Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2022

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 15.3.2022 den 16.08):

Hvordan går det det da? lenge siden vi har hørt fra deg nå😊😄

Anonymkode: 92a8a...b01

Det går strålende! Jeg har ikke vært så lykkelig på lenge. Har aldri møtt noen som matcher meg så godt i alle deler av livet. :hjerte:

Vi har møtt hverandres foreldre, jeg har møtt hans venner flere ganger, vi sover sammen hver natt og selv om vi har hver vår leilighet har jeg vel nesten flyttet inn hos han (vi spiser middag sammen hver dag og livene våre har blitt flettet i hverandres). Vi har vært offisielt kjærester i litt over en måned. Og selv om vi skulle vente med at jeg skulle møte sønnen hans, så har det bare blitt sånn, og vi har virkelig fått en helt spesiell kontakt med. Så det er gledelig (ikke planlagt, men veldig fint).

Og snart skal vi til Paris. :strix:

• Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SPOCA skrev (3 timer siden):

Det går strålende! Jeg har ikke vært så lykkelig på lenge. Har aldri møtt noen som matcher meg så godt i alle deler av livet. :hjerte:

Vi har møtt hverandres foreldre, jeg har møtt hans venner flere ganger, vi sover sammen hver natt og selv om vi har hver vår leilighet har jeg vel nesten flyttet inn hos han (vi spiser middag sammen hver dag og livene våre har blitt flettet i hverandres). Vi har vært offisielt kjærester i litt over en måned. Og selv om vi skulle vente med at jeg skulle møte sønnen hans, så har det bare blitt sånn, og vi har virkelig fått en helt spesiell kontakt med. Så det er gledelig (ikke planlagt, men veldig fint).

Oi, så fantastisk! Er så godt å høre slike historier også❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPOCA skrev (21 timer siden):

🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det fint å lese om de som har prøvd å finne kjærlighet, de som har funnet den, og de som har hatt hyggelige treff. Ikke bare hyggelige treff, men de treffene kan vel og sees på som å ha lært noe :) 

Jeg vil og gjerne treffe en kjæreste. 

Det oppstod plutselig noe romantisk med en mann jeg har kjent litt.

3 romantiske dater har vi hatt sammen. To av gangene har vi overnattet, men uten sex. Masse kyssing og det å bare ligge tett og holde rundt hverandre. 

Jeg savner så innmari akkurat den form for nærhet. Kanskje, meget mulig, var det sånn for han og.

Vi opplevde en tett fortrolighet og nærhet der og da. Men etter at jeg  gikk (3 dager siden), har vi ikke utvekslet noe som helst kontakt. Det er så rart. Jeg tror vi aldri mer kommer til å snakke. Det er så rart.

Anonymkode: 2c54c...563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (På 23.2.2022 den 8.15):

Jaaa! La oss håpe vi endelig får en helt normal utelivssommer nå, hvor man ikke må sitte pal på stolen sin ved et bord, men kan faktisk kan komme i snakk med andre.❤️

Ja, sånn er jeg også. Og mye av grunnen til at jeg dropper nettdating nå er rett og slett fordi jeg merker at jeg bare blir lei og frustrert, og rett og slett går inn i eventuelle samtaler med feil innstilling. Altså, hvis stakkaren svarer litt feil så skyter jeg jo nesten hodet av fyren...🙈 Jeg er veldig farget av 2 år som har vært helt håpløse på dating fronten. Håper og tror at at det bedrer seg på nettdatingen også utover nå som verden blir mer normal. Det har vært veldig mye rart der de siste par årene i forhold til tidligere.

Jeg har alt jobbet en god del med meg selv. Så jeg har det nå veldig godt som singel også. Har blitt veldig bevisst på hva som er viktig for meg i forhold og hva jeg ikke vil ha. Noe som har ført til at enda færre menn slipper gjennom nåløyet...🙄 Jeg mistenker at jeg fortsatt kanskje sorterer litt feil da. At jeg sorterer bort en del menn som faktisk kunne vært en bra match for meg. Det tenker jeg er lettere å unngå hvis man møter noen fysisk framfor i en app. når man ser utstråling og energi. Men ja, sliter virkelig med å finne disse single mennene i 40-åra. De få mennene jeg møter på som jeg fatter interesse for er jo alltid opptatte.🤪

Møtte en singel fyr i 40 årene . 43 år. Jeg var i himmelen og tenkte at nå ordner det seg med barn. Men neida, fyren var negativ til barn . gidder ikke flere menn nå. 

hilsen singel kvinne 38

Anonymkode: f0c83...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Møtte en singel fyr i 40 årene . 43 år. Jeg var i himmelen og tenkte at nå ordner det seg med barn. Men neida, fyren var negativ til barn . gidder ikke flere menn nå. 

hilsen singel kvinne 38

Uff da :( Hadde han barn fra før kanskje?

Anonymkode: 951b2...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 18.3.2022 den 11.38):

Uff da :( Hadde han barn fra før kanskje?

nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.3.2022 den 18.43):

hilsen singel kvinne 38

Dere må finne frem til oss menn som ønsker barn. Lettere sagt enn gjort, si?😛

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappadrømmen skrev (10 timer siden):

Ja det er lettere sagt enn gjort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Skal vi møtes?"
"Ja, det hadde vært fint. Når passer det for deg? :) " 
"Ja nei kan kanskje på fredag. Vet ikke om jeg orker etter jobb."
"Så en helg da?" 
"Ja, nei.. kan jo ta det impulsivt?"
"Jeg er alene med et barn. Hvis vi skal møtes så må jeg ordne barnevakt."
"Åja. Men jeg kan jo komme hjem til deg. :)"
"Nei."
"Det hadde vært hyggelig. Vi kan bare se film, slappe av og prate." 
"Nei. Ikke noe hjemmedate. Jeg kjenner deg ikke og du kommer ikke hjem til meg på kvelden her mens mitt barn sover i rommet ved siden av." 

SUUUUUUKK

THE STORY OF MY LIFE

IGJEN OG IGJEN OG IGJEN

Endret av Blått
  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.3.2022 den 18.06):

Her var det fint å lese om de som har prøvd å finne kjærlighet, de som har funnet den, og de som har hatt hyggelige treff. Ikke bare hyggelige treff, men de treffene kan vel og sees på som å ha lært noe :) 

Jeg vil og gjerne treffe en kjæreste. 

Det oppstod plutselig noe romantisk med en mann jeg har kjent litt.

3 romantiske dater har vi hatt sammen. To av gangene har vi overnattet, men uten sex. Masse kyssing og det å bare ligge tett og holde rundt hverandre. 

Jeg savner så innmari akkurat den form for nærhet. Kanskje, meget mulig, var det sånn for han og.

Vi opplevde en tett fortrolighet og nærhet der og da. Men etter at jeg  gikk (3 dager siden), har vi ikke utvekslet noe som helst kontakt. Det er så rart. Jeg tror vi aldri mer kommer til å snakke. Det er så rart.

Anonymkode: 2c54c...563

Men om du var interessert i å treffe han igjen, tok du kontakt selv? Det er jo litt synd at det bare fissler ut fordi ingen tar initiativet videre. 

Anonymkode: d578e...8b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (7 minutter siden):

"Skal vi møtes?"
"Ja, det hadde vært fint. Når passer det for deg? :) " 
"Ja nei kan kanskje på fredag. Vet ikke om jeg orker etter jobb."
"Så en helg da?" 
"Ja, nei.. kan jo ta det impulsivt?"
"Jeg er alene med et barn. Hvis vi skal møtes så må jeg ordne barnevakt."
"Åja. Men jeg kan jo komme hjem til deg. :)"
"Nei."
"Det hadde vært hyggelig. Vi kan bare se film, slappe av og prate." 
"Nei. Ikke noe hjemmedate. Jeg kjenner deg ikke og du kommer ikke hjem til meg på kvelden her mens mitt barn sover i rommet ved siden av." 

SUUUUUUKK

THE STORY OF MY LIFE

IGJEN OG IGJEN OG IGJEN

Sånn er det for mange av oss dessverre, også oss menn. Men det positive er jo at folk som vingler sånn og bare vil være "spontan" avslører seg selv som de mer useriøse, og det er jo egentlig greit å finne ut av det med en gang. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker said:

Sånn er det for mange av oss dessverre, også oss menn. Men det positive er jo at folk som vingler sånn og bare vil være "spontan" avslører seg selv som de mer useriøse, og det er jo egentlig greit å finne ut av det med en gang. 

Jepp! Finne ut med en gang så kan man bare gå videre :) Synd det skal være så utrolig mye useriøst. Det blir tungvint og slitsomt. :( 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blått skrev (6 minutter siden):

Jepp! Finne ut med en gang så kan man bare gå videre :) Synd det skal være så utrolig mye useriøst. Det blir tungvint og slitsomt. :( 

Ja, det kan være ganske slitsomt, men det er jo en motivasjon til å spisse profil og bli ennå bedre på å unngå de useriøse i det minste :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (2 timer siden):

Ja det er lettere sagt enn gjort...

Ser jo menn som er fedre overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, det kan være ganske slitsomt, men det er jo en motivasjon til å spisse profil og bli ennå bedre på å unngå de useriøse i det minste :) 

Jeg har ikke noe i mot litt useriøs moro :) Kanskje det ikke blir noe mer? Da har man noen fine minner og har hatt litt god sex :) Men det kreves jo at man møtes for å finne ut av om det er noen form for tiltrekning der. Det er tydeligvis VELDIG vanskelig å få til for veldig mange! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pappadrømmen skrev (7 timer siden):

Ser jo menn som er fedre overalt.

Ja, har observert det samme - men det var å finne den som passet meg som også vil ha barn da ;) 

Pappadrømmen skrev (21 timer siden):

dette var jo ditt sitat jeg svarte på. Hjelper jo ikke meg at det er ørtenvis av fedre der ute når jeg selv ikke har funnet noen som vil det med meg😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (18 timer siden):

Jeg har ikke noe i mot litt useriøs moro :) Kanskje det ikke blir noe mer? Da har man noen fine minner og har hatt litt god sex :) Men det kreves jo at man møtes for å finne ut av om det er noen form for tiltrekning der. Det er tydeligvis VELDIG vanskelig å få til for veldig mange! 

For min del funker ikke det så bra. Klart, det er ikke alltid det fungerer og at det i praksis ender opp som noe useriøst, men intensjonen om å være seriøs bør for min del være der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (19 timer siden):

Det funker ikke for meg. God sex har jeg med noen jeg liker, ikke med en useriøs type 😛 Jeg går heller uten sex, enn å ha det med feil mann.

Vil bare si at det er håp... Jeg trodde en stund at det ikke var noen for meg der ute, etter over 10 dates og desto flere matcher om kun endte med chatting.

Nå er jeg så heldig at jeg har traff en fin mann til slutt ❤️ Vi har kjent hverandre i ca 3 mnd nå og jeg er veldig optimistisk med tanke på fremtiden. Jeg er skikkelig forelsket og han er det også. Vi får nesten ikke nok av hverandre ❤️

Håper dere andre også finner det dere leter etter etterhvert. Lykke til!

SD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det funker ikke for meg. God sex har jeg med noen jeg liker, ikke med en useriøs type 😛 Jeg går heller uten sex, enn å ha det med feil mann.

Vil bare si at det er håp... Jeg trodde en stund at det ikke var noen for meg der ute, etter over 10 dates og desto flere matcher om kun endte med chatting.

Nå er jeg så heldig at jeg har traff en fin mann til slutt ❤️ Vi har kjent hverandre i ca 3 mnd nå og jeg er veldig optimistisk med tanke på fremtiden. Jeg er skikkelig forelsket og han er det også. Vi får nesten ikke nok av hverandre ❤️

Håper dere andre også finner det dere leter etter etterhvert. Lykke til!

SD

Ti dates er jo ingen ting! Jeg dater i 15 år før jeg fant en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...