Gå til innhold

Temin i juni 2006!


Gjest Hulderjenta

Anbefalte innlegg

Oi, så hyggelig at vi er så mange. Blir kjempe spennene å følge med på dere alle sammen.

Jeg har foreløpig termin (i følge babyverden) 15 juni. Har veldig få symptomer. Bare litt menssmerte lignende smerter, som er verst om kvelden også har jeg tunge litt vonde bryster.

Bor forresten i Akershus, er ifra Oslo.

Jeg også!!! (men akershus er jo stort da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huffda Felicity!

Jeg kjenner også mange "vondter" i livmoren! Tror ikke noen av dem er farlige så lenge man ikke blør.

Men UVI vil vi ikke ha noe av altså! Best å få undersøkt det hos lege i hvert fall!

Jeg vet at UVI kan føre til for tidlig fødsel, det ene tantebarnet mitt kom 1 måned før tida pga det. Om det kan gi spontanabort vet jeg ikke helt. Håper ikke det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg forresten bestilt første legetime! Det blir 7. november, litt uti uke 8 for meg.

Hva med dere andre, når skal dere til lege?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå ordnet alt :)

Legetime 14 nov, ultralyd 5 des. og jordmor 5 jan.

Men føles lenge til 14 nov. Og sambo som vil vente med å fortelle det til vi gir ultralyd bilde i julegave....

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har første legetime 11. november. Skikkelig spent :) Er det forresten vanlig at pappaen blir med da? Hehe, han hadde skikkelig lyst, skjønner dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en gøy og koselig tråd!

Håper jeg snart kan si jeg er med i "gjengen"!! IKM i dag, men ingen mens enda!! :sjenert: Tester meg i morgen om jeg fremdeles ikke har sett tanta :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg kommer til å få termin i slutten av oktober (26.juni). Fikk positiv test i går!! Dette er utrolig spennende. Har nok ingen symtomer ennå, men kan ta feil. Har blitt forkjøla og har derfor trodd at slappheten o.l. kom av det... Der tok jeg feil!! Heldigvis!!! Hyggelig med dette initiativet! Det kommer til å bli hyggelig å følge dere videre!!

Forresten. Bor i Oslo. :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så mange vi er! Kjempekoselig!! :)

Nå har jeg begynt å bli kvalm (er 4+4 i dag). Hele morgenen gikk med til å henge over doen... :kvalm:

Forrige gang var jeg også veldig kvalm, men da begynte det enda tidligere (før jeg testa positivt). Og det varte til uke 15-16... kan ikke si jeg gleder meg til den biten, men jeg vet jo at det er verdt det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cecilia
Har første legetime 11. november. Skikkelig spent :)  Er det forresten vanlig at pappaen blir med da? Hehe, han hadde skikkelig lyst, skjønner dere :)

Det var meg som glemte å logge på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest cecilia
Oi, så mange vi er! Kjempekoselig!! :)

Nå har jeg begynt å bli kvalm (er 4+4 i dag). Hele morgenen gikk med til å henge over doen... :kvalm:

Forrige gang var jeg også veldig kvalm, men da begynte det enda tidligere (før jeg testa positivt). Og det varte til uke 15-16... kan ikke si jeg gleder meg til den biten, men jeg vet jo at det er verdt det! :)

Huff, da er vi to :sur: Blir helt oppgitt av den kvalmen, særlig når jeg får høre at den varer så lenge :ler:

Noen som forresten vet noe om at vi gravide kan spise taco? Huff, fikk så sykt lyst på det til middag :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke komme på noen grunn til at vi ikke kan spise taco?

Bortsett fra at hvis man har mye halsbrann kan det bli verre med sterk mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cecilia

Huff, det er bare jeg som er alt for hysterisk. Synes å huske at det var noen som sa her inne, at sterk mat ikke var bra under svangerskapet.

Skal roe meg ned et par hakk nå, lover :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så tidlig dere andre skal til legen! Blir nesten missunelig jeg. Fikk først time 30.november jeg - og da er jeg allerede 11+4 (leeenge til) Skal til jordmor 9.januar. UL vet jeg ikke når blir.

Felicity, du som allerede har time, er det til egen privat UL det da? Hadde vært stas med UL bilde i julegave :-)

Fortsatt dårlig med symptomer her, men går rundt å tenker på at i løpet av dette døgnet skal hjeret begynne å slå :hjerte: Det er en fin tanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har bestilt privat for å se om alt er bra.

Må bare fotrtelle det til dere...

Min søster er også gravid og har termin dagen etter meg :) hehe,(det var ikke planlagt, men hun skal beholde det) utrolig snodig at vi har samtididig!

Har begynt med å være kvalm jeg også, håper ikke jeg havner over doskåla....

:kvalm::kvalm: men kjennes sånn ut..

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei venner!

Jeg melder herved spiren i magen og meg inn i juniklubben! Testet positivt i dag :grine2: Det er jo så gøy at vi er så mange i juni! Vi rekker det bare akkurat da, med (foreløpig) termin 30. juni.

Litt om meg: 26 år, student, bor i Oslo sammen med mannen min. Vi har vært gift i litt over ett år.

Ang legetime, så ble jeg satt opp 6. desember. Det er jo ganske lenge til, men legen jeg snakket med sa at det ikke var uvanlig.

Akkurat nå i begynnelsen tenker jeg mest på om dette kommer til å gå bra. Foreløpig er formen ok, bortsett fra at det fremdeles murrer ganske bra i magen og jeg er litt sliten i ryggen (!).

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere, jenter!

Fru B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fru B! :klem1:

Velkommen skal du og spiren være!

Det er nok ganske vanlig å bekymre seg om det skal gå bra i begynnelsen. Men murringer i magen er helt normalt (hos meg gjør det ganske vondt til tider, men det er nok ikke farlig).

Hvor mange er vi i klubben nå da tro? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...