Engel Skrevet 24. oktober 2022 #801 Del Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det går kjempefint!🙂 Jeg gruet meg også litt før første tur alene, men fikk en veldig bra tur! Mange fordeler ved å reise alene også. Reiser du helt alene eller som en del av en gruppetur? Bo på hotell? Det eneste jeg syns var litt kjipt når jeg reiste helt alene var måltidene. Akkurat da savnet jeg å være del av en gruppe slik at jeg lettere kunne finne noen å snakke med. Men fordelen er å gjøre akkurat som man selv vil. Og med gode bøker, podcast og nedlastet filmer på mobilen så funket det veldig fint å slappe av alene.😊 Har reist litt hvor jeg har bodd på type sovesal/hostels litt også, da kommer man lettere i prat med andre som også reiser alene. Kan være veldig hyggelig det. Men det har jeg bare gjort i norden. Anonymkode: dcd97...af4 Dette var meg. Var ikke meningen den skulle bli anonym. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #802 Del Skrevet 24. oktober 2022 EmilieH skrev (På 16.10.2022 den 17.43): Ja, bare send meg PM. Eller på messenger, Emilie Heidang Sendt deg melding Anonymkode: 26e31...a76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #803 Del Skrevet 24. oktober 2022 Har tatt steget ut og registrert meg på nettdating, ønsker mann 50 ++ somhar voksne barn som har flyttet ut og trodde det var vanskelig å få tak i, men det hagler inn med nysgjerrige, bare det at jeg har vært aktiv nettdater før jeg fikk barn og hadde inntrykk av at de som var ivrigste i begynnelsen, har sittet der i evigheter og aldri blir fornøyde... er det fortsatt sånn? Anonymkode: 4b944...9f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #804 Del Skrevet 25. oktober 2022 Jeg tror jeg gir opp nettdating. Bare mas om pupper og om jeg liker å kose... og jeg selv er 42 og matchet med en på 38. Så spør han om jeg liker yngre menn?? Sorry sa jeg, men du er ikke SÅ ung kjenner jeg blir irritert bare jeg går inn på appen. BARE sexmas og tull. Var EN mann som klarte å føre en grei samtale, inntil lørdag morgen, da det kom meldinger om både morrabrød og du skulle vært her nå... aarrg! Anonymkode: 3dfa8...cab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 25. oktober 2022 #805 Del Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg tror jeg gir opp nettdating. Bare mas om pupper og om jeg liker å kose... og jeg selv er 42 og matchet med en på 38. Så spør han om jeg liker yngre menn?? Sorry sa jeg, men du er ikke SÅ ung kjenner jeg blir irritert bare jeg går inn på appen. BARE sexmas og tull. Var EN mann som klarte å føre en grei samtale, inntil lørdag morgen, da det kom meldinger om både morrabrød og du skulle vært her nå... aarrg! Anonymkode: 3dfa8...cab Huff syns synd i damer som prøver å være seriøse og opptrer høfflig og bare får kontakt med sånn dritt. Damer var feil..oss damer som bare prøver å finne en kjæreste. Opplever det der hele tiden men cluet er vel ikke å gi opp og slike er greit å få silt ut først som sist. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #806 Del Skrevet 25. oktober 2022 47 minutter siden, GrønnNellik68 said: Huff syns synd i damer som prøver å være seriøse og opptrer høfflig og bare får kontakt med sånn dritt. Damer var feil..oss damer som bare prøver å finne en kjæreste. Opplever det der hele tiden men cluet er vel ikke å gi opp og slike er greit å få silt ut først som sist. Hvor gammel er du selv, og hvor gamle menn er det du søker da egentlig? Anonymkode: 697e7...7be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariannah Skrevet 25. oktober 2022 #807 Del Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 24.10.2022 den 9.33): Det går kjempefint!🙂 Jeg gruet meg også litt før første tur alene, men fikk en veldig bra tur! Mange fordeler ved å reise alene også. Reiser du helt alene eller som en del av en gruppetur? Bo på hotell? Det eneste jeg syns var litt kjipt når jeg reiste helt alene var måltidene. Akkurat da savnet jeg å være del av en gruppe slik at jeg lettere kunne finne noen å snakke med. Men fordelen er å gjøre akkurat som man selv vil. Og med gode bøker, podcast og nedlastet filmer på mobilen så funket det veldig fint å slappe av alene.😊 Har reist litt hvor jeg har bodd på type sovesal/hostels litt også, da kommer man lettere i prat med andre som også reiser alene. Kan være veldig hyggelig det. Men det har jeg bare gjort i norden. Anonymkode: dcd97...af4 Jeg skal faktisk jobbe 3 uker i Kuala Lumpur først (jobben min har kontor der så vi skal ha teambuilding og litt sånt), før jeg reiser til Thailand alene Så jeg både gruer meg og gleder meg, aldri vært der borte før! Er veldig innstilt på at jeg skal reise alene da så satser på det går fint. Blir hektisk i Malaysia med aktiviteter hver dag + full jobb i tillegg, så jeg ser fram til litt Ariannah-tid på fint hotell med spa og tror ikke jeg vil kjede meg. Har Netflix + masse bøker 😄 Så tøff du er som reiser alene, jeg har bare vært på korte turer tidligere. Med måltider kan man jo kjøpe med seg take away og sånt evt. Vet ikke om det er så mange på min alder, 40 + som reiser alene men vi får se! Har hørt mye rart om menn som drar til Thailand men vet jo at all slags folk reiser dit. Og Koh Samui som jeg skal til skal være ganske ordentlig etter det jeg har hørt. Mine malaysiske kolleger reiser dit stadig vekk, var de som anbefalte det. Så dating, det har ikke jeg tid til før etter jul tror jeg.. Møter jo ingen heller, når jeg er på jobb-arrangement så er jo alle gift + at jeg ikke vil bli kjent som en som roter med kunder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 25. oktober 2022 #808 Del Skrevet 25. oktober 2022 Jeg "små dater" litt hele tiden men blir ikke mer enn det. Jeg får liksom ikke tid til å starte og føle før de føler så mye, eller så er samtalene kjedelig og kjemien faller sammen. Dater en nå som virker veldig hyggelig men alt går i sirup fart er liksom ikke noe liv i samtalene. I min profil står det at jeg er ferdig med barn og ikke ønsker flere og han ønsker seg barn.. Når han nevnte det spurte jeg om han ikke hadde lest profilen min. Jo han hadde det men tenkte vi kunne være noe likevel 🤔arg skjønner ikke greia jeg har ikke lyst på press om barn når jeg ikke vil ha🙈 vet ikke med han altså samtidig liker jeg at han er rolig og avslappet og ikke så klengete som menn pleier. Men det kan da vell ikke funke når vi tenker så forskjellig om barn kan det? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #809 Del Skrevet 26. oktober 2022 -Missi- skrev (6 timer siden): Jeg "små dater" litt hele tiden men blir ikke mer enn det. Jeg får liksom ikke tid til å starte og føle før de føler så mye, eller så er samtalene kjedelig og kjemien faller sammen. Dater en nå som virker veldig hyggelig men alt går i sirup fart er liksom ikke noe liv i samtalene. I min profil står det at jeg er ferdig med barn og ikke ønsker flere og han ønsker seg barn.. Når han nevnte det spurte jeg om han ikke hadde lest profilen min. Jo han hadde det men tenkte vi kunne være noe likevel 🤔arg skjønner ikke greia jeg har ikke lyst på press om barn når jeg ikke vil ha🙈 vet ikke med han altså samtidig liker jeg at han er rolig og avslappet og ikke så klengete som menn pleier. Men det kan da vell ikke funke når vi tenker så forskjellig om barn kan det? 🤔 Jeg ville vært veldig klar og tydelig ovenfor han, om at hvis han ønsker seg barn - så kan ikke vi fortsette å date. Da vi har ulike ønsker i et forhold. Kjipt, men sånn er det dessverre noen ganger. Det blir feil for begge parter. Du skal slippe å føle deg presset til å få barn, på hans samvittighet. Og han skal slippe å gå og vente på at du endrer mening. Jeg vet at mange kvinner blir værende i et forhold, der mannen sier at han ønsker seg barn - men ikke er klar nå. Så går det et par år, og han slipper bomba om at han aldri har ønsket seg barn. Det samme gjelder motsatt kjønn. Anonymkode: 7b7da...f4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 26. oktober 2022 #810 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvor gammel er du selv, og hvor gamle menn er det du søker da egentlig? Anonymkode: 697e7...7be 54 og har aldersspenn 38-56. Liker best litt de som er litt yngre de er mest høflige. De på min alder kan være noe fryktelig vulgære ja har ikke møtt noen jeg syns har vært tvers igjennom hyggelig. Nederlenderen min som fløy hit er 39 han er vel den beste mannen så langt jeg har møtt. Aldri vært sex fiksert. Omsorgsfull ovenfor meg. Snill og morsom. Han er kanskje litt «snål» men stødig og god følte meg trygg med han. Men det er så mange omstendigheter som ødelegger rundt oss ikke bare avstand. Siste året har jeg ikke vært på date utenom den 50 åringen forrige uke som prøvde å lure meg hele tiden og tok meg på rompa og var skikkelig vulgær hele tiden. Grusomt. Endte med å blokkere han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 26. oktober 2022 #811 Del Skrevet 26. oktober 2022 Ariannah skrev (14 timer siden): Vet ikke om det er så mange på min alder, 40 + som reiser alene men vi får se! Har hørt mye rart om menn som drar til Thailand men vet jo at all slags folk reiser dit. Og Koh Samui som jeg skal til skal være ganske ordentlig etter det jeg har hørt. Mine malaysiske kolleger reiser dit stadig vekk, var de som anbefalte det. Så dating, det har ikke jeg tid til før etter jul tror jeg.. Møter jo ingen heller, når jeg er på jobb-arrangement så er jo alle gift + at jeg ikke vil bli kjent som en som roter med kunder Jeg er 45.😉 Det er nok en del av oss, men det er ikke så lett å møte på dem. Jeg møter nok flest alene-reisere på fjellturer i Norge, på DNT-hyttene. Men da flest menn faktisk, og en del spreke damer over 60. I utlandet bor vel de fleste av oss på hoteller, og da er det litt færre møtepunkter. Ellers deler jeg veldig frustrasjonene dine over hvor vanskelig det er å møte noen. Jeg jobber til og med i en mannsdominert bransje. Men de mennene som jeg møter på der eller gjennom fritidsaktiviteter og som jeg får en god tone med er jo aldri single...🙄 Men på lørdag skal jeg faktisk på date med en som jeg har hatt kontakt med tidligere som jeg ga opp da (uten å møtes), som jeg senere møtte på så vidt og faktisk fikk et positivt inntrykk av. Så matchet vi igjen nå. Syns først han virket like treg på chat, men så spurte han om å møtes, og det takket jeg ja til. Vi skulle møttes i går, men han ble syk (feber, noe jeg selv har hatt i hus akkurat også) så vi utsatte til lørdag. Men han ble mer snakkesalig som syk (fikk nok bedre tid), så nå har jeg et mye bedre inntrykk av han også. Det blir spennede å møte han. Virker som en veldig fin og høffelig mann. Men jeg tror vi er ganske ulike på en del områder, så får se hvordan det går. -Missi- skrev (13 timer siden): Jeg "små dater" litt hele tiden men blir ikke mer enn det. Jeg får liksom ikke tid til å starte og føle før de føler så mye, eller så er samtalene kjedelig og kjemien faller sammen. Dater en nå som virker veldig hyggelig men alt går i sirup fart er liksom ikke noe liv i samtalene. I min profil står det at jeg er ferdig med barn og ikke ønsker flere og han ønsker seg barn.. Når han nevnte det spurte jeg om han ikke hadde lest profilen min. Jo han hadde det men tenkte vi kunne være noe likevel 🤔arg skjønner ikke greia jeg har ikke lyst på press om barn når jeg ikke vil ha🙈 vet ikke med han altså samtidig liker jeg at han er rolig og avslappet og ikke så klengete som menn pleier. Men det kan da vell ikke funke når vi tenker så forskjellig om barn kan det? 🤔 Barn tror jeg absolutt er en "vinn eller forsvinn"-sak. Er man uenige der så bør man ikke gå videre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #812 Del Skrevet 26. oktober 2022 Synnes dere er heldige som i det hele tatt finner noen å gå på date med. Møter bare sånne evige chattere jeg... Anonymkode: 35dac...602 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 26. oktober 2022 #813 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Synnes dere er heldige som i det hele tatt finner noen å gå på date med. Møter bare sånne evige chattere jeg... Anonymkode: 35dac...602 Det er jo bare å si at du vil møtes tidlig istedet for å chatte lenge? Jeg er ofte den som tar initativ til å møtes. Gidder de ikke så slipper jeg bruke mer tid på dem. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 26. oktober 2022 #814 Del Skrevet 26. oktober 2022 (endret) Engel skrev (37 minutter siden): Det er jo bare å si at du vil møtes tidlig istedet for å chatte lenge? Jeg er ofte den som tar initativ til å møtes. Gidder de ikke så slipper jeg bruke mer tid på dem. Det tenker jeg og. Har også tatt initiativ til å si at det er koselig å snakke i tlf. Har omtrent alltid snakket i tlf med dem jeg har truffet, og jeg sørger for avtale ganske raskt. Nå har jeg fått øyne opp for en snill sjarmerende mann på en aktivitet vi går på. Har sendt ham en melding om at han virker hyggelig, og om vi skal øve sammen på aktiviteten. Jeg venter spent på svar. Endret 26. oktober 2022 av exictence Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 26. oktober 2022 #815 Del Skrevet 26. oktober 2022 exictence skrev (6 minutter siden): Nå har jeg fått øyne opp for en snill sjarmerende mann på en aktivitet vi går på. Har sendt ham en melding om at han virker hyggelig, og om vi skal øve sammen på aktiviteten. Jeg venter spent på svar. 🤞🤞 Så spennende! jeg har en sånn som jeg holder litt øye med jeg også. Men vi treffes litt for sjeldent til at jeg helt finner ut om han er en jeg er interessert i å bli bedre kjent med eller ikke. Derfor vil jeg ikke ta direkte kontakt heller. Men vet at han er singel i det minste. Så lar han bare være der i utkanten av bevisstheten enn så lenge, og følger med litt via sosiale medier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 26. oktober 2022 #816 Del Skrevet 26. oktober 2022 Engel skrev (1 minutt siden): 🤞🤞 Så spennende! jeg har en sånn som jeg holder litt øye med jeg også. Men vi treffes litt for sjeldent til at jeg helt finner ut om han er en jeg er interessert i å bli bedre kjent med eller ikke. Derfor vil jeg ikke ta direkte kontakt heller. Men vet at han er singel i det minste. Så lar han bare være der i utkanten av bevisstheten enn så lenge, og følger med litt via sosiale medier. Men tenk om noen kaprer ham. Bli kjent med ham og se, vil du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 26. oktober 2022 #817 Del Skrevet 26. oktober 2022 exictence skrev (1 minutt siden): Men tenk om noen kaprer ham. Bli kjent med ham og se, vil du ikke? Han er en mann på 50 uten barn, og det virker som han har vært singel lenge. Bor på en gammel gård/småbruk som ikke ser tipp topp vedlikeholdt ut. Jeg er nok litt redd for at han er litt for typisk "evig ungkar" rett og slett.😬 Samtidig har han helt klart mye humor og virker hyggelig og sosialt oppegående det lille jeg har møtt han/snakket med han. Om noen kaprer han så er det helt greit. Er ikke mer enn at han har fanget oppmerksomheten min såvidt. 😉 Ønsker å kjenne på det neste gang jeg ser han, om han faktisk er en jeg ønsker å bli kjent med. Har null problem med å slå av en prat med han, og føle litt på det. Sist jeg snakket med han hadde jeg ikke den radaren på rett og slett. Begynte ikke å tenke på det før etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 26. oktober 2022 #818 Del Skrevet 26. oktober 2022 Engel skrev (7 minutter siden): Han er en mann på 50 uten barn, og det virker som han har vært singel lenge. Bor på en gammel gård/småbruk som ikke ser tipp topp vedlikeholdt ut. Jeg er nok litt redd for at han er litt for typisk "evig ungkar" rett og slett.😬 Samtidig har han helt klart mye humor og virker hyggelig og sosialt oppegående det lille jeg har møtt han/snakket med han. Om noen kaprer han så er det helt greit. Er ikke mer enn at han har fanget oppmerksomheten min såvidt. 😉 Ønsker å kjenne på det neste gang jeg ser han, om han faktisk er en jeg ønsker å bli kjent med. Har null problem med å slå av en prat med han, og føle litt på det. Sist jeg snakket med han hadde jeg ikke den radaren på rett og slett. Begynte ikke å tenke på det før etterpå. Ja, kjenn på det litt, du. Sikkert lurt. Men er han sosial og hyggelig. Humørfylt og du kan føle at det kanskje kan bli noe mellom dere, så ta en sjanse Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 26. oktober 2022 #819 Del Skrevet 26. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg ville vært veldig klar og tydelig ovenfor han, om at hvis han ønsker seg barn - så kan ikke vi fortsette å date. Da vi har ulike ønsker i et forhold. Kjipt, men sånn er det dessverre noen ganger. Det blir feil for begge parter. Du skal slippe å føle deg presset til å få barn, på hans samvittighet. Og han skal slippe å gå og vente på at du endrer mening. Jeg vet at mange kvinner blir værende i et forhold, der mannen sier at han ønsker seg barn - men ikke er klar nå. Så går det et par år, og han slipper bomba om at han aldri har ønsket seg barn. Det samme gjelder motsatt kjønn. Anonymkode: 7b7da...f4b Ja jeg er veldig enig derfor jeg synes det et så rart også å da ønske å date meg som tydelig sier fra at jeg er ferdig med barn. Jeg har en på 15 og skal ikke ha fler derfor spurte jeg om hvorfor for å bekrefte en gang til. Han mente det ikke var noe problem🤔han har også fortalt meg at grunnen til at han ble skilt var at hun ikke ønsket barn men han ønsker barn 🤔hvorfor da aktivt ville date ei som ikke ønsker barn? Snodig greie 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 26. oktober 2022 #820 Del Skrevet 26. oktober 2022 -Missi- skrev (38 minutter siden): Ja jeg er veldig enig derfor jeg synes det et så rart også å da ønske å date meg som tydelig sier fra at jeg er ferdig med barn. Jeg har en på 15 og skal ikke ha fler derfor spurte jeg om hvorfor for å bekrefte en gang til. Han mente det ikke var noe problem🤔han har også fortalt meg at grunnen til at han ble skilt var at hun ikke ønsket barn men han ønsker barn 🤔hvorfor da aktivt ville date ei som ikke ønsker barn? Snodig greie 😂 Har vel tenkt å lure inn en dose da… nei det var spøk. Kanskje han tror du endrer mening?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå