Gå til innhold

Håpefull, vordende singelmamma💕


Hjertespar

Anbefalte innlegg

Love90 skrev (35 minutter siden):

Krysser fingrene her 🤞🏻🤞🏻😊 

Forresten så måtte inn og sjekke dagboken din… Jeg har jo ikke fått med meg fødselen av sønnen din, gratulerer så mye med han! Leste de siste innleggene i dagboken din og håper at ting har gått gått seg til de siste månedene 🥰 Husker jeg fulgte deg når du holdt på prøve, og jeg mener du huske at jeg fikk det med meg når du ble gravid og at det var et tøft svangerskap i starten (kanskje det var det lenger også?). Jeg synes det er hyggelig å lese om andre har gått bra med gjennom IVF nå.. jeg trenger all oppmuntring og positiv historie jeg kan få med meg😌 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10DPO og 6 dager siden innsett. Har de samme symptomene som i går og dette presset i underlivet som jeg lurer på hva betyr. Jeg falt for fristelsen til (litt spontant) å ta en tidligtest i kveld. Den var selvfølgelig helt blank, men det er jo også altfor tidlig. Ordinær testdag er fredag om fem dager, så jeg må nok være tålmodig litt til. Får se om jeg tester i morgen tidlig eller venter to dager. Nå vil jeg bare få det overstått og få resultatet, det er slitsomt med denne usikkerheten🥴😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det vil dukke opp en svak spennende strek de nærmeste dagene her 🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...