Bibbi_ Skrevet 6. april 2023 #1521 Del Skrevet 6. april 2023 elskersommer skrev (2 timer siden): 2000 kr for disse kjolene som disse 3 jentene skal gi ut nå🙈 Det jeg synes er veldig rart, er at det er så mange som kjøper disse alt for dyre kjolene?!! Du finner jo like til en brøkdel av prisen! Det er jo ikke noe kjent merke eller noe. Kun noen influensere som har "designet" egne kjoler. Er det noen her inne som har kjøpt, og kan forklare hvorfor de kjøper disse overprisa kinakjolene? 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 7. april 2023 #1522 Del Skrevet 7. april 2023 Bibbi_ skrev (4 timer siden): Det jeg synes er veldig rart, er at det er så mange som kjøper disse alt for dyre kjolene?!! Du finner jo like til en brøkdel av prisen! Det er jo ikke noe kjent merke eller noe. Kun noen influensere som har "designet" egne kjoler. Er det noen her inne som har kjøpt, og kan forklare hvorfor de kjøper disse overprisa kinakjolene? De kjøper vel fordi disse damene er "kjendis" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 7. april 2023 #1523 Del Skrevet 7. april 2023 elskersommer skrev (6 timer siden): De kjøper vel fordi disse damene er "kjendis" De opptrer som «venninner» og man tror man kjenner dem, og synes vel det er stas å større venninne sine.Når de skriver eksklusivt og at det bare er tatt inn få eksempler,går de vel enda mer på limpinnen. Kyniske influensere! 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 7. april 2023 #1524 Del Skrevet 7. april 2023 Tradegy skrev (14 timer siden): Dette er vel hèlt 2015 å spørre om, men hva er hun kjent for? Har forstått hun er venninne med Monica N og Sara Emilie T. Er det samme ulla som de andre? Spør her, da jeg ikke ønsker å følge. Men nysgjerrig og dum som et brød er jeg likefullt Er ikke helt sikker, men tror at Sara Emilie og Therese har vært venninner lenge, så Therese fikk nok litt drahjelp som Influencer via Sara Emilie, siden hun allerede var ganske kjent da Therese sluttet å jobbe Vennskapet med de to og Monica Nyhus er ganske nytt, et vennskap i regi av serien Bloggerne. Begynte vel med det oppkonstruerte gifte-seg-på-nytt-bryllupet da Monica og Chris hadde vært gift i 10 år da de var med på serien og skulle fornye løftene i et storslagent bryllup i Spania (mulig Italia?) der Sara og Therese skulle være brudepiker (vil tro at Monica har eldre vennskap med venninner hun heller kunne tenkt seg å hatt som brudepiker). Så i serien var de tre veldig gode venninner med jentehelg på Farris spa, utdrikningslag ol Men nå så er det sjeldent at Monica omgås Therese og Sara, det er ifm med design og salg av egne kjoler at de tre har blitt en merkevare. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 9. april 2023 #1525 Del Skrevet 9. april 2023 Isola2 skrev (På 7.4.2023 den 9.08): De opptrer som «venninner» og man tror man kjenner dem, og synes vel det er stas å større venninne sine.Når de skriver eksklusivt og at det bare er tatt inn få eksempler,går de vel enda mer på limpinnen. Kyniske influensere! Ser de vennene jeg har på fb som går «rett på» er de litt mindre smarte damene som har gått livets harde skole, rundt 40 år… ser spesielt ei som hyller dem både i kommentarfelt og privat… er som en religion.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 9. april 2023 #1526 Del Skrevet 9. april 2023 marthes skrev (57 minutter siden): Ser de vennene jeg har på fb som går «rett på» er de litt mindre smarte damene som har gått livets harde skole, rundt 40 år… ser spesielt ei som hyller dem både i kommentarfelt og privat… er som en religion.. jepp,det er mitt inntrykk også,har en del barndomsvenninner i some jeg ikke har så mye kontakt med ellers,men de går litt under den kategorien.Ser at de alle følger alle i denne gjengen også…de er alle klare kandidater for å dukke opp i happyflopps med carelesskjoler mens de sipper på en PUST termokopp.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 9. april 2023 #1527 Del Skrevet 9. april 2023 Hvorfor grave, spa og drive ute i kjole? Det ser mer dumt enn praktisk ut i hvertfall... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 12. april 2023 #1528 Del Skrevet 12. april 2023 Bibbi_ skrev (På 9.4.2023 den 14.13): Hvorfor grave, spa og drive ute i kjole? Det ser mer dumt enn praktisk ut i hvertfall... Image! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde444 Skrevet 12. april 2023 #1529 Del Skrevet 12. april 2023 Sjekk regnskapene til hennes selskap. Det er helt sykt hvor mye hun tjener på å selge ræl til uvitende folk. Tatt ut 1,5 mill i utbytte til seg selv i 2022. Da er det ikke rart at hun kan bruker arbeidsdagene sine på å innrede campingvogna:-) Men liekvel... Det må være lite givende med en slik jobb:-) 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 12. april 2023 #1530 Del Skrevet 12. april 2023 Hilde444 skrev (23 minutter siden): Sjekk regnskapene til hennes selskap. Det er helt sykt hvor mye hun tjener på å selge ræl til uvitende folk. Tatt ut 1,5 mill i utbytte til seg selv i 2022. Da er det ikke rart at hun kan bruker arbeidsdagene sine på å innrede campingvogna:-) Men liekvel... Det må være lite givende med en slik jobb:-) Hvor ser du 1,5 mill? Det som er ført opp i 2022 er 1,3 i ordinært utbytte. Dette skal - med mindre noe annet står i vedtektene - fordeles i henhold til eierandel i selskapet. Therese har kun 50% eierskap i bedriften, og vil dermed i teorien få rundt 650k i utbytte i 2022. Av dette må Therese skatte 35,2% dersom hun tar ut utbytte fra sitt aksjeselskap igjen. Så dersom dette stemmer så hadde Therese strengt tatt hatt mer penger igjen med å være ufør. Men sannsynligvis - håper jeg for Therese sin del - så sier vedtektene at hun skal ha mesteparten av utbytte. Da sitter hun med mellom 400k-1 mill etter skatt. Ikke akkurat enormt bra, men samtidig brukbart nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 12. april 2023 #1531 Del Skrevet 12. april 2023 Snublefot62 skrev (1 time siden): Hvor ser du 1,5 mill? Det som er ført opp i 2022 er 1,3 i ordinært utbytte. Dette skal - med mindre noe annet står i vedtektene - fordeles i henhold til eierandel i selskapet. Therese har kun 50% eierskap i bedriften, og vil dermed i teorien få rundt 650k i utbytte i 2022. Av dette må Therese skatte 35,2% dersom hun tar ut utbytte fra sitt aksjeselskap igjen. Så dersom dette stemmer så hadde Therese strengt tatt hatt mer penger igjen med å være ufør. Men sannsynligvis - håper jeg for Therese sin del - så sier vedtektene at hun skal ha mesteparten av utbytte. Da sitter hun med mellom 400k-1 mill etter skatt. Ikke akkurat enormt bra, men samtidig brukbart nok. Dette har vært oppe tidligere, hun har vel aldri ufør? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 12. april 2023 #1532 Del Skrevet 12. april 2023 Snublefot62 skrev (1 time siden): Hvor ser du 1,5 mill? Det som er ført opp i 2022 er 1,3 i ordinært utbytte. Dette skal - med mindre noe annet står i vedtektene - fordeles i henhold til eierandel i selskapet. Therese har kun 50% eierskap i bedriften, og vil dermed i teorien få rundt 650k i utbytte i 2022. Av dette må Therese skatte 35,2% dersom hun tar ut utbytte fra sitt aksjeselskap igjen. Så dersom dette stemmer så hadde Therese strengt tatt hatt mer penger igjen med å være ufør. Men sannsynligvis - håper jeg for Therese sin del - så sier vedtektene at hun skal ha mesteparten av utbytte. Da sitter hun med mellom 400k-1 mill etter skatt. Ikke akkurat enormt bra, men samtidig brukbart nok. Hun tjener nok mer enn 400.000 når man ser på forbruket hennes. Og at man kan selge så mye ræl at man tjener så mye som hun ( og de andre venninnene hennes) gjør er helt uforståelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 12. april 2023 #1533 Del Skrevet 12. april 2023 Snublefot62 skrev (1 time siden): Hvor ser du 1,5 mill? Det som er ført opp i 2022 er 1,3 i ordinært utbytte. Dette skal - med mindre noe annet står i vedtektene - fordeles i henhold til eierandel i selskapet. Therese har kun 50% eierskap i bedriften, og vil dermed i teorien få rundt 650k i utbytte i 2022. Av dette må Therese skatte 35,2% dersom hun tar ut utbytte fra sitt aksjeselskap igjen. Så dersom dette stemmer så hadde Therese strengt tatt hatt mer penger igjen med å være ufør. Men sannsynligvis - håper jeg for Therese sin del - så sier vedtektene at hun skal ha mesteparten av utbytte. Da sitter hun med mellom 400k-1 mill etter skatt. Ikke akkurat enormt bra, men samtidig brukbart nok. Må ikke glemme at det er to voksne i husholdningen som drar inn penger. Så de har sannsynligvis mer enn nok til salt i maten. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 12. april 2023 #1534 Del Skrevet 12. april 2023 Sharp75! skrev (29 minutter siden): Dette har vært oppe tidligere, hun har vel aldri ufør? Neida. Og det sa jeg ikke heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 12. april 2023 #1535 Del Skrevet 12. april 2023 Bibbi_ skrev (15 minutter siden): Hun tjener nok mer enn 400.000 når man ser på forbruket hennes. Og at man kan selge så mye ræl at man tjener så mye som hun ( og de andre venninnene hennes) gjør er helt uforståelig. Tja. Forbruket kan være høyere enn inntekt. Så forbruket mange influensere viser er ikke parallelt med at de tjener godt. Mye spons og samarbeid er det og, så selv om det ser ut til at de tjener godt og bruker masse penger så tviler jeg på at det alltid stemmer. I tillegg kommer regningen når de må skatte av sponsede varer. Vegglampe skrev (15 minutter siden): Må ikke glemme at det er to voksne i husholdningen som drar inn penger. Så de har sannsynligvis mer enn nok til salt i maten. Ja det tror jeg nok de har. Men poenget mitt er at å sitte igjen med en inntekt mellom 400k-1mill som enkeltperson er strengt tatt ikke akkurat bemerkelsesverdig mye. Snittlønn i Norge er på 637k før skatt så om de deler overskuddet 50/50 mellom Therese og styreleder Reme, så er hun marginalt over snittlønn i inntekt. Og dette var som et svar til en bruker her som mente hun tok ut 1,5 mill i utbytte. Da hadde vi snakket om noe mer å skryte over, men realiteten er at hun er nok et stykke unna akkurat det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 12. april 2023 #1536 Del Skrevet 12. april 2023 Det er mange ting der, men det er rent, ref Sara som ikke har vasket siden hun flyttet inn😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 12. april 2023 #1537 Del Skrevet 12. april 2023 Nussepus skrev (2 timer siden): Det er mange ting der, men det er rent, ref Sara som ikke har vasket siden hun flyttet inn😂😂 Men har du noen gang sett Therese svinge moppen/ langkosten? De dokumenter jo alt de gjør, men aldri sett eller hørt Therese snappet noe om at hun vasker? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 12. april 2023 #1538 Del Skrevet 12. april 2023 Bibbi_ skrev (19 minutter siden): Men har du noen gang sett Therese svinge moppen/ langkosten? De dokumenter jo alt de gjør, men aldri sett eller hørt Therese snappet noe om at hun vasker? Du må huske at hun kan ikke skrive reklame og tjene penger på og svinge moppen. Disse influencere er flinke til og vise robotstøvsugeren for den får de vel sponset.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 12. april 2023 #1539 Del Skrevet 12. april 2023 Bibbi_ skrev (18 minutter siden): Men har du noen gang sett Therese svinge moppen/ langkosten? De dokumenter jo alt de gjør, men aldri sett eller hørt Therese snappet noe om at hun vasker? Eller leser blad, eller går på do, eller har sex (snakker om sexlivet) , eller vanner planter m.m. Gjør hun ikke de tingene heller da? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 12. april 2023 #1540 Del Skrevet 12. april 2023 Sharp75! skrev (11 minutter siden): Eller leser blad, eller går på do, eller har sex (snakker om sexlivet) , eller vanner planter m.m. Gjør hun ikke de tingene heller da? Hun gjør så klart mye mer enn hva vi ser.. hun er ikke slik som Sara Emilie at hun dokumenterer alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå