisk som ikke "liker" fedme, men klarer ikke å snu den tankegangen. Anonymkode: c2a24...c65 Beklager, men synes det sier mye om hvor utseendefokusert du er som må lage en tråd om dette. Endret 21. desember 2021 av Eloise12345 2
Gjest sukkerspinndilla Skrevet 21. desember 2021 #126 Skrevet 21. desember 2021 Overvektige menn overalt
Chantielle Skrevet 21. desember 2021 #127 Skrevet 21. desember 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt,latterliggjøring,nedsettende innhold,avsporinger,samt svar til dette. Chantielle mod.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #128 Skrevet 21. desember 2021 Fløff skrev (3 timer siden): Det er jo helt innafor det. Men det jeg tror endel ekstremfettfobiske glemmer er at også veltrente kjekke menn like gjerne kan tiltrekkes av kvinnen du ikke finner «bra nok». Så.....det forklarer jo noe av grunnen til at dere er single kanskje? 🤷♀️ Det virker for meg som om alle de «ikke bra nok» folka for andre av begge kjønn får seg mer enn nok sex/forhold, mens dere sitter single og klager på utvalget. Forøvrig - ja, de tjukka kan slanke seg av hensyn til andre. Og du kunne da lett trent hjemme. Mannen min har ikke mistet en millimeter bicepsomkrets under korona fordi han trener hver dag hjemme. Så om du skal oppnå kravene til de som ønsker store biceps er det da verdens dårligste unnskyldning at treningssentre er stengt. (Nei, jeg mener ikke du skal trene hjemme og se ut på en spesifikk måte, jeg bare sier: hva med å fokusere kravene på seg selv istedetfor andre som ikke engang er interessert i deg). Det var da voldsomt så personfokusert denne tråden skulle bli da? Selvsagt kan det være noen veltrente menn som liker overvektige kvinner og motsatt, det er vel ingen som har sagt noe på det i denne tråden? Nei, det forklarer ikke grunnen. For min del handler det om et samlivsbrudd tidligere år som jeg heller foretrekker å bruke litt tid på å komme helt over før jeg er helt klar for nye nytt Man kan trene hjemme hvis man har plass til det, og hadde jeg hatt et ekstra rom hadde jeg lett satt opp et ministudio. Og sorry, du får ikke samme effekten av TRX tau osv. sammenlignet med skikkelige vekter, ikke hvis man skal trene styrke på et visst nivå. Men det har jeg ikke så mye plass til nå. For øvrig har jeg ikke forsøkt å oppfylle noen krav til store biceps egentlig, du vet at det er flere måter å være veldig veltrent på? Tråden handler da også om normalvekt, du kan faktisk være helt utrent og fortsatt normalvektig så lenge du spiser riktig. Det er det tråden handler om, ikke om man har synlige muskler eller ikke. Det siste utsagnet virker mer som et uttrykk for at jeg traff en litt ømtålig nerve kanskje? Jeg stiller utmerket krav til meg selv i forbindelse med å ha en slank kropp, og det er en del enn mange andre stiller til seg selv i dagens samfunn for å si det sånn. Anonymkode: dde37...a66
Wade Skrevet 21. desember 2021 #129 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Veldig synd det har blitt sånn. når jeg vokste opp var det mye mindre sosialt akseptert og være overvektig. Mens nå om dagen så har det blitt positivt og ikke ta vare på kroppene sine, derav mange flere overvektige. Og gud forby om du sier imot da er det hets osv.. Anonymkode: 1278e...7c2 Ja, at folk ikke ser faren med kroppspositivitet tatt til det ekstreme er sjukt. AnonymBruker skrev (21 timer siden): 8/10 voksne i Norge er overvektige. Men det gjelder altså begge kjønn. Så en slank mann er like sjeldent som en slank kvinne. Anonymkode: 148fe...83e "Bare" 7/10.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå