Gå til innhold

Temin i juni 2006!


Gjest Hulderjenta

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderjenta

Hei alle med-ny-gravide!

Nå var det så mange av oss, så jeg tenkte å lage en liten prate-om-løst-og-fast-tråd for oss som har termin i juni 2006!

For en god måned oktober var da!! :hoppe: Gratulerer alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt initiativ Huldra :)

Oktober har vært en strålende måned så langt. Jeg bryr meg ikke engang om det regner (og det gjør det jo nesten alltid i Bergen- hehe)

Har det gått opp for dere enda? Jeg har så få symptomer at jeg har lysst å teste en gang til bare for å være helt sikker. :rodme: Men ellers skal jeg vel bare være glad om jeg slipper unna noen plager.

Når har dere andre planer om å fortelle den gode nyheten? vi har sagt vi vil vennte til etter 3 mnd pga faren for å miste, men sammtidig har jeg litt lyst å bare klatre på taket å rope det ut til hele verden. Og jeg har såå problemer med å være kreativ på svarene når venner spør om vi har planer eller vennter. (noe de har rukket å gjøre to ganger på de to dagene jeg har visst om det til nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Jeg har akkurat funnet ut at nummer seks er på vei, etter 2 sa`er tidligere i vår/sommer.

Fra før har vi en jente og fire gutter

Jeg har termin 17/6-0, og kommer nok sikkert til å føde rundt denne datoen, da jeg vanligvis blir satt igang på termin for å unngå for stort barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra initiativ Huldra!

Jeg har også termin i juni! :)

Vi venter vårt 2. barn, eldstemann er snart ett år og vi skulle ikke begynne prøvinga før om noen måneder, men så skjedde det likevel!

Ut fra når befruktningen må ha skjedd er terminen 25. juni!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom jeg også, selv om jeg føler meg litt på vent siden vi ikke vet om vi mistet på onsdag. Terminen er satt til 17/6, og vi håper jo det blir sånn.

Helt utrolig som det har eksplodert i oktober. Og vi er såvidt halvveis i måneden. Lurer på om vi blir enda flere. :)

Kjempegøy med andre som er kommet ca like langt. Hvor i landet bor dere, jenter? Jeg bor i Stavanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Østlandet! Ja, nærmere bestemt Drøbak :)

Håper det går bra med spiren din Tiny :troest:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Traviata, det håper vi også.

Jeg har gledet meg sånn til å gå gravid igjen, og til at vesla skal få småsøsken. Vi må bare håpe på det beste. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere som har stikninger i magen, menstruasjonssmerter?

Jepps! Men ikke så mye de siste dagene. Men har fått noen reale høgg innimellom, så vondt at jeg blir redd. Heldigvis har det gitt seg fort.

Hva med symptomene deres?

Syns ikke jeg kjenner noe jeg. Litt trøttere enn normalt og mener at puppene er litt fastere. Ellers syns jeg kaffe er like godt, er ikke kvalm, har ikke ømme pupper... Og føler meg ikke gravid, slik jeg gjorde noen dager før jeg testa. Er skikkelig redd for at det ikke er liv der inne...

Har enda ikke klart å glede meg noe særlig over graviditeten. Prøvde 15 mnd før den satt. Har PCOS og har derfor rundt 45% sjanse for å abortere (igår leste jeg 65%). Og siden jeg dessverre er en sånn person som tar sorgene på forskudd, har det blitt mye tårer og lite glede :sjenert: (Sorry, ikke meningen å ødelegge tråden med så mye syt!)

Jeg har forresten termin rundt 20. juni og jeg bor i Drammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta
Godt initiativ Huldra :)

Når har dere andre planer om å fortelle den gode nyheten?

Vi har i utgangspunktet tenkt å vente til ca 12 uker vi og, men nå i helgen har vi hatt besøk av et vennepar og de har fått vite det. De fikk jo store mistanker for jeg er ikke den som sier nei takk til pærecider i feslig lag, og røyker gjør jeg enda mer enn vanlig under slike omstendigheter. Så de skjønte det, og fikk vite det. :) Og så har jeg fortalt det til broren min, han kan kunsten å holde på hemmeligheter og spille overasket når det blir offisielt. Brenner etter å fortelle det til bestevenninnen min, og hun skal få vite det veldig snart!

Termin ca 14 juni, bor midt i Hedmark :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 17. juni:) og bor i Stavanger....

Noen flere som har stikninger i magen, menstruasjonssmerter?

Kanskje vi ses på barselavd? :ler:

Er du reg. bruker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har masse menssmerter og stikninger, kjennes støl i magen når jeg går tur og sånt.

Puppene er ømme sånn innimellom!

Føler meg ellers mindre gravid enn forrige gang, for da var jeg tidlig kvalm! Og så likte jeg ikke kaffe lengre. Det gjør jeg nå! Kan bli bekymra av mindre... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er dårlig med store graviditetsymptomer her (er det rart jeg sliter med å fatte det hele av og til?) Men det stikker litt i magen innimellom. Litt øm i korsryggen også. Også har jeg faktisk halsbrann/sure oppstøt - spesiellt når jeg blir veldig sulten. Trodde ikke man fikk det før mye senere i svangerskapet, men kan vel være min form for kvalme det da?

Puppene er ikke noe anderledes, og jeg håper inderli de ikke har tenkt å bli større (de er store nok i utgangspunktet :ler: )

Er spennt på om jeg klarer å holde på nyheten når jeg reiser hjem i neste uke. Burde vel gå fint om jeg ikke blir veldig dårlig. Heldigivs er jeg ikke en som alltid drikker nemlig, og har alltid vært ikkerøyker. Og vil ikke fortelle mamma fordi jeg vet hun kommer til å sladre til alle andre.

Jeg har termin ca 19. og bor i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere og igjen gratulerer til dere og takk for gratulasjonen fra dere. :)

:hoppe:

Jeg har termin rundt 23. juni i følge babyverden, men hadde festeblødning forrige søndag så jeg renger egentlig med at terminen blir litt forskyvet!

Dette er første gang jeg er gravid og dette er spennende.

Jeg har også mensensmerter og har lurt på om det er riktig fordi jeg ikke har hørt folk har hatt det, men godt og se at jeg ikke er alene. Av og til gjør det jo ganske vondt. Men så lenge det gjør litt vondt til tider så kan man jo nesten regne med at man er gravid da. Det andre syntomet jeg har er at jeg har litt ømme pupper og litte bitt småkvalm på morran.

Ellers så er det gangske uvirkelig enda og tror mensen skal komme siden de murringene.

Jeg har lyst å fortelle det til de nærmeste nå, men samboern vil heldst vente til vi har vært på vår 1. ultalyd. Så kan man gi bilde på julaften. Men har så inderlig lyst å fortelle det til mamma.

Var på besøk hos ei venninne i helgen som bor et stykke unna og hun vet det, men er så vanskelig å ikke fortelle det til mamma!

Sant at de blir jo glade med å få bilde, men tenk om jeg mister, da er det teit og fortelle at jeg var det.

Men jeg er jo bare 4+4 og det er jo så tidlig enda....

Morsomt å ha en skravle innlegg og høre hva dere andre føler og merker :)

Bor forresten i Akershus, er ifra Oslo.

Hilsen meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått registrert meg som bruker, gjør det etter dette innlegget:)

En ting til som er rart med meg på dette stadiet, er at jeg er litt sånn hyperfølsom og suppete...feller en tåre for alt mulig. Klarer jo å hente meg inn igjen, sånn at ingen merker det ;) ikke noe drama filmer på meg nå, nei!

Jobber nattevakter i helgen, føles ekstra slitsomt nå...

Felicity, hva mener du med at du er 4+4?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest cecilia

Heisann dere :)

Koselig initiativ da!

Har selv hatt kraftige menssmerter de siste dagene, i tillegg til at jeg hadde en liten blødning på fredag :tristbla: Håper virkelig det var festeblødningen. Ellers er jeg mye trøtt, og en del morgenkvalm :icon_mad:

Synes også det er vanskelig å holde tett om gravititeten til folk, men koselig at jeg og min kjære har en liten hemmlighet også da :) ¨

Bor i Trondheim, og har termin 18. juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke vil ikke vil ikke ha mistet! :sur:

Jeg trives allerede i junigjengen. :sjenert:

Så gøy med så mange. Det må jo nesten være rekord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auuuu!

I natt voknet jeg av noe sinnsykt vondt i livmoren. Skulle tro den sprakk, men får håpe at den ikke gjorde det :)

Lå og kald svettet, nei det var skikkelig vondt altså. Første jeg tenkte, nei nå mister jeg.....

Gikk på do, men ingen blødning. FIkk ut litt luft så gikk det bedre. Kjønner ikke helt hva det kan ha vært, men krysser for at det ikke var noe galt.

Noen andre som har hatt det sånn. Og så tror jeg at jeg har fått urinveisinfeksjon, har kjøpt tranebær saft som jeg skal drikke frem til jeg skal til legen i morgen og avlevere en tisseprøve. Flowery skrev noe om at man kan få spontan abort om man går med det lenge.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...