Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Det er fascinerende å se hvor liten arbeidskapasitet hun egentlig har. Hun blir sliten av ingenting jo:-) Dagene består i å kjøre til dans, lage midddag, rydde hus og filme et samarbeid. Litt av en kontrast til vanlige jobber 08-16 hvor det går slag i slag. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snoker45 skrev (1 minutt siden):

Det er fascinerende å se hvor liten arbeidskapasitet hun egentlig har. Hun blir sliten av ingenting jo:-) Dagene består i å kjøre til dans, lage midddag, rydde hus og filme et samarbeid. Litt av en kontrast til vanlige jobber 08-16 hvor det går slag i slag. 

Hva er så fascinerende med at noen har mindre arbeidskapasitet enn andre?

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RosaPinkPanter skrev (13 minutter siden):

Hva er så fascinerende med at noen har mindre arbeidskapasitet enn andre?

Det som er fascinerende er at hun legger det fram slik at hun jobber døgnet rundt. Ordla meg litt uklart, ser den.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (12 minutter siden):

Det som er fascinerende er at hun legger det fram slik at hun jobber døgnet rundt. Ordla meg litt uklart, ser den.

Aha, da forstår jeg!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (10 timer siden):

Nei, vi har aldri hatt slike hauger med ting liggende. Trodde som jeg sa ikke det var normalt.
Det er forskjell på det og ha det strøkent.  Sa jeg vi alltid hadde det strøkent? Vi lever også i huset vårt faktisk. 

Problemet tror jeg er at hun/de har for mye klær, ting og tang. Da blir det vanskelig å finne plass til alt, og når man hele tiden får noe nytt uten å kvitte seg med noe gammelt så hoper det seg opp

Ser det samme hos venninnen Sara Emilie også, konstant kaos. Men de er Influencere, og det å selge/reklamere for produkter de får tilsendt er jobben deres. Når det hele tiden er et jevnt sig med noe nytt så blir det ikke plass.

Jeg har også ett hus, ganske stort hus også, og flere av venninnene mine har eneboliger. Ingen av oss har hauger med ting liggende. Ja, det blir gjerne rotete, man bor jo ikke i et utstillingshjem heller, men det er forskjell på litt rot og at huset ser bebodd ut kontra sånne hauger som hos Therese og SE.

Særlig vaskerommene deres er helt krise, men jo mere klær man har jo sjeldnere trenger man å vaske, ergo hoper det seg opp. Og er man i tillegg ustrukturert og slenger nyvaskete og tørre klær i en haug i stedet for å bare legge sammen og putte det i skap med engang så vil den haugen vokse og vokse, og det blir større tiltak å sette i gang med å brette klær

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anim92 skrev (På 4.1.2022 den 21.58):

Hva er greia med å lage en tråd bare for å spre dritt om andre kvinner?

Jeg har kun hørt litt av podcasten hennes, følger henne ikke på noen andre kanaler, men ærlig talt. Synes det opplegget her er helt sykt. Har dere null konsekvenstenking, over hva slik drittkasting kan gjøre med andre?

Hvis du ikke har noe mer konstruktivt å komme med enn «kleint» om et annet menneske, så suck it up og hold kjeft😤

Så enig i dette! Hvis dere ikke liker henne kan dere vel bare slutte å følge henne? Aner ikke hvem Therese, men synes dette er drøyt. Hva får dere ut av all denne drittkastingen om henne? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaisamaia skrev (2 timer siden):

Et det hund eller katt de har fått seg nå? 🤷‍♀️😆

Hund😊 Skal hente første uken i desember

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sier hun på snap nå at alt loungewearet hennes ble utsolgt på minutter sist? Flere dager senere var alle størrelser tilgjengelig bortsett fra en svart bukse i XL..?

Endret av LinnHenrikke
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnHenrikke skrev (10 minutter siden):

Hvorfor sier hun på snap nå at alt loungewearet hennes ble utsolgt på minutter sist? Flere dager senere var alle størrelser tilgjengelig bortsett fra en svart bukse i XL..?

Fordi de må holde igjen x antall så og så lenge i tilfelle retur/bytte. Etter x antall tid (vet ikke hvor lenge) kan det også slippes for salg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kyllingmonk skrev (4 minutter siden):

Fordi de må holde igjen x antall så og så lenge i tilfelle retur/bytte. Etter x antall tid (vet ikke hvor lenge) kan det også slippes for salg.

Men det var jo ingenting i nettbutikken som var utsolgt samme dagen heller? Selv ikke med plaggene som var holdt tilbake og da ikke tilgjengelig for kjøp?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnHenrikke skrev (1 time siden):

Men det var jo ingenting i nettbutikken som var utsolgt samme dagen heller? Selv ikke med plaggene som var holdt tilbake og da ikke tilgjengelig for kjøp?

Nei da vet jeg ikke 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnHenrikke skrev (2 timer siden):

Reagerte på det samme. Har vært innom ofte aldri sett det har stått utsolgt heller? Håndukene låg jo også lenge ute før alle ble solgt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var ganske tydelig at hun ikke tålte de hudproduktene hun reklamerte for her om dagen. Huden ble rødere og rødere for hvert produkt hun klatta på huden. Men hva gjør man ikke for litt kronasjer i kassen 😅

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andromeda skrev (2 timer siden):

Var ganske tydelig at hun ikke tålte de hudproduktene hun reklamerte for her om dagen. Huden ble rødere og rødere for hvert produkt hun klatta på huden. Men hva gjør man ikke for litt kronasjer i kassen 😅

Ja, du så nå bare når hun viste koffert sin som ikke var pakket ut siden hun var i Bergen. Der lå det balsamspray som man kjøper til barn på butikken. Hva skjedde med den fantastiske sprayen fra samme merket? 😅 Litt komisk når de selger produkter for helt fantastiske, men så ser man de bruker dem kun når de lager reklame innhold.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som har anmeldt loungewearet på ByLien.no, eller har de blitt slettet? Vurderte om jeg skulle legge inn bestilling i går, men bruker ikke 1400,- på noe som nå har vært på markedet en stund, men jeg fortsatt ikke vet om anbefales. Også ble jeg litt stuss når både Therese og Sara sier de har vasket og tromlet det så mange ganger, mens det på hjemmesiden står at tørketrommel ikke anbefales. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MøllersTran skrev (1 time siden):

Er det ingen som har anmeldt loungewearet på ByLien.no, eller har de blitt slettet? Vurderte om jeg skulle legge inn bestilling i går, men bruker ikke 1400,- på noe som nå har vært på markedet en stund, men jeg fortsatt ikke vet om anbefales. Også ble jeg litt stuss når både Therese og Sara sier de har vasket og tromlet det så mange ganger, mens det på hjemmesiden står at tørketrommel ikke anbefales. 

Ville sjekka måletabellen om du velger å bestille. Har lest mange klage på rar passform på buksa. Beina var visst utrulig lange.

Det med vaske anvisning har vært mye diskutert. Mange var misfornøyde med at håndklea ikke skulle vaskes på mer enn 40 grader, og ikke kunne tørketromles. Etter det blei diskutert på jodel, blei det lagt til informasjon på nettsida. Stusser egentlig over hele greia. Om man ikke vasker etter vaske anvisningen, har man vel ikke reklamasjonsrett om det skulle bli ødelagt 🤷‍♀️

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...