Gå til innhold

Håpefull, vordende singelmamma💕


Hjertespar

Anbefalte innlegg

Testen i dag morges var dessverre negativ😣Jeg var veldig forberedt på det, vet at kroppen kan du lure meg og gi meg symptomer som ikke trenger å bety graviditet selv om det kan tolkes sånn. Jeg tok tidlig-test og den bør jo slå ut i dag når ordinær testdato er på mandag og mens normalt ville komme i morgen eller søndag?? Når det ikke var antydning til strek idag så har jeg ikke troa på at den streken kommer. Så er innstilt på at det ikke lykkes denne gangen heller og at jeg må prøve igjen. Skal selvsagt ta ny test i morgen og søndag inntil jeg eventuelt får mensen.. men tror ikke det er noen vits i å håpe 😕

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var veldig trist å høre 🥺❤️

Jeg har hørt om flere som har klar negativ tidlig test, men som var gravide likevel. Det spørs litt hvis mye hCG du har og den trenger ikke nødvendigvis ha økt så mye at den slår ut på tidlig test.

Jeg hadde ingen symptomer etter innsett, utenom er kraftig stikk som vekket meg en natt. Da trodde jeg at det hadde gått galt, men det var nok heller egget som festet seg. Vi er så gode til å lete etter symptomer.

Veldig glad på dine vegne at du har embryo i fryseren og slipper runde 2 med uttak 🥰

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymbruker_1 skrev (8 minutter siden):

Det var veldig trist å høre 🥺❤️

Jeg har hørt om flere som har klar negativ tidlig test, men som var gravide likevel. Det spørs litt hvis mye hCG du har og den trenger ikke nødvendigvis ha økt så mye at den slår ut på tidlig test.

Jeg hadde ingen symptomer etter innsett, utenom er kraftig stikk som vekket meg en natt. Da trodde jeg at det hadde gått galt, men det var nok heller egget som festet seg. Vi er så gode til å lete etter symptomer.

Veldig glad på dine vegne at du har embryo i fryseren og slipper runde 2 med uttak 🥰

 

Takk❤️

Ja det er sikkert teoretisk mulig at man ikke har nok hcg til at det slår ut tidlig, men det er vel heller unntaket som bekrefter regelen, vil jeg tro? Jeg innstiller meg på at det ikke gikk denne gangen heller😕 Har faktisk hatt to egguttak, og ja jeg er veldig glad for at jeg slipper det neste gang i såfall🥲 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (14 minutter siden):

Så leit at det ikke gikk denne gangen ❤️

Takk❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist å høre😞 mange gode klemmer til deg❤️ Skjønner det helt sikkert er tøft nå, er virkelig noe tøffe tak med IVF.
Bra du har noen på frys nå, som forhåpentligvis er din fremtidige baby❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Love90 skrev (2 timer siden):

Det var trist å høre😞 mange gode klemmer til deg❤️ Skjønner det helt sikkert er tøft nå, er virkelig noe tøffe tak med IVF.
Bra du har noen på frys nå, som forhåpentligvis er din fremtidige baby❤️

Ja det er veldig tungt når det er så mye på spill. Jeg føler jeg må teste i morgen og søndag også, bare i tilfelle..men har ikke tro på at jeg vil få noe annet enn negative tester. Så det er bare å begynne å bearbeide skuffelsen. Er spesielt glad for å vite at jeg har noen på frys nå ja. Takk for støtten❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist å lese @Hjertespar 😢💔 hadde håpet veldig på at du skulle teste positivt 🥺 denne prosessen er så utrolig tøff og hjerterå. Heldigvis slipper du uttak en gang til ❤️ gode klemmer til deg :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (39 minutter siden):

Det var trist å lese @Hjertespar 😢💔 hadde håpet veldig på at du skulle teste positivt 🥺 denne prosessen er så utrolig tøff og hjerterå. Heldigvis slipper du uttak en gang til ❤️ gode klemmer til deg :troest:

Det hadde jeg håpet veldig også.. føler meg litt motløs akkurat nå, men håpet kommer nok tilbake når skuffelsen får lagt seg om noen dager. Takk for støtten❤️🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist å lese. Det er virkelig en brutal prosess. Krysser fingrene for at en av de to andre lykkes 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver2021 skrev (1 time siden):

Det var trist å lese. Det er virkelig en brutal prosess. Krysser fingrene for at en av de to andre lykkes 🥰

❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertespar skrev (På 27.5.2022 den 8.53):

Takk❤️

Ja det er sikkert teoretisk mulig at man ikke har nok hcg til at det slår ut tidlig, men det er vel heller unntaket som bekrefter regelen, vil jeg tro? Jeg innstiller meg på at det ikke gikk denne gangen heller😕 Har faktisk hatt to egguttak, og ja jeg er veldig glad for at jeg slipper det neste gang i såfall🥲 

Krysser fingrene 🥰🤞🏻 Alle fortjener å lykkes med dette.

En virkelig en stor prosess mentalt og fysisk. Masse lykke til med neste innsett 🥰❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymbruker_1 skrev (3 timer siden):

Krysser fingrene 🥰🤞🏻 Alle fortjener å lykkes med dette.

En virkelig en stor prosess mentalt og fysisk. Masse lykke til med neste innsett 🥰❤️

Takk❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Waldfee skrev (1 time siden):

Så leit ❤️❤️❤️

Takk❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertespar skrev (På 27.5.2022 den 8.25):

Det vet jeg. Og nå kommenterer du på et innlegg fra desember, jeg har vært gjennom litt mer siden det🙂

🙈he,he... av en eller annen grunn trodde jeg dette var hovedinnlegget i en vanlig tråd på KG, altså spørsmål.. sorry

 

går det bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eletrikerfruen skrev (10 timer siden):

🙈he,he... av en eller annen grunn trodde jeg dette var hovedinnlegget i en vanlig tråd på KG, altså spørsmål.. sorry

 

går det bra?

Nei, andre runde med IVF lyktes ikke. Har oppdatert lenger opp på denne siden🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan går der med deg? ❤️ Vet du noe om når du kan få et fryseforsøk? Har du lagt en plan med dem videre?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (7 timer siden):

Hvordan går der med deg? ❤️ Vet du noe om når du kan få et fryseforsøk? Har du lagt en plan med dem videre?😊

Hei og takk for at du spør🙂 jeg er ikke så aktiv på forumet nå, har trengt litt avstand til dette. Kjenner det er tungt å ikke lykkes og det er vondt å ikke vite når det forhåpentligvis lykkes for meg å bli gravid😕 men ja, jeg snakket faktisk med klinikken i dag og forhåpentligvis kan jeg starte runde tre med fryseforsøk fra slutten av juli. Jeg må bare ta stilling til om det blir i naturlig eller styrt syklus, skal poste et innlegg på prøverør-tråden etterhvert og høre om andres erfaring med de to alternativene🙂❤️

Endret av Hjertespar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertespar skrev (På 8.6.2022 den 18.30):

Hei og takk for at du spør🙂 jeg er ikke så aktiv på forumet nå, har trengt litt avstand til dette. Kjenner det er tungt å ikke lykkes og det er vondt å ikke vite når det forhåpentligvis lykkes for meg å bli gravid😕 men ja, jeg snakket faktisk med klinikken i dag og forhåpentligvis kan jeg starte runde tre med fryseforsøk fra slutten av juli. Jeg må bare ta stilling til om det blir i naturlig eller styrt syklus, skal poste et innlegg på prøverør-tråden etterhvert og høre om andres erfaring med de to alternativene🙂❤️

Skjønner godt du vil ta pause og litt avstand, kan gjøre godt å prøve å få tankene litt på andre ting også mens du venter på nytt innsett❤️ 
er ikke så lenge til slutten av juli heldigvis! Håper du får kost deg masse i sommer så er du sterkere tilbake🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...