AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #201 Del Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 12.12.2021 den 16.46): På tide å lage en ny tråd siden 2021 går mot slutten. Er det flere her som håper på å finne kjærligheten i 2022? Selv har jeg kommet over og blitt ferdig med gammel "slagg" og har åpnet sinn og kropp for å bli sjekket opp. Har vært på et par datarom har gått bra og flørter med noen nå, vi får se hvordan det går. Uansett så håper jeg at jeg vil treffe noen likesinnede ute i naturen, på trening osv, men enn så lenge flørter jeg litt på sukker også. Happn og Tinder holder jeg meg unna. Flere håpefulle? 😍 Anonymkode: 41b87...2bf Hva med å kutte ut diverse datingsider og la naturen gå sin gang.....eller liker du "likes" og "match" så godt at du bare måååå. Når man hører om personer som har vært på haugevis a dates uten å finne den rette så er det vel bare å innse at man må tenke nytt. DU finner ikke ekte kjærlighet, ekte kjærlighet finner deg 🙂 Anonymkode: a8a76...6f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M71 Skrevet 12. januar 2022 #202 Del Skrevet 12. januar 2022 51 minutter siden, AnonymBruker said: DU finner ikke ekte kjærlighet, ekte kjærlighet finner deg 🙂 Anonymkode: a8a76...6f8 Fatalistisk holdning. Gjør man ikke en innsats så er det mange muligheter som slipper forbi deg som du burde kanskje ha grepet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 12. januar 2022 #203 Del Skrevet 12. januar 2022 M71 skrev (6 minutter siden): Fatalistisk holdning. Gjør man ikke en innsats så er det mange muligheter som slipper forbi deg som du burde kanskje ha grepet. Funker sikkert for de vakre og pene som har køa etter seg fra før. Selvsagt trenger du ingen app Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M71 Skrevet 12. januar 2022 #204 Del Skrevet 12. januar 2022 9 minutter siden, GrønnNellik68 said: Funker sikkert for de vakre og pene som har køa etter seg fra før. Selvsagt trenger du ingen app Litt usikker her på hvordan du tolket det jeg skrev? Det jeg quotet tolket jeg dithen at man skulle håpe på det beste utenfor appverdenen. Grei nok tankegang, men hvis man bare stoler på skjebnen (som jeg overhovedet ikke tror på(statistiske tilfeldigheter derimot, det kan jeg tro på )) og ikke griper de sjanser som kommer forbi på alle arenaer så er det mulig at en person som man vil kunne trives veldig godt med glipper mellom fingrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 12. januar 2022 #205 Del Skrevet 12. januar 2022 GrønnNellik68 skrev (45 minutter siden): Funker sikkert for de vakre og pene som har køa etter seg fra før. Selvsagt trenger du ingen app Og unge, der flertallet fortsatt er single, eller i alle fall kun kjærester og ikke etablerte med hus og barn slik det store flertallet er når man kommer opp i 30-årene og oppover. M71 skrev (34 minutter siden): Litt usikker her på hvordan du tolket det jeg skrev? Det jeg quotet tolket jeg dithen at man skulle håpe på det beste utenfor appverdenen. Grei nok tankegang, men hvis man bare stoler på skjebnen (som jeg overhovedet ikke tror på(statistiske tilfeldigheter derimot, det kan jeg tro på )) og ikke griper de sjanser som kommer forbi på alle arenaer så er det mulig at en person som man vil kunne trives veldig godt med glipper mellom fingrene. Tror hun bare støttet det du skrev? Men påpekte at det kan funke for de unge og pene å bare vente på at kjærligheten skal oppsøke dem. Det er jo drømmen for alle det forsåvidt at man bare tilfeldig møter noen som er perfekt for deg, og som da faller pladask for deg. Opplevde det jo selv i ungdommen. Men det er noe annet 25 år senere gitt.😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #206 Del Skrevet 12. januar 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: DU finner ikke ekte kjærlighet, ekte kjærlighet finner deg 🙂 Det fungerer kun for kvinner i allefall 😅 Og Jason Momoa lookalikes kanskje Anonymkode: 697e7...7be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 12. januar 2022 #207 Del Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det fungerer kun for kvinner i allefall 😅 Og Jason Momoa lookalikes kanskje Anonymkode: 697e7...7be Ikke når du er kvinne passert 40-50 da må det til litt drahjelp 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 13. januar 2022 #208 Del Skrevet 13. januar 2022 SPOCA skrev (På 11.1.2022 den 18.54): Oppdatering: han kunne ikke allikevel denne uken, og ting er uklart. Må innrømme at jeg ble ganske såra, og veldig skuffa, spesielt pga følelsene. Så en jeg kjenner anbefalte meg å gi en annen fyr en sjanse. Så jeg gjorde det. Var på date med en ny fyr på lørdag. Hadde overhodet ikke høye forventnininger, var egentlig litt negativ og preget av å bli bortprioritert av han andre. Tenkte: jeg kommer aldri til å få sånne følelser for noen igjen. Men så var det jo en kjempefin date på lørdag! Vi gikk tur i 4 timer, spiste på restaurant, var på kino og spilte brettspill hjemme hos ham. Daten varte i 14 timer, uten et eneste kyss. Skravla gikk i ett. Og det er jammen bra gjort når begge er like introverte. Men vi klaffet ekstremt bra på veldig mye, det være seg holdninger eller utdanning, eller andre ting (f.eks interesser). Og så var jeg hjemme hos ham i går, hvor han lagde middag til meg og vi spilte og skravlet i timesvis. Vi har ennå ikke kysset eller slike ting, men det er greit. Han virker i motsetning til han andre veldig ivrig, men samtidig også respektfull. Han har invitert meg på date i morgen, så dette blir spennende. 3 dater på under 1 uke er jammen ikke verst, synes jeg. Tredje date var kanskje mer fantastisk enn de to andre. Daten endte klokken 7 i dag morges, hehe. Det mest koselige er faktisk å sove sammen. Holde rundt hverandre og føle at man er til. Date 4 og 5 allerede avtalt, i dag og i morgen. I dag skal vi lage middag sammen, og se på tv-serie. 🥰 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 13. januar 2022 #209 Del Skrevet 13. januar 2022 SPOCA skrev (12 minutter siden): Tredje date var kanskje mer fantastisk enn de to andre. Daten endte klokken 7 i dag morges, hehe. Det mest koselige er faktisk å sove sammen. Holde rundt hverandre og føle at man er til. Date 4 og 5 allerede avtalt, i dag og i morgen. I dag skal vi lage middag sammen, og se på tv-serie. 🥰 Nyt!🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 13. januar 2022 #210 Del Skrevet 13. januar 2022 SPOCA skrev (14 minutter siden): Tredje date var kanskje mer fantastisk enn de to andre. Daten endte klokken 7 i dag morges, hehe. Det mest koselige er faktisk å sove sammen. Holde rundt hverandre og føle at man er til. Date 4 og 5 allerede avtalt, i dag og i morgen. I dag skal vi lage middag sammen, og se på tv-serie. 🥰 Tror du har fått deg ny kjæreste jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 13. januar 2022 #211 Del Skrevet 13. januar 2022 Spoca ble førstekvinne i 2022. Godt jobba. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #212 Del Skrevet 13. januar 2022 Engel skrev (4 timer siden): Nyt!🥰 Så lenge det varer Bare tuller, så flott å se at man kan lykkes bare man ikke gir opp. Selv satt jeg å furtet på nyttårsaften, datet en dame helgen etter, og nå er vi kjærester. Håper det er noe som kan vare mer en et år Dette rykk til bake til start greiene må vel engang ta slutt. Anonymkode: e74f7...b0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 13. januar 2022 #213 Del Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Så lenge det varer Bare tuller, så flott å se at man kan lykkes bare man ikke gir opp. Selv satt jeg å furtet på nyttårsaften, datet en dame helgen etter, og nå er vi kjærester. Håper det er noe som kan vare mer en et år Dette rykk til bake til start greiene må vel engang ta slutt. Anonymkode: e74f7...b0f Herregud det gikk fort... noen vil bare treffes og aldri bli kjærester. Så må si du har hatt flax der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LullaSkrulla Skrevet 13. januar 2022 #214 Del Skrevet 13. januar 2022 Skal på date til uka. Kryss fingrene!😃 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #215 Del Skrevet 14. januar 2022 Avstandsforhold, det er jaggu ikke for pingler… som jeg savner han. Anonymkode: 6dccf...7af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 14. januar 2022 #216 Del Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Avstandsforhold, det er jaggu ikke for pingler… som jeg savner han. Anonymkode: 6dccf...7af Huff nei det skal jeg være enig i. Jeg har vel nevnt det før jeg har en i Nederland som skulle komme hit i høst som aldri kom. Pga priser på billetter fløy i været. Men nå har vi kontakt igjen da og tilbake der vi var føler jeg. Snakker igjen om å møtes. Men jeg har jo aldri møtt han så jeg tenker ikke på samme måte som du. Hvis jeg møter han og ting er bra så kommer nok det til å bli tøft når vi ikke er sammen. Men vet godt hva savn er på andre måter i livet så det er tungt ja. Det gjør rett og slett vondt i sjela og savne noen så intenst. Jeg holder egentlig ting åpent men ja har fortsatt lyst til å møte han da. For han er så hyggelig. Vi får nå se. Skjer det så skjer det. Hvis ikke skjer det ikke. Jeg kan godt ta en helg nedover der jeg. Men først må jo det åpne nedi der. .. og jeg må ha tredje dose for å få innpass i eu regner jeg med. Men nå skal jeg ta den i morgen så det går da unna. Er jo bare akkurat 4,5 mnd siden forrige dose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #217 Del Skrevet 14. januar 2022 GrønnNellik68 skrev (24 minutter siden): Huff nei det skal jeg være enig i. Jeg har vel nevnt det før jeg har en i Nederland som skulle komme hit i høst som aldri kom. Pga priser på billetter fløy i været. Men nå har vi kontakt igjen da og tilbake der vi var føler jeg. Snakker igjen om å møtes. Men jeg har jo aldri møtt han så jeg tenker ikke på samme måte som du. Hvis jeg møter han og ting er bra så kommer nok det til å bli tøft når vi ikke er sammen. Men vet godt hva savn er på andre måter i livet så det er tungt ja. Det gjør rett og slett vondt i sjela og savne noen så intenst. Jeg holder egentlig ting åpent men ja har fortsatt lyst til å møte han da. For han er så hyggelig. Vi får nå se. Skjer det så skjer det. Hvis ikke skjer det ikke. Jeg kan godt ta en helg nedover der jeg. Men først må jo det åpne nedi der. .. og jeg må ha tredje dose for å få innpass i eu regner jeg med. Men nå skal jeg ta den i morgen så det går da unna. Er jo bare akkurat 4,5 mnd siden forrige dose. Det er 66 mil mellom oss, en flytur pluss noen timer m buss/tog/bil så ikke noe svipptur akkurat selvom det er innenriks. Har ikke kjennt han så lenge men vi er blitt veldig nære på kort tid. Typisk meg å «rote» meg borti noen langt unna… han har flytta hit for ei dame før, han gjør det nok ikke igjen på fast basis (kun pendle pga unger) så jeg vet jo hva som er alternativet da… Koselig at dere har kontakt igjen 🥰 Anonymkode: 6dccf...7af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 15. januar 2022 #218 Del Skrevet 15. januar 2022 (endret) Engel skrev (På 13.1.2022 den 13.02): Nyt!🥰 miss summers skrev (På 13.1.2022 den 13.03): Tror du har fått deg ny kjæreste jeg GrønnNellik68 skrev (På 13.1.2022 den 17.27): Spoca ble førstekvinne i 2022. Godt jobba. Hehe, takk. Det har gått fort, det har det. 2 dater uten kyssing, deretter har jeg sovet over hos ham 3 dager. Og det under 1 uke siden vi møttes. Men, han fikk litt småpanikk over at det kanskje gikk litt vel raskt fram, så vi velger å ikke kalle oss kjærester ennå (han har barn, så jeg forstår han vil ta det litt rolig), men vi nyter tiden sammen. Vi har god kjemi på alle områder, men vi trenger ikke å løpe inn i dette heller. Selv om jeg allerede har flere av mine ting hos ham, og vi oppfører vel oss ganske "kjærestete". Jeg tror nok at hjertet hans løper inn i dette, mens hodet holder litt tilbake. Og det er greit, jeg forstår. Jeg er på samme sted egentlig, og har selv ønsket å ikke ta det for raskt. Uansett. Nyter tiden, det er en fin tid å være i. Og det å sove sammen med noen er så utrolig fint! Endret 15. januar 2022 av SPOCA 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 15. januar 2022 #219 Del Skrevet 15. januar 2022 SPOCA skrev (1 time siden): Hehe, takk. Det har gått fort, det har det. 2 dater uten kyssing, deretter har jeg sovet over hos ham 3 dager. Og det under 1 uke siden vi møttes. Men, han fikk litt småpanikk over at det kanskje gikk litt vel raskt fram, så vi velger å ikke kalle oss kjærester ennå (han har barn, så jeg forstår han vil ta det litt rolig), men vi nyter tiden sammen. Vi har god kjemi på alle områder, men vi trenger ikke å løpe inn i dette heller. Selv om jeg allerede har flere av mine ting hos ham, og vi oppfører vel oss ganske "kjærestete". Jeg tror nok at hjertet hans løper inn i dette, mens hodet holder litt tilbake. Og det er greit, jeg forstår. Jeg er på samme sted egentlig, og har selv ønsket å ikke ta det for raskt. Uansett. Nyter tiden, det er en fin tid å være i. Og det å sove sammen med noen er så utrolig fint! Så koselig da 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 16. januar 2022 #220 Del Skrevet 16. januar 2022 Oppdatering fra meg: Da har vi møtes og kjemien var ikke der. Vi er veldig forskjellige. Jeg liker litt mer røffe fyrer og han var litt.. vel.. vet ikke hvordan jeg skal beskrive det? Han var ikke helt noe for meg.. og jeg merker at jeg nok mistet litt interessen etter at vi ikke hadde kontakt på en stund. Ja, egentlig så var det bare greit å konkludere med at det ikke blir noe mer. Kastet meg i gang på Tinder igjen og sveipet så får se hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå