heidi_pus Skrevet 31. oktober 2005 #121 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hei alle sammen og velkommen til alle nye Jeg var hos legen idag tidlig. Egentlig var den timen til noe annet, men det ble mest snakk om graviditet og det ble tatt blodprøver av meg. Første gang jeg er hos fastlegen min og hun virker veldig alright. Siden det var litt tidlig, må jeg vente til 5.desember for første svangerskapstime. men fikk litt svar på forskjellige ting som jeg har lurt på. Ifølge babyverden har jeg termin 26.juni, men legen min sa at det er 24.juni. så egentlig tror jeg mer på henne...hva tror dere? Vi skal til Sør Afrika i julen og jeg har vært litt skeptisk ang dette. har vært regg jeg ikke kunne reise osv...men det var ikke noe i veien for at jeg ikke kunne reise, så da ble jeg så glad. skal besøke mine foreldre som bor der. gleder oss masse så selv om jeg merker litt til kvalmen, er jeg i super godt humør idag God dag til alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*CHOUCHOU* Skrevet 31. oktober 2005 #122 Del Skrevet 31. oktober 2005 Da skal det vel være 31. mai heller? Hvis det er en uke før Dalwhinnie? Jeg er i alle fall 8+3 i dag, med menstermin den 11.! Så UTROLIG gøy med så mange! :grine2: Jeg er ganske kvalm i dag. Henger nok fortsatt sammen med forkjølelsen, det kommer i byger når jeg hoster mye. Har plukka frem en selebukse med god plass som jeg tasser rundt i, men det er mest fordi alle de andre buksene er til vask. ← Hei. Takk for dette, men jeg er bare 8+1 i dag og har regnet ut termin til ca. 13. Juni.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*CHOUCHOU* Skrevet 31. oktober 2005 #123 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hei,hei alle sammen. Er det flere av dere som er plageet med kviser? Jeg har aldri för hatt noe kvise problem men na er hele haken min full! Vil det avta etterhvert eller vil dette bare bli vaerre kanskje?? Usj, ser ikke saerlig vakker ut na egentlig...Men saklart, kroppen ma vel reagere litt pa dette ogsa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 31. oktober 2005 #124 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jeg fikk masse kviser ved haka rundt den tiden jeg skulle hatt mensen. Og nå ser jeg at de begynner og avta. Ikke så mye som for noen uker siden. Vet ikke om det kommer mere, håper ikke det er masse i allefall klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 31. oktober 2005 #125 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jeg fikk også masse kviser rundt IKM. Har gitt seg litt nå. *CHOUCHOU*, jeg får forandre lista enda en gang ser det ut til! Ikke lett denne beregninga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 31. oktober 2005 #126 Del Skrevet 31. oktober 2005 -Dalwhinnie - Oslo - termin 7. juni -Rognebær - Oslo - termin 11. juni -*CHOUCHOU* - Genève - termin 13. juni -Huldra - Hedmark - termin 14. juni -~umulia~ - Akershus - termin 15. juni -Tiny - Stavanger - termin 17. juni -snartmammatil6 - termin 17. juni -twinky - Stavanger - termin 17. juni -Cecilia - Trondheim - termin 18. juni -Smilepia - Bergen - termin 19. juni -Brudulja - Drammen - termin 20. juni -Felicity - Akershus - termin 23. juni -La Traviata - Drøbak - termin 25. juni -Romantisk - Oslo - termin 26. juni -heidi_pus - Oslo - termin 26. juni -Primula - Trondheim - termin 26. juni -Fru Biscuit - Oslo - termin 30. juni -Leanora - Nord-Norge - termin 30. juni -Jullan - termin 30. juni -Palmen - termin 1. juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 1. november 2005 #127 Del Skrevet 1. november 2005 Du kan stryke meg av lista. Mistet, og skal til utskraping i dag. Lykke til videre i svangerskapet, junijenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 1. november 2005 #128 Del Skrevet 1. november 2005 Så utrolig trist, Tiny Føles så utrolig med deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 1. november 2005 #129 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) ..... Endret 1. november 2005 av Xavia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 1. november 2005 #130 Del Skrevet 1. november 2005 Er det flere av dere som er plageet med kviser? Store stygge fæle kviser har jeg.. Og jeg har så stygg hud fra før, så jeg er skikkelig bekymret for hvordan dette vil ende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 1. november 2005 #131 Del Skrevet 1. november 2005 Du kan stryke meg av lista. Mistet, og skal til utskraping i dag. Lykke til videre i svangerskapet, junijenter. ← Så utrolig trist... Tenker på deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 1. november 2005 #132 Del Skrevet 1. november 2005 Nei, så trist. Har deg i mine tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. november 2005 #133 Del Skrevet 1. november 2005 Åh, dette var utrolig trist, Tiny :cry: Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*CHOUCHOU* Skrevet 1. november 2005 #134 Del Skrevet 1. november 2005 Du kan stryke meg av lista. Mistet, og skal til utskraping i dag. Lykke til videre i svangerskapet, junijenter. ← Uff sa leit Tiny. Her kommer en tröste klem fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 1. november 2005 #135 Del Skrevet 1. november 2005 Så leit Tiny. Ta vare på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 2. november 2005 #136 Del Skrevet 2. november 2005 Det var en veldig trist nyhet, Tiny. Håper det går bra med deg og at dere tar vare på hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 2. november 2005 #137 Del Skrevet 2. november 2005 tenker på deg Tiny Hvordan er formen deres da? jeg har vært kvalm de siste dagene. Har vært på jobb og sånn, men ikke i noe særlig form nei. Slapp unna det i forrige svangerskap så jeg håpet at jeg slapp det nå også, men den gang ei.. Er dere tørste? Jeg er så utrolig tørst. Jeg kan drikke flere liter med vann pr dag. Sånn var det ikke sist gang. Skal ringe og bestille legetime imorgen jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. november 2005 #138 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg er litt kvalm innimellom, mest om formiddagen. Og så spiser jeg mye, og drikker bøttevis med melk! Blir fort sliten av å bære tungt. Og så begynner jeg å få mage... må snart skaffe mammabukser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 3. november 2005 #139 Del Skrevet 3. november 2005 I dag har kvalmen virkelig satt inn for fullt her i gården. Har spydd som om jeg var på grisefylla - bare at det ikke føltes noe bedre etterpå, sånn som det gjør når man spyr i fylla... (Huff, hørtes ut som om jeg spyr i fylla i tide og utide, men det er ganske lenge siden sist, altså. ) Orker ikke tanken på å gå på jobben foreløpig, har heldigvis noe jobbrelatert jeg må ordne her hjemme først. Bare jeg leser om at andre er kvalme, blir jeg helt grønn i trynet. Æsjoguff. 9+0 i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 3. november 2005 #140 Del Skrevet 3. november 2005 Ringte forresten ABC-klinikken på Ullevål i dag og spurte hvor tidlig man skulle søke når det står "så tidlig i svangerskapet som mulig" på nettsidene deres. "Er du gravid enda?" spurte hun som tok telefonen. Hihi. Hun sa at det var lurt å søke nå selv om jeg ikke har vært hos legen enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå