Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Gjest tullerikke
Høyanger.trollet skrev (2 minutter siden):

Panna??🤣. Men om det ikke er botox som gir dem den stramme panna, så kjøper jeg oppskriften på hva som gir så lite bevegelse i panna! For jeg sliter med sinna rynken🤪

De er unge da. Må ikke være botox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høyanger.trollet skrev (2 minutter siden):

Panna??🤣. Men om det ikke er botox som gir dem den stramme panna, så kjøper jeg oppskriften på hva som gir så lite bevegelse i panna! For jeg sliter med sinna rynken🤪

De med fet hudtype har minre rynker i panna enn de med tørr hudtype. De som bruker solfaktor, og unngår å brenne seg, har også glattere panne. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tullerikke skrev (Akkurat nå):

De er unge da. Må ikke være 

Ja det må være grunnen!:) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrkZ skrev (2 minutter siden):

De med fet hudtype har minre rynker i panna enn de med tørr hudtype. De som bruker solfaktor, og unngår å brenne seg, har også glattere panne. 

Ok, takk for oppklaring:).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyanger.trollet skrev (1 time siden):

Aha, så du mistenker, visste ikke om det var bekreftet. SE har iallefall svart på de mistankene på sin snap og hun hadde masse rynker og bevegelser i pannen 🙄 og avkreftet det, hun er jo åpen om andre ting hun har gjort så tviler hun hadde benektet botox 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (48 minutter siden):

Aha, så du mistenker, visste ikke om det var bekreftet. SE har iallefall svart på de mistankene på sin snap og hun hadde masse rynker og bevegelser i pannen 🙄 og avkreftet det, hun er jo åpen om andre ting hun har gjort så tviler hun hadde benektet botox 🙄

Var ikke bare meg som har mistenkt botox nei🤦‍♀️😉.  Men kjempe bra at hun har avkreftet det. Og jeg får svar på at alder og hudtype spiller inn. Så jeg skal redigere innlegget mitt. Så sånne fæle mistanker ikke blir spredd videre...

Jeg er bare et menneske.... ehh mener troll🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sharp75! skrev (1 time siden):

Så hvis man sier man ikke har gjort noe offentlig, så er det alltid sant? 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (33 minutter siden):

Så hvis man sier man ikke har gjort noe offentlig, så er det alltid sant? 

Det skrev jeg ikke, jeg skrev bare at hun hadde avkreftet det 🤷‍♀️ så er det vel opp til hver enkelt å tro på hva man vil...... Jeg går ikke ikke rundt og spekulerer, jeg ser ingen grunn til å tro noe annet så er det opp til deg å tro og spekulere...... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suluso

Gjesp.. da var det bare å unfollow både TL og SE, så kjedelig de har blitt 🥵 og, om og om igjen; «Det kan jeg ikke si så mye om» - neivel, who cares.. switcher til å se maling tørke og gresse gro, sesong for det nå 🙌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suluso skrev (39 minutter siden):

Gjesp.. da var det bare å unfollow både TL og SE, så kjedelig de har blitt 🥵 og, om og om igjen; «Det kan jeg ikke si så mye om» - neivel, who cares.. switcher til å se maling tørke og gresse gro, sesong for det nå 🙌🏻

Det er heldigvis helt frivillig å følge de, så da høres det ut som du har tatt rett valg for deg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suluso
Leli7 skrev (11 minutter siden):

Det er heldigvis helt frivillig å følge de, så da høres det ut som du har tatt rett valg for deg😊

Ja, det er helt sikkert, og dere trenger ikke vente, jeg kan si det nå 🙌🏻 Jeg følger ingen av de lenger 🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suluso skrev (12 minutter siden):

Ja, det er helt sikkert, og dere trenger ikke vente, jeg kan si det nå 🙌🏻 Jeg følger ingen av de lenger 🥳

Som på Facebook gruppene, de som bare må si at de forlater gruppa....

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Suluso
Sharp75! skrev (7 timer siden):

Som på Facebook gruppene, de som bare må si at de forlater gruppa....

😂😂😂

Poenget  mitt var hvert fall at TL er blitt så kjedelig. Kun hatt om hvor travelt alt er, minner om at det for vanlige folk er vanlig å starte arbeidsdagen ca 08 og avslutte ca 16. Hun valser rundt på trening, lager middag, henter C, i «arbeidstida» og syter over hvor stress alt er.. det syns jeg er patetisk, det må gå an å løfte de falske øyenvippene littegran, å se hva resten av verden gjør. Tidligere var TL i alle fall litt morsom, not so much anymore!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suluso skrev (1 time siden):

😂😂😂

Poenget  mitt var hvert fall at TL er blitt så kjedelig. Kun hatt om hvor travelt alt er, minner om at det for vanlige folk er vanlig å starte arbeidsdagen ca 08 og avslutte ca 16. Hun valser rundt på trening, lager middag, henter C, i «arbeidstida» og syter over hvor stress alt er.. det syns jeg er patetisk, det må gå an å løfte de falske øyenvippene littegran, å se hva resten av verden gjør. Tidligere var TL i alle fall litt morsom, not so much anymore!

Det er helt patetisk at de tror de har «arbeidsdager»😂😂. Må jo bare le av dem. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suluso
Nussepus skrev (1 time siden):

Det er helt patetisk at de tror de har «arbeidsdager»😂😂. Må jo bare le av dem. 

🏻😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Suluso skrev (6 timer siden):

😂😂😂

Hun har blitt mer og mer lik Sara de siste mnd. Tror det kanskje bare skjer automatisk når de blir "større" 🤷

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ranten hun har nå om at DU må styre dagen din. Nei du Therese, når man har en jobb så kan man ikke styre sagen din selv. Når jeg kommer på jobb så får jeg utdelt 1-7 pasienter som skal innom operasjonsstua mi den dagen og da kan man ikke styre dagen sin selv. Herregud. Snakk om å være trangsynt. 

• Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (26 minutter siden):

Den ranten hun har nå om at DU må styre dagen din. Nei du Therese, når man har en jobb så kan man ikke styre sagen din selv. Når jeg kommer på jobb så får jeg utdelt 1-7 pasienter som skal innom operasjonsstua mi den dagen og da kan man ikke styre dagen sin selv. Herregud. Snakk om å være trangsynt. 

Og noen er bare trangsynte når det kommer til influencere 🤷‍♀️ 

Selv om man har friere tøyler i sin jobb som influencer og kan styre sin dag så kan man på sin beste måte styre sin dag i andre yrker også. Er autorisert helsepersonell , siden du tok opp din jobb 😉 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suluso
Nussepus skrev (34 minutter siden):

Nesten slik at jeg tror hun var inne her å leste før hun kom med den leksa der 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...