Gå til innhold

Jayli - En Annerledes Dagbok

Jayli

Anbefalte innlegg

Kos deg med vasking og andre juleforberedelser, ja. Så fortsetter jeg å buste for den jobben!

:tommel:

Ønsker deg og dine en riktig

GOD JUL

&

GODT NYTT 2006

:nissevink:

Håper du koser deg litt ekstra denne første julen som kone - at dere nyter god mat og godt drikke med familie og gode venner!

Juleklemmer fra TT og lillegutten i magen

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rythem is a dancer.... er rett tilbake på språkreisa til England når jeg hørere den sangen. Vi var 6 jenter hjemmefra på språkreise sammen, 16 år og klare for det meste......det ble litt av en tur ja som vi mimrer og ler godt av den dag i dag. :ler:

Har du hørt noe ang jobben? Krysser fingrene for at den blir din. Skjønner godt at du er utålmodig etter å få noe fast slik at man kan komme seg videre her i livet. Var i samme situasjon som deg for 2 år siden. Hadde kun vikarjobb men vi ønsket desperat å kjøpte hus og flytte. Og alt ordnet seg så det gjør det sikkert for deg også. :kose:

Vil få ønske deg riktig god jul og godt nytt.

Jule :klem: fra Heidi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rythem is a dancer.... er rett tilbake på språkreisa til England når jeg hørere den sangen. Vi var 6 jenter hjemmefra på språkreise sammen, 16 år og klare for det meste......det ble litt av en tur ja som vi mimrer og ler godt av den dag i dag. :ler:

:ler: Sant det Heidi, 16 år og man så verden litt annerledes enn man gjør idag. Utrolig artig å sitte sammen med venniner og mimre om "gamle" dager. Av og til når hverdagen er litt streng så tenker jeg tilbake til den tiden da det ikke fantes bekymringer annet enn hva slags klær jeg hadde, nok penger til fest osv....

Har du hørt noe ang jobben? Krysser fingrene for at den blir din. Skjønner godt at du er utålmodig etter å få noe fast slik at man kan komme seg videre her i livet. Var i samme situasjon som deg for 2 år siden. Hadde kun vikarjobb men vi ønsket desperat å kjøpte hus og flytte. Og alt ordnet seg så det gjør det sikkert for deg også. :kose:

:sjenert: har ikke hørt noe enda.... blir litt utålmodig jeg da. Men de sa jo at de skulle ringe igår, kanskje de har glemt meg :tristbla:

I det siste har jeg følt vi alltid må kjempe om tilværelsen, når den ene har jobb så mister den andre jobben sin. Nå som vi blir eldre er jo behovet for etablering og det å ha stabilitet veldig til stedet. Akkurat nå føler jeg at vi stanger mot en vegg og aldri kommer videre til neste nivået i pyramiden. Men det ordner seg sikkert som du sier, ordner seg som oftest for snille mennesker :ler:

Vil få ønske deg riktig god jul og godt nytt.

Jule :klem: fra Heidi.

GOD JUL OG GODT NYTT ÅR TIL DEG OG DINE :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med vasking og andre juleforberedelser, ja. Så fortsetter jeg å buste for den jobben!

:tommel:

Ønsker deg og dine en riktig

GOD JUL

&

GODT NYTT 2006

:nissevink:

Håper du koser deg litt ekstra denne første julen som kone - at dere nyter god mat og godt drikke med familie og gode venner!

Juleklemmer fra TT og lillegutten i magen

:kose:

:klem: Du må kose deg også så mye i jula konepone. Det blir vel en litt annerledes jul for oss alle sammen. Og i hvertfall for deg som har en liten prins i magen. Koselig at du stakk innom her og takk for lykkeønskninger om jobben. Dere får heeelt sikkert høre det hvis jeg får den.

Kan ikke gjøre annet enn å takke for året som har gått, det har vært utrolig artige stunder her inne på kg med bryllupsplanlegging og deling av opplevelsene sine etterpå. Dere er så gode å ha :klem:

GOD JUL OG GODT NYTT ÅR TT TIL DEG OG DINE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte jo helt "Rythm is a dancer..." - da er også jeg tilbake til en god fjortisalder med håpløse forelskelser og disko! :ler: Men slike minner er jo gode å ha også - og låta fenger jo virkelig!!! :Nikke:

:digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN!

I'm back! Og med gode nyheter...... nå er vi endelig i PP3 og den beste nyheten er vel at jeg har fått meg jobb :hoppe: :hoppe:

Sitter her og drikker min første kopp med kaffe, venter på bussen så er jeg på jobb! Var på intervju lillejuleaften 2 timer før jeg reiste hjem til familien for å ferie jul. Hadde det koselig i jula og det at jeg ble oppringt i mellomjula av arbeidsgiver ble liksom prikken over i'en.

Vel skal prøve å komme gjennom bøkene her i ettermiddag, dere har vel sikkert opplevd mye i jula. Men til da så for dere nøye dere med en stoooor :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Grattis med jobb, Jayli!!! :hoppe:

Det var morro, nå er dere i gang ser jeg med prøving og kanskje huskjøp også???

Godt nytt år!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med jobb!! Ser ut som brikkene faller ganske så¨fint på plass for dere nå! Grattis!!!

Og godt nytt år selvfølgelig! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for gratulasjoner Heidi og Cons :klem:

Første ordentlige arbeidsdag idag, fått pultjhørnet og pc. Så jeg har fått bryne meg på noen vriente oppgaver. Spennende jobb jeg har fått.... :ler:

Har litt dårlig samvitttighet for at jeg ikke har fått tid til å se i deres bøker enda, dagene går så fort her etter arbeidsdagene.... mye klesvask å gjøre etter juleferien :sjenert:

Har fått baket rundstykker og tinet hjemmelaget jordbærsyltetøy og snart er det fustrerte fruer på skjermen og dertetter sovetid.

På gjensyn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss ny jobb og greier!

Grattis grattis!!!

Og lykke til i PP3, jeg er i PP 2 og håper veldig på klaff denne gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...