Fibonacci Skrevet 28. oktober 2005 #101 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hvordan er formen deres i dag da jenter? Jeg er 6+0 i dag, og ganske kvalm, men det går egentlig greit. Er så glad for å være gravid! :-D heidi_pus: Folat er veldig viktig at du tar de 3 første månedene for å redusere faren for ryggmargsbrokk. Jernlageret sjekker de nok på første legetime, hvis du har ok med jern tror jeg ikke du behøver å ta jerntilskudd ennå. Jeg begynte rundt uke 20 sist! Lykke til med legetimen! Det går så fint vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~umulia~ Skrevet 28. oktober 2005 #102 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hvordan er formen deres i dag da jenter? ← Hei Taviata. I dag er jeg 7+3 og jeg er i super form. Ingen andre plager enn litt ømme pupper. Ellers tror jeg hormonene driver å spiller meg noen puss. I natt hadde jeg skikkelig mareritt. Jeg drømte at mannen gikk fra meg og at jeg måtte slutte studiene og begynne i min gamle jobb for å forsørge meg og lille "frø". Våknet av at jeg krampgråt. . . Håper jeg slipper å drømme sånn igjen. Jeg pleier egentlig bare å ha hyggelige drømmer. Håper alle dere andre har det fint. Gratulerer masse til alle som nettopp har funnet ut at de er gravide!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmen Skrevet 28. oktober 2005 #103 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg er 5+1 i dag, og i kjempeform. Men litt pussig, ~umulia~, for i natt hadde visst jeg også satt meg opp i senga og skreket, men i søvne! Og de siste nettene har jeg bare hatt babydrømmer. Eneste her er ømme pupper, og at den venstre har vokst seg mye større enn den høyre . Skulle nesten ønske jeg merka mere til det, nå er det fremdeles så uvirkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heidi_pus Skrevet 28. oktober 2005 #104 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hvordan er formen deres i dag da jenter? ← Jeg er 5+6 og formen min idag er ikke noe særlig. Har begynt å merke litt av kvalmen, det er ikke noe gøy. T-banen til jobben idag var stappfull og kjempe varm, og ingen sitteplasser. Var like før jeg måtte gå av før stoppet mitt, men heldigvis skulle noen av og jeg fikk sitte. Var redd jeg skulle besvime der jeg sto. Får håpe jeg holder ut dagen idag...blir godt å få litt lunsj, kanskje... jeg har også drømt mye rart i det siste. masse om babyer, men bare koselig så langt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. oktober 2005 #105 Del Skrevet 28. oktober 2005 Huff da, heidi_pus, håper kvalmen går over. Det hjelper å spise! Har ikke drømt noe om babyer ennå jeg... det eneste jeg har drømt om er og Det blir ikke så mye sånt i våken tilstand riktignok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmen Skrevet 28. oktober 2005 #106 Del Skrevet 28. oktober 2005 Har ikke drømt noe om babyer ennå jeg... det eneste jeg har drømt om er og Det blir ikke så mye sånt i våken tilstand riktignok! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 28. oktober 2005 #107 Del Skrevet 28. oktober 2005 Heisann folkens Idag er jeg 7+2 på vei, og var veldig kvalm på morgenkvisten. Blir også veldig fort sliten, og har ømme pupper, men ellers går alt fin-fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 28. oktober 2005 #108 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg er 8+1 i dag, og kvalmen har kommet! Veldig guffent. Siden jeg er forkjøla, blir kvalmen stort sett utløst av hostekulene. Og de kommer stort sett når jeg går eller snakker. Har derfor funnet ut at hvis jeg sitter stille og holder kjeft, går det ganske bra! Ellers er puppene vonde, men den verste svimmelheten har gitt seg. Og mannen sier hadet til bøtteknotten hver gang han skal gå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*CHOUCHOU* Skrevet 30. oktober 2005 #109 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hei,hei dere! Kan jeg ogsa bli med? Jeg er chouchou, er 32 ar, gift og bor i Genève. Er 8 uker i dag med var förste. Jeg var hos legen förste gang i uke 5, tok innvendig UL og fikk med meg et bilde av en bitteliten ert.. Formen skal jeg ikke klage pa. Jeg har vaert trött og har hatt ömme bryster hele tiden. Kvalmen kom i uke 6. Jeg kaster ikke opp men har problemer med middagsmat... Men frukt er godt sa jeg far ihvertfall i med vitaminer. Ellers bare jeg koser jeg meg med dette fantastiske som har skjedd og haper at alt vil ga den rette veien. Gratulerer sa mye til dere alle! Vi er heldige vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 30. oktober 2005 #110 Del Skrevet 30. oktober 2005 Gratulerer så mye *CHOUCHOU* og velkommen hit Hvordan går det med dere? Flere symptomer??? Har fått litt oftere hodepine, og fortsatt veldig mensensmerter. Til tider gjør det fryktelig vondt... Skal til legen om to uker. Ellers så er formen bra klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 30. oktober 2005 #111 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg får vel melde meg her jeg også. Er akkurat 9 uker i dag med min første og har foreløpig termin 7. juni. Er sinnsykt trøtt, noe jeg har vært hele tiden, men har heldigvis sluppet billig unna kvalmen så langt. Blir kun kvalm når jeg ikke har spist på noen timer, så har hele tiden tørre kjeks i veska, noe som ser ut til å berge meg. Ellers er ømme bryster det eneste symptomet jeg har. Hadde en del menssmerter i begynnelsen, men har hatt lite av det de siste par ukene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 30. oktober 2005 #112 Del Skrevet 30. oktober 2005 ville bare innom for å si at juni er en veldig fin mnd å bli født i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 30. oktober 2005 #113 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg har fortsatt ingen symptomer, bortsett fra kanskje litt trøttere enn vanlig. Vanskelig å tro at jeg er gravid egentlig. Men var på ul på torsdag og fikk se en liten klump på 5,4 mm og med et bankende - så jeg må jo bare begynne å tro på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 30. oktober 2005 #114 Del Skrevet 30. oktober 2005 Her herjer symptomene helt villt. Er så syyyyyykt kvalm Har rett og slett ikke anelse hva jeg skal gjøre. Blir det særlig etter å spise ting. Skal aldri, aldriiiiii spise hamburger mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 30. oktober 2005 #115 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Så koselig med enda flere nye medlemmer! til *CHOUCHOU* og Dalwhinnie! -*CHOUCHOU* - Genève - termin 31. mai? -Dalwhinnie - Oslo - termin 7. juni -Rognebær - Oslo - termin 11. juni -Huldra - Hedmark - termin 14. juni -~umulia~ - Akershus - termin 15. juni -Tiny - Stavanger - termin 17. juni -snartmammatil6 - termin 17. juni -twinky - Stavanger - termin 17. juni -Cecilia - Trondheim - termin 18. juni -Smilepia - Bergen - termin 19. juni -Brudulja - Drammen - termin 20. juni -Felicity - Akershus - termin 23. juni -La Traviata - Drøbak - termin 25. juni -Romantisk - Oslo - termin 26. juni -heidi_pus - Oslo - termin 26. juni -Primula - Trondheim - termin 26. juni -Fru Biscuit - Oslo - termin 30. juni -Leanora - Nord-Norge - termin 30. juni -Jullan - termin 30. juni -Palmen - termin 1. juli Endret 30. oktober 2005 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 30. oktober 2005 #116 Del Skrevet 30. oktober 2005 til *CHOUCHOU* og Dalwhinnie! Håper jeg har regnet riktig på terminen din *CHOUCHOU*, hvis du er 9 uker i dag og ligger én uke før Dalwhinnie som har termin 7.juni? -Dalwhinnie - Oslo - termin 7. juni -Rognebær - Oslo - termin 11. juni -Huldra - Hedmark - termin 14. juni -*CHOUCHOU* - Genève - termin 14. juni ← Da skal det vel være 31. mai heller? Hvis det er en uke før Dalwhinnie? Jeg er i alle fall 8+3 i dag, med menstermin den 11.! Så UTROLIG gøy med så mange! :grine2: Jeg er ganske kvalm i dag. Henger nok fortsatt sammen med forkjølelsen, det kommer i byger når jeg hoster mye. Har plukka frem en selebukse med god plass som jeg tasser rundt i, men det er mest fordi alle de andre buksene er til vask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 30. oktober 2005 #117 Del Skrevet 30. oktober 2005 Herregud, tror jeg har havna i pre-ammetåke allerede! Du har selvfølgelig rett Rognebær! Endrer innlegget over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 30. oktober 2005 #118 Del Skrevet 30. oktober 2005 Herregud, tror jeg har havna i pre-ammetåke allerede! ← Oiiiii, jeg må ikke le så mye, for da hoster jeg og blir kvalm, jeg må holde kjeft. Kjeft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 30. oktober 2005 #119 Del Skrevet 30. oktober 2005 Når var el. dagen deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 30. oktober 2005 #120 Del Skrevet 30. oktober 2005 1. okt.(følge babyverden skulle det vært 28.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå