Gå til innhold

Overvektige kvinner overalt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Overvektige kvinner overalt? Send dem til meg, du. 

Anonymkode: 718bd...49b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er det å være en som blir provosert av fedme? Jeg vil ikke være en sånn person, men jeg forstår det heller ikke. Jeg blir irritert hvis folk ikke bruker blinklys, hvis det er gratispassasjerer på en gruppeoppgave etc., men kg tyter av fedmeforakt. Det er helt utrolig.

Anonymkode: 2248b...3da

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har datet litt av og på siste par årene. Mange vakre og hyggelige damer, men såååå mange med overvekt. Det kommer ikke alltid frem på bilder de legger ut heller. Jeg skjønner at samfunnet er i endring men jeg klarer ikke å tenne på fedme. Man trenger overhodet ikke å være tynn, men kvinne med normal vekt er jo nesten en sjeldenhet på damer over 30 år. Jeg ser det samme på jobben.

Jeg føler meg overfladisk som ikke "liker" fedme, men klarer ikke å snu den tankegangen. 

Anonymkode: c2a24...c65

Så herlig!! Jeg elsker småfeite kvinner!! 🤩

Skrevet

Ts. Det er jo mange vakre og bra damer som er overvektige. Jeg finner de ikke dumme eller frastøtende som noen påstår at jeg gjør, men jeg klarer ikke å tenne på dem seksuelt. 

• Liker 2
Skrevet

Skjønner hva du mener. Ser feite menn og damer uansett hvor man går. Forstår ikke hvordan de klarer å forfalle slik. Jeg tenner heller ikke på feite menn . Har aldri gjort det og kommer aldri til å gjøre det. 

Anonymkode: 28780...79c

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Stygge menn overalt! Det fikk meg til å heller prioritere deilig og god mat hjemme alene hver helg enn å gå ut å sjekke når menn i Norge uansett er noen av de styggeste i verden 

Anonymkode: 16d98...090

Så tydelig at du følte deg truffet av ts..

Anonymkode: 2540c...29f

• Liker 6
Skrevet (endret)

I lunsjen på jobb kjøper jeg bare sunn mat og en kopp kaffe og tar et glass vann, får ofte kommentarer på hvorfor jeg bare kjøper sånn mat og at jeg er «småspist», mens de kjøper brus, sjokolade og ofte pizza i kantina hver dag og har litt ekstra polstring mens jeg er slank. Tror ikke de skjønner at jeg også har lyst på brus og sjokolade men rører det ikke utenfor helgen, er jo sånn jeg holder meg sunn og slank. Jeg er og 10 år eldre enn noen av disse kvinnene som er i midten av tyveårene og forbrenningen er noe lavere enn da jeg var på deres alder. Hvis de fortsetter sånn når de er på min alder vil de bli veldig store etterhvert, men de bryr seg ikke. Men bruker mye tid på sminke og hår 😅

Anonymkode: 598cb...cff

Delryddet, slettet sitering av regelbrudd.
Chantielle mod.

Endret av Chantielle
  • Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg føler at fokuset til kvinner har gått fra å ta vare på kroppen til å ha en perfekt sminka ansikt, og jeg tror at internet/sosiale medier har mye av skylden. Er kvinne selv og føler at ting var ganske annerledes tidligere. På 90 tallet kunne så og si "ingen" sminke seg men de fleste var normalvektige. 

Anonymkode: aba9f...a16

Jeg synes det er bedre å se inn i øynene på et perfekt sminket ansikt når en ligger å knuller på en dame kontra at hun må være slank. 

Anonymkode: 7ca67...f59

• Liker 2
Skrevet

Ja, det er mange med fedme, både kvinner og menn. Selv ligger jeg og vipper nederst på fedmeskalaen og ser veldig mange som er mye større en meg …

I alt dette coronastyret er fedme en underliggende sykdom så det er jo skummelt på mange måter …

Anonymkode: 0ee42...2b6

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg har datet litt av og på siste par årene. Mange vakre og hyggelige damer, men såååå mange med overvekt. Det kommer ikke alltid frem på bilder de legger ut heller. Jeg skjønner at samfunnet er i endring men jeg klarer ikke å tenne på fedme. Man trenger overhodet ikke å være tynn, men kvinne med normal vekt er jo nesten en sjeldenhet på damer over 30 år. Jeg ser det samme på jobben.

Jeg føler meg overfladisk som ikke "liker" fedme, men klarer ikke å snu den tankegangen. 

Stemmer nok det.

12 av 20 av norske kvinner er overvektige. Men for ordens skyld gjelder det samme for 15 av 20 norske menn.

Er ikke sikkert at jentene har det lettere…

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

I lunsjen på jobb kjøper jeg bare sunn mat og en kopp kaffe og tar et glass vann, får ofte kommentarer på hvorfor jeg bare kjøper sånn mat og at jeg er «småspist», mens de kjøper brus, sjokolade og ofte pizza i kantina hver dag og har litt ekstra polstring mens jeg er slank. Tror ikke de skjønner at jeg også har lyst på brus og sjokolade men rører det ikke utenfor helgen, er jo sånn jeg holder meg sunn og slank. Jeg er og 10 år eldre enn noen av disse kvinnene som er i midten av tyveårene og forbrenningen er noe lavere enn da jeg var på deres alder. Hvis de fortsetter sånn når de er på min alder vil de bli veldig store etterhvert, men de bryr seg ikke. Men bruker mye tid på sminke og hår 😅

Kan det tenkes at de synes sminke og hår er gøy? Det er vel ingen som synes slanking er gøy. Alt man gjør og bruker tid på er ikke nødvendigvis noe man bruker tid på man er så voldsomt opptatt av å være slank/pen. 

Anonymkode: 0a842...378

• Liker 4
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan det tenkes at de synes sminke og hår er gøy? Det er vel ingen som synes slanking er gøy. Alt man gjør og bruker tid på er ikke nødvendigvis noe man bruker tid på man er så voldsomt opptatt av å være slank/pen. 

Anonymkode: 0a842...378

Det var ikke poenget. Og syns selv sminke er gøy og prioriterer det om morgenen. Sminke er faktisk en liten jobb, å holde seg slank er ingen jobb så lenge man spiser sunt og er aktiv i hverdagen (ja, jeg vet det er unntak for enkelte med medisiner og sykdommer men mener generelt). 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvis jeg skal si KUN en ting som er mest attraktivt på kvinner er det å være slank. Resten er en bonus. Så kvinner, dritt i å bruk så mye tid med klær og dilldall. Bruk tiden på sunn mat og trening.Det får dere mye igjen for på datemarkedet 

Nei, det gjør vi ikke. Menn er dritt og uattraktive uansett hvor tynn en dame er. Hilsen slank dame. 

Anonymkode: c5fa2...d2f

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Se på meg se på meg.:sFun_sleeping:

Anonymkode: 2248b...3da

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Stygge menn overalt! Det fikk meg til å heller prioritere deilig og god mat hjemme alene hver helg enn å gå ut å sjekke når menn i Norge uansett er noen av de styggeste i verden 

Anonymkode: 16d98...090

Følte deg truffet?Kos deg med god mat hjemme alene hver helg.

Anonymkode: d7d16...270

• Liker 5
Skrevet

Hvor bor dere som har så mange feite folk av begge kjønn rundt dere. Her jeg bor ser jeg ingen, men mulig de holder seg innendørs da?

Anonymkode: b28be...73a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Da må du nok forbli singel da....

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvor bor dere som har så mange feite folk av begge kjønn rundt dere. Her jeg bor ser jeg ingen, men mulig de holder seg innendørs da?

Det vel noe med at man ser det man "vil" se. Med det mener jeg ikke at TS vil se overvektige damer, men det er en psykologisk og kognitiv mekanisme at man legger mer merke til det man er opphengt i, enten det nå er i negativ eller positiv forstand. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Med tanke på at en overveldende majoritet av befolkningen er overvektige, så vil jeg nok tro at det er du som har et forskrudd bilde på normalvekt. Noe som er helt å forvente når overvekt blir normalen. 

Anonymkode: b1486...ff8

• Liker 3
Skrevet

Helt enig.

Jeg jobber i butikk og omtrent hver andre dame er overvektig.

Anonymkode: dcb5f...016

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...