Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Sharpa VinterBerg skrev (38 minutter siden):

Å bruke pengene dine på noe Lien har kopiert må du bare gjøre. 

Jeg har ikke skrevet noe sted at jeg skal bruke penger på hennes varer. Men at andre velger å gjøre det har jeg ikke noe problem med.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Japp skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke skrevet noe sted at jeg skal bruke penger på hennes varer. Men at andre velger å gjøre det har jeg ikke noe problem med.

Hvorfor skulle du det? Tar dette veldig personlig, eller? 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (55 minutter siden):

Helt enig, og slik vil det alltid være. Det vil aldri komme produkter som vil tilfredsstille alle, verken fra influencere, store kjente produsenter eller designere. Misnøyde kunder vil det alltid være i stor eller liten grad. Så vil det være opp til hver enkel om man vil kjøpe produktet eller ikke. 

Og det vil alltid væte motvekt mot virker som driver med juks og snikreklame. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharpa VinterBerg skrev (1 minutt siden):

Hvorfor skulle du det? Tar dette veldig personlig, eller? 

Du skrev at ingen burde bruke penger på henne. Jeg har skrevet at det ikke er noe problem for meg om folk ønsker å bruke sine penger på det. Det er jo du som begynte å ha meninger om hva folk bør og ikke bør bruke pengene sine på.

• Liker 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp skrev (1 minutt siden):

Du skrev at ingen burde bruke penger på henne. Jeg har skrevet at det ikke er noe problem for meg om folk ønsker å bruke sine penger på det. Det er jo du som begynte å ha meninger om hva folk bør og ikke bør bruke pengene sine på.

Ingen bør bruke pengene sine på produkter som kommer fra useriøse influensere. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharpa VinterBerg skrev (Akkurat nå):

Ingen bør bruke pengene sine på produkter som kommer fra useriøse influensere. 

Heldigvis kan alle bruke pengene på akkurat hva man selv vil uten at andre har noe med det å gjøre.

• Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte flire da hun dokumenterte at hun skulle kjøpe en støvsuger og noen skruer. Da er det kanskje like greit å la være å snappe?🙊

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G
baremeg skrev (26 minutter siden):

Måtte flire da hun dokumenterte at hun skulle kjøpe en støvsuger og noen skruer. Da er det kanskje like greit å la være å snappe?🙊

Får penger for hver snap, vet du. Reklame hvert 7/8 sekund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G

Koppene kommer i begrenset opplag, fargene er limited edition så sikre deg din favoritt før det er tomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G
Fru G skrev (Akkurat nå):

Koppene kommer i begrenset opplag, fargene er limited edition så sikre deg din favoritt før det er tomt. 

Kjolene kommer i begrenset opplag, limitied edition. Kjøp, kjøp, helt fantastisk. Begrenset opplag. Og folk biter på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G
Snublefot62 skrev (På 27.3.2023 den 10.33):

Nei, man er ikke utbrent til evig tid men om man ikke lytter til kroppens signaler og sørger for å ta vare på kroppen først så vil man møte veggen igjen. Og igjen. Og igjen.

Så det er derfor jeg mener at en påvirker som Therese, med hands on erfaring fra å møte veggen, burde etter min mening fronte en langt mer sunnere holdning til arbeidspress, arbeidsbelastning og stresshåndtering.

Som du skriver så virker det som om hun håndterer stress veldig dårlig. Og det er et dårlig tegn. Spesielt når hun samtidig prøver å selge "pust". Jeg får svindel-vibber av det ganske enkelt.

Derfor har jeg et ambivalent forhold til det hun legger ut.

På den ene siden kan jeg fint relatere til å ha møtt veggen og nå måtte bruke ekstremt mye tid på noe så enkelt som et lite kjøkken på fem kjøkkenskap fra Ikea. På den andre siden så skal hun pushe et karrierejag og status som vellykket og selge "pust".

Hun har møtt veggene bruker det for alt det er verdt. Det må hun gjerne gjøre. Hør podkasten til Benedicte H. som hun gjester. Slik hun der snakker ned ‘folk’ beviser hun at hun ikke følger sine egne eksempler. Ærlighet varer lengst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggidada
Fru G skrev (4 timer siden):

Kjolene kommer i begrenset opplag, limitied edition. Kjøp, kjøp, helt fantastisk. Begrenset opplag. Og folk biter på. 

Galskap! Tenk om alle lot være å kjøpe… Altså; en samme typ termokopp koster 29 kr på Rusta. Den eneste forskjellen er at den på Rusta ikke minner deg på å puste; men tror nok du fint husker å puste likevel 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (7 timer siden):

Ja.. og termokopper til kaffe er jo så sykt mangelvare! Bra noen endelig laget det! :knegg:

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er gøy når Sara reklamerer for thermokoppen og sier noe sånt som at esken, emballasjen den kommer i er så fin 😂 hvem tar vare på den?! 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sushiii skrev (5 timer siden):

Synes det er gøy når Sara reklamerer for thermokoppen og sier noe sånt som at esken, emballasjen den kommer i er så fin 😂 hvem tar vare på den?! 

Og at lokket ikke kræsjer med nesa! Mind blowing🤪

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Fru G
Cornett skrev (1 time siden):

Så gruuusom kjole hun ville vite hva vi syns om😜

Ja, den var forferdelig. Marna har brukt det stoffet i sin kolleksjon, men på morgenkåper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er alle menneskene som kjøper disse termokoppene? Er dere her? Blodpris for kinaplast med en setning på.. som hun har designet? Javel, så når jeg bestiller en vannflaske til barnehagebarna med navnene dems på, så er jeg designer? 🤔

Utenfor min fatteevne at noen ønsker bruke pengene sine på alt det rælet hun og SE "designer". Billig materiale, copy paste, elendig design jevnt over. 

"Åh, det er så mye jobb å være influencer. Det er så mange avgjørelser å ta, det er så mye folk ikke ser."

Eneste jeg ser er forbrukshorer 

• Liker 13
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (3 timer siden):

Ja hver sin smak, men den kjolen var jo ikke mye pen! 

Enig,den så skikkelig ille ut..ser hun det ikke selv?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...