Gjest cecilia Skrevet 18. oktober 2005 #41 Del Skrevet 18. oktober 2005 Fru Biscuit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilepia Skrevet 18. oktober 2005 #42 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Velkommen Fru B. Nå er vi ganske mange virker det som ja. Skal vi ha en opptelling? Hvem er vi igjen? -Huldra -La Traviata -Fru Biscuit -Felicity -Cecilia -Romantisk -~umulia~ -Tiny -snartmammatil6 -Brudulja -twinky -Smilepia Har jeg glemmt noen? Endret 18. oktober 2005 av smilepia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 18. oktober 2005 #43 Del Skrevet 18. oktober 2005 Og jeg smugleser i denne tråden. Har termin (utfra siste mens) 27. mai, så det er jo NESTEN juni! Ikke like mange i mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilepia Skrevet 18. oktober 2005 #44 Del Skrevet 18. oktober 2005 Det kan jo hende du går over tiden miip (sikkert ikke noe man håper på da men) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 18. oktober 2005 #45 Del Skrevet 18. oktober 2005 Nei, jeg skal ta innersvingen på svigerinna mi som har et par ukers forsprang, så jeg kan ikke være etter termin!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 18. oktober 2005 #46 Del Skrevet 18. oktober 2005 Så gøy med så mange Velkommen inn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. oktober 2005 #47 Del Skrevet 18. oktober 2005 miip, du kan vel slenge deg med her, du er jo nesten i juni! The more, the merrier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanora Skrevet 19. oktober 2005 #48 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg vil og være med Klarer akkurat å henge meg på med termin 30.juni (i flg babyverden) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. oktober 2005 #49 Del Skrevet 19. oktober 2005 Velkommen Leanora! Jeg bare visste at du hadde barn i magen! :grine2: Jeg oppdaterer lista over hvem vi er og skriver inn bosted og termindato! -Huldra - Hedmark - termin 14. juni -~umulia~ - Akershus - termin 15. juni -Tiny - Stavanger - termin 17. juni -snartmammatil6 - termin 17. juni -twinky - Stavanger - termin 17. juni -Cecilia - Trondheim - termin 18. juni -Smilepia - Bergen - termin 19. juni -Brudulja - Drammen - termin 20. juni -Felicity - Akershus - termin 23. juni -La Traviata - Drøbak - termin 25. juni -Romantisk - Oslo - termin 26. juni -Fru Biscuit - Oslo - termin 30. juni -Leanora - Oslo? - termin 30.juni Var ikke sikker på bosted Leanora, men innbiller meg at du bor i Oslo? Så utrolig rart at vi har terminer så tett! Skal bli veldig gøy å følge hverandre her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanora Skrevet 19. oktober 2005 #50 Del Skrevet 19. oktober 2005 Velkommen Leanora! Jeg bare visste at du hadde barn i magen! :grine2: Jeg oppdaterer lista over hvem vi er og skriver inn bosted og termindato! -Huldra - Hedmark - termin 14. juni -~umulia~ - Akershus - termin 15. juni -Tiny - Stavanger - termin 17. juni -snartmammatil6 - termin 17. juni -twinky - Stavanger - termin 17. juni -Cecilia - Trondheim - termin 18. juni -Smilepia - Bergen - termin 19. juni -Brudulja - Drammen - termin 20. juni -Felicity - Akershus - termin 23. juni -La Traviata - Drøbak - termin 25. juni -Romantisk - Oslo - termin 26. juni -Fru Biscuit - Oslo - termin 30. juni -Leanora - Oslo? - termin 30.juni Var ikke sikker på bosted Leanora, men innbiller meg at du bor i Oslo? Så utrolig rart at vi har terminer så tett! Skal bli veldig gøy å følge hverandre her inne! ← Jeg er østlending bosatt i Nord Norge Og takk igjen La Traviata for at du har hatt sånn tro på meg og støttet meg gjennom disse fæle og grusomme før-IKM-dagene Skikkelig gøy at vi er så mange som har termin siste halvdel av juni. Her blir det nok mye skravling ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. oktober 2005 #51 Del Skrevet 19. oktober 2005 OK, her kommer ny oppdatert liste! -Huldra - Hedmark - termin 14. juni -~umulia~ - Akershus - termin 15. juni -Tiny - Stavanger - termin 17. juni -snartmammatil6 - termin 17. juni -twinky - Stavanger - termin 17. juni -Cecilia - Trondheim - termin 18. juni -Smilepia - Bergen - termin 19. juni -Brudulja - Drammen - termin 20. juni -Felicity - Akershus - termin 23. juni -La Traviata - Drøbak - termin 25. juni -Romantisk - Oslo - termin 26. juni -Fru Biscuit - Oslo - termin 30. juni -Leanora - Nord-Norge - termin 30.juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 19. oktober 2005 #52 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg vil være med! Jeg har termin rundt 11. juni hvis alt går som det skal. Jeg bor i Oslo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. oktober 2005 #53 Del Skrevet 19. oktober 2005 skal du være Rognebær! Legger deg inn på lista: -Rognebær - Oslo - termin 11. juni -Huldra - Hedmark - termin 14. juni -~umulia~ - Akershus - termin 15. juni -Tiny - Stavanger - termin 17. juni -snartmammatil6 - termin 17. juni -twinky - Stavanger - termin 17. juni -Cecilia - Trondheim - termin 18. juni -Smilepia - Bergen - termin 19. juni -Brudulja - Drammen - termin 20. juni -Felicity - Akershus - termin 23. juni -La Traviata - Drøbak - termin 25. juni -Romantisk - Oslo - termin 26. juni -Fru Biscuit - Oslo - termin 30. juni -Leanora - Nord-Norge - termin 30.juni Nå er vi hele 14 stk! Ikke verst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 20. oktober 2005 #54 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hei dere alle sammen Tenkte å spørre dere om en liten ting. Jeg er nå snart sju uker på vei, men har enda ikke kjent noe til ømme bryst enda. Noen som vet om dette er helt normalt? Noen andre som ikke har fått? Babyklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. oktober 2005 #55 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg har ømme pupper, men jeg vet ikke om mangel på sådanne er noen grunn til bekymring. Du kjenner vel andre tegn? Noen har jo veldig lite symptomer selv om de er så gravide som bare det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 20. oktober 2005 #56 Del Skrevet 20. oktober 2005 Har hatt ganske kraftig kvalme, men de siste dagene har jeg kjent ingen verdens ting. Mulig det er normalt, ikke vet jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 20. oktober 2005 #57 Del Skrevet 20. oktober 2005 Eneste jeg kjenner er ømme pupper og mensensmerter av og til... Har begynt å være litt små kvalm til tider, men vet ikke om det har noe med antibiotikan jeg bruker for uvi. Også er jeg ganske trøtt til tider. Symtomene kommer vel etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 20. oktober 2005 #58 Del Skrevet 20. oktober 2005 skal du være Rognebær! Legger deg inn på lista: -Rognebær - Oslo - termin 11. juni -Huldra - Hedmark - termin 14. juni -~umulia~ - Akershus - termin 15. juni -Tiny - Stavanger - termin 17. juni -snartmammatil6 - termin 17. juni -twinky - Stavanger - termin 17. juni -Cecilia - Trondheim - termin 18. juni -Smilepia - Bergen - termin 19. juni -Brudulja - Drammen - termin 20. juni -Felicity - Akershus - termin 23. juni -La Traviata - Drøbak - termin 25. juni -Romantisk - Oslo - termin 26. juni -Fru Biscuit - Oslo - termin 30. juni -Leanora - Nord-Norge - termin 30.juni Nå er vi hele 14 stk! Ikke verst! ← Jøye meg for en gjeng! Så flott!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 20. oktober 2005 #59 Del Skrevet 20. oktober 2005 Når skal/har dere vært til første legetime? Jeg er omtrent på uke 7 i dag (litt uvisst pga noe uregelmessige sykluser), og fikk time først om en måned. Samtidig har jeg hørt så mye om at det kjapt blir fullt på fødeavdelingene ( i alle fall her i Oslo), så man må være veldig om seg! Risikerer jeg å måtte føde et helt annet sted enn der jeg hører hjemme hvis jeg ikke får meldt fra før i uke 11? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilepia Skrevet 20. oktober 2005 #60 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hei dere alle sammen Tenkte å spørre dere om en liten ting. Jeg er nå snart sju uker på vei, men har enda ikke kjent noe til ømme bryst enda. Noen som vet om dette er helt normalt? Noen andre som ikke har fått? Jeg har heller ikke antydning til ømme bryst. Trodde kanskje brystvortene ble litt ømme i går, på vei fra badet til sengen. men det gikk veldig fort over. Er bare 5+5 i dag, og det er min første graviditet, så aner ikke hva som er normalt. Tenkte å spørre legen om det på første legekontroll, da skal de jo undersøke brystene også. Rognebær: jeg skal ha første kontroll når jeg er i uke 12. fom ca uke 10 var vanlig hos min fastlege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå