Gå til innhold

Håpefull, vordende singelmamma💕


Hjertespar

Anbefalte innlegg

Kraftige murringer kan jo bety at det fester seg😉 krysser alt som krysses kan for deg i de dagene fremover🤞🏻 
hva er planen med testing? Tester du før testdatoen eller venter du til da? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Love90 skrev (18 minutter siden):

Kraftige murringer kan jo bety at det fester seg😉 krysser alt som krysses kan for deg i de dagene fremover🤞🏻 
hva er planen med testing? Tester du før testdatoen eller venter du til da? 😊

Ja, jeg lurer jo på hva det betyr😌Men det mest merkbare, som faktisk er annerledes enn sist gang, er at det verker i korsryggen og har gjort det mer eller mindre konstant siden fredag ettermiddag..🧐🤷🏼‍♀️Jeg så at jeg skrev at det stakk litt i korsryggen sist også, men dette er mer som en konstant verking. Det begynner å bli veldig nervepirrende å gå og vente! Jeg prøver ikke overanalysere symptomene og få for store forhåpninger, for sist gang hadde jeg mange sterke følelser om at jeg var gravid og så videre, og det stemte jo ikke. Så jeg prøver å holde hodet litt mer kaldt denne gangen, og foreløpig går det bra ☺️Jeg skal prøve å vente til onsdag morgen, da er det en uke siden innsett og to uker siden jeg tok Ovitrelle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertespar skrev (21 timer siden):

Ja, jeg lurer jo på hva det betyr😌Men det mest merkbare, som faktisk er annerledes enn sist gang, er at det verker i korsryggen og har gjort det mer eller mindre konstant siden fredag ettermiddag..🧐🤷🏼‍♀️Jeg så at jeg skrev at det stakk litt i korsryggen sist også, men dette er mer som en konstant verking. Det begynner å bli veldig nervepirrende å gå og vente! Jeg prøver ikke overanalysere symptomene og få for store forhåpninger, for sist gang hadde jeg mange sterke følelser om at jeg var gravid og så videre, og det stemte jo ikke. Så jeg prøver å holde hodet litt mer kaldt denne gangen, og foreløpig går det bra ☺️Jeg skal prøve å vente til onsdag morgen, da er det en uke siden innsett og to uker siden jeg tok Ovitrelle. 

Så spennende med nye symptomer!! 🤩 Skjønner godt at ventingen er nervepirrende! Veldig spent på dine vegne og krysser alt for at en lite frø vokser der inne akkurat nå 😍🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flotte nyheter!! Det er jo supert å få en til innsett og to på frys. Det gir håp om god kvalitet! Håper det går veien🤞!

Det de vurderer kvaliteten ut fra i blastocysten er etter det jeg har skjønt 1 de indre cellene (inner cell mass, bør være mange celler og tett sammen) - dette er de cellene som skal utvikle seg til fosteret -, 2 den ytre kappen på blastocysten (litt usikker på betydningen av denne) og 3 hvor utvidet blastoen er (sier noe om hvor lett den vil «klekke» og feste seg. Tror jeg!). 
 

Rugedagene er grusomme. Har svingt mellom å være sikker på å være gravid og sikker på å ikke være det hver gang! Og både ovitrelle, progesteronstøtten og kroppen/psyken kan gi graviditetssymptomer. Det er virkelig til å bli sprø av! Heier masse på deg og embryoet ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (3 timer siden):

Så spennende med nye symptomer!! 🤩 Skjønner godt at ventingen er nervepirrende! Veldig spent på dine vegne og krysser alt for at en lite frø vokser der inne akkurat nå 😍🤞

Ja det er veldig spennende ☺️☺️☺️Jeg skal prøve å vente til fredag faktisk, for at sjansen for et reelt resultat når jeg først tester blir større… heldigvis er det mye som skjer denne uka fram til det! 🙃

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waldfee skrev (52 minutter siden):

Så flotte nyheter!! Det er jo supert å få en til innsett og to på frys. Det gir håp om god kvalitet! Håper det går veien🤞!

Det de vurderer kvaliteten ut fra i blastocysten er etter det jeg har skjønt 1 de indre cellene (inner cell mass, bør være mange celler og tett sammen) - dette er de cellene som skal utvikle seg til fosteret -, 2 den ytre kappen på blastocysten (litt usikker på betydningen av denne) og 3 hvor utvidet blastoen er (sier noe om hvor lett den vil «klekke» og feste seg. Tror jeg!). 
 

Rugedagene er grusomme. Har svingt mellom å være sikker på å være gravid og sikker på å ikke være det hver gang! Og både ovitrelle, progesteronstøtten og kroppen/psyken kan gi graviditetssymptomer. Det er virkelig til å bli sprø av! Heier masse på deg og embryoet ❤️

Ja jeg kjempeglad for å få to egg på frys, det er jeg utrolig glad for! Det er så deilig å tenke på at jeg kan prøve to ganger til uten nytt uttak hvis jeg må.☺️🤞🏻
De kriteriene høres kjent ut ja, og jeg tror det var nummer en og tre som dette embryoet var bedre på enn sist. Det kan jo tyde på at det kan lettere feste seg. Håper det gjør det 😌

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dag 7 etter innsett, 12DPO

I dag føler jeg meg helt gåen i kroppen og i hodet. Føler meg utrolig sliten, kanskje en reaksjon på hele prosessen… Jeg vet ikke🤷🏼‍♀️ Jeg har fortsatt litt verking i korsryggen mer eller mindre konstant, og det kommer noen skarpe stikk inn i sidene og lyskeområdet innimellom. Kanskje det kan bety noe, eller kanskje det bare er at jeg reagerer annerledes på hormonene denne gangen. Jeg føler meg rolig og prøver å ikke tenke så mye. Skal ta test fredag morgen, begynner å bli spent på det... Gleder meg til å få en konklusjon på hvordan behandlingen har gått😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertespar skrev (44 minutter siden):

Dag 7 etter innsett, 12DPO

I dag føler jeg meg helt gåen i kroppen og i hodet. Føler meg utrolig sliten, kanskje en reaksjon på hele prosessen… Jeg vet ikke🤷🏼‍♀️ Jeg har fortsatt litt verking i korsryggen mer eller mindre konstant, og det kommer noen skarpe stikk inn i sidene og lyskeområdet innimellom. Kanskje det kan bety noe, eller kanskje det bare er at jeg reagerer annerledes på hormonene denne gangen. Jeg føler meg rolig og prøver å ikke tenke så mye. Skal ta test fredag morgen, begynner å bli spent på det... Gleder meg til å få en konklusjon på hvordan behandlingen har gått😌

Så spennende at du merker noe annerledes, og stikkkinger der nede i sidene og lysken er jo veldig positivt, hadde jeg også mye av helt i starten av graviditeten 🤗 dette lover veldig godt! 
skjønner godt at du begynner å bli spent nå! Håper sånn at du kan lykkes denne runden🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (44 minutter siden):

Så spennende at du merker noe annerledes, og stikkkinger der nede i sidene og lysken er jo veldig positivt, hadde jeg også mye av helt i starten av graviditeten 🤗 dette lover veldig godt! 
skjønner godt at du begynner å bli spent nå! Håper sånn at du kan lykkes denne runden🥰 

Ja det er spennende… 🙃Jeg måtte lese litt i dagboken din igjen, der du beskrev at du hadde stikkinger i sidene/lyskene og også litt verking i korsryggen veldig tidlig i svangerskapet? Håper symptomene jeg har er gode tegn🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertespar skrev (14 minutter siden):

Ja det er spennende… 🙃Jeg måtte lese litt i dagboken din igjen, der du beskrev at du hadde stikkinger i sidene/lyskene og også litt verking i korsryggen veldig tidlig i svangerskapet? Håper symptomene jeg har er gode tegn🤞🏻

Jeg tror ikke jeg hadde noe verking i korsryggen, hos meg var mensmurringer før IKM dagen tegn på pms og når det de murringene uteble hos meg så skjønte jeg at jeg var gravid før jeg testet nesten. Men har hørt om flere som har verking og mensmurringer som tidlig tegn på graviditet også så virker som det er litt person fra person 😊 har hørt at det er positiv hos mange! Men jeg hadde masse stikkinger og en slags «kiling» i livmor område fra 6-7 dpo begge gangene jeg har vært gravid det siste året! Har aldri slått fleil at det har vært noe med graviditen å gjøre, for hadde aldri de stikkingene i dpo land ellers. Er på en spesiell måte. Nesten så man kjenner at egget graver seg ned på en måte🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med alle disse symptomene 🤩 er veldig spent på testen din på fredag! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!! Krysser fingrene for deg og håper på positivt svar på fredag 🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikleser her🙋‍♀️ Veldig spennende med symptomene dine! Når jeg ble gravid med min datter hadde jeg også mer eller mindre konstant verking i korsryggen fra 10 dpo😁 krysser fingrene for deg, og gleder meg til å høre hvordan det har gått på fredag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elise93 skrev (6 timer siden):

Så spennende med alle disse symptomene 🤩 er veldig spent på testen din på fredag! 

Takk, det er jeg også 😌🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver2021 skrev (6 timer siden):

Så spennende!! Krysser fingrene for deg og håper på positivt svar på fredag 🥰

Tusen takk🥰🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noldi skrev (4 timer siden):

Snikleser her🙋‍♀️ Veldig spennende med symptomene dine! Når jeg ble gravid med min datter hadde jeg også mer eller mindre konstant verking i korsryggen fra 10 dpo😁 krysser fingrene for deg, og gleder meg til å høre hvordan det har gått på fredag

Hyggelig at du leser - og skriver her ☺️ Hhmm, hadde du det ja… Kanskje det betyr noe, det blir spennende å finne ut. Jeg trente også litt på fredag, og har lurt på om det kan ha vært noen øvelser jeg tok. Men jeg tror ikke det. Det er liksom ikke som stølhet..mer verking på en måte🙃 jeg har liksom ikke helt troa på positiv test..har aldri opplevd det før, så det klarer jeg ikke helt å se for meg. Men det kan jo skje. Jeg får vite det ganske snart nå😌

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dag 9 etter innsett, 14DPO (fredag)

Jeg skal ta første test i morgen tidlig (early pregnancy), og jeg er nervøs og gruer meg😕 Det blir bra å få begynt å teste, og hvis den er negativ eller eventuelt har en veldig svak strek i morgen kommer jeg selvsagt til å ta flere tester, så det tar kanskje uansett noen dager før jeg kan føle meg sikker. Men jeg er redd for å bli skuffa og ikke se den andre streken.

Jeg har hatt symptomer som i teorien kan bety noe, som ilinger/stikk i lyskene og i siden av magen, «kiling» nederst i magen, pluss at jeg har følt meg utrolig trøtt og sliten de siste to dagene, uten at jeg finner noen av annen god grunn for det. Det er akkurat som kroppen min føler seg litt utafor og annerledes, føler meg litt rar på en måte. Men så vet jeg at alt avhenger av den testen… det er så nervepirrende, jeg klarer nesten ikke å roe meg fordi jeg er så spent på morgendagen. Det er så mye som står på spill. 😣

Jeg trengte å få ut litt tanker og frustrasjon nå. Jeg kommer til å skrive igjen i morgen, så får vi se om det blir et litt trist eller et glad innlegg🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertespar skrev (På 20.12.2021 den 0.35):

Her murrer det fortsatt ganske tydelig i livmoren... Stikkingen som jo er et typisk tegn på eggløsning har gitt seg. Så eggløsningen har nok skjedd, og det stemmer med Ovitrelle-sprøyta jeg tok på torsdag. Jeg er så spent på hva det betyr at det murrer/presser i underlivet. Kan det bety at det er et egg som er i ferd med å bli befrukta? Eller kan det føles slik uansett etter en inseminasjon, selv om sædcellene ikke treffer eller streifer egget? Er det noen som vet eller har erfaring med dette? 🧐

Huff, det er bare knapt tre dager siden enda. Litt tidlig å begynne å spekulere, men det er jo umulig å ikke gjøre det! 😅Det er en god uke igjen før jeg kan teste. Men jeg lurer sånn på hva det er som skjer inni meg nå🙈🙃

Om du får progesteron vil du få de «typiske» tidlig-gravid symptomene uansett om du er gravid eller ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eletrikerfruen skrev (1 time siden):

Om du får progesteron vil du få de «typiske» tidlig-gravid symptomene uansett om du er gravid eller ikke..

Det vet jeg. Og nå kommenterer du på et innlegg fra desember, jeg har vært gjennom litt mer siden det🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...